Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenhemel

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Nans
Nans
  • 84 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 30 november 2009 - 13:37

Ik heb dit jaar ook mijne lieveling moeten afgeven, hij was maar 4 jaar. :cry:
En ik hou ook meer van dieren dan van mensen, alhoewel dat we ze allemaal niet over dezelfde kam mogen scheren he.
Ja, het verdriet slijt wel, maar 't heeft zijne tijd nodig. Bij de ene persoon gaat dat vlugger dan bij de andere. Ik hoop dat je het een plaats kunt geven, slijten mag het maar vergeten niet :hug:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 30 november 2009 - 13:37

veel sterkte :hug:

Honing
Honing
  • 22 berichten

#18 Geplaatst 30 november 2009 - 14:00

Bonny is in een urnke bij mij thuis.
Wanneer het zover zou zijn en je wil hem of haar bij jou houden, raad ik aan naar het crematorium in Viersel te gaan, heel sereen, goede uitleg, ze geven u nog tijd om afscheid te nemen. Goede mensen.

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#19 Geplaatst 30 november 2009 - 14:11

Heel veel sterkte toegewenst.
Als alleenstaande hecht je je nog meer aan die beestjes denk ik, omdat ze alles zijn wat je hebt he. Je trekt je eraan op, en er is iemand die op je wacht als je thuiskomt. Ik kan erover meespreken...

Ik wens je heel veel goeie moed. Je kan je misschien een heel klein beetje troosten met de gedachte dat je katje een supergoed leven gehad heeft bij jou.

Nans
Nans
  • 84 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 30 november 2009 - 14:14

Honing zei:

Wanneer het zover zou zijn en je wil hem of haar bij jou houden, raad ik aan naar het crematorium in Viersel te gaan, heel sereen, goede uitleg, ze geven u nog tijd om afscheid te nemen. Goede mensen.

Ik heb mijn laatste 2 hondjes en mijn katje ook in een urne bij mij thuis. Wij hebben ze laten verbranden in Boom, is ook sereen en die mens geeft ook goede uitleg en laat je ook genoeg tijd, zolang je wilt, afscheid nemen van je diertje. Je kan er zelfs op wachten, dan wel op afspraak.

Honing
Honing
  • 22 berichten

#21 Geplaatst 30 november 2009 - 15:07

Op Boom kan ik niets zeggen natuurlijk, maar iedereen die een dier verloren had raadde me Viersel aan. Het is gelegen aan bossen, dat ontspant ook nog eens die omgeving.
Ben blij dat ik de stap gezet heb, mijn broer wou hem in zijn tuin begraven maar het idee dat hij kou zou hebben, kon ik niet hebben. Misschien weer een dom idee zou mensen die het niet begrijpen zeggen, hij is er niet meer. Maar nu als het onweert, denk ik, je bent lekker warm bij mij...

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 30 november 2009 - 15:16

Heel veel sterkte en dikke knuffel :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#23 Geplaatst 30 november 2009 - 15:21

sterkte!

Honing
Honing
  • 22 berichten

#24 Geplaatst 30 november 2009 - 15:44

Dank u allemaal :catwalk

Honing
Honing
  • 22 berichten

#25 Geplaatst 30 november 2009 - 15:47

Ik sluit af voor vandaag en ga naar mijn Silverke, dank je allemaal, morgen een betere dag ! :catwalk

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 30 november 2009 - 17:45

Heel veel sterkte met het heen gaan van je levensgezel en maatje.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 30 november 2009 - 17:51

Honing zei:

Mijn Alexia is daar ook gecremeerd. Zij is wel meegegaan met de dierenarts en ze zijn haar daar komen ophalen. Na een dag of 10 heb ik ze terug gekregen en de urne was netjes verpakt in karton zodat ze zeker niet stuk zou gaan. Ook enkele certificaten gekregen met de uitleg welke dag ze gecremeerd is. Mijn dierenarts werkt enkel met dit crematorium omdat daar de dieren individueel gecremeerd worden en dat het geen "fabriek" is.

Ik heb met dit crematorium ook enkel een goede ervaring als ik het zo mag uitdrukken. Men wil liever niet te maken hebben met deze dingen maar vroeg of laat treft ons dit allemaal. Moest de tijd gekomen zijn voor mijn andere lieverds, dan zal ik opnieuw beroep doen op hun maar hoop dat dit nog niet voor direct is.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 30 november 2009 - 17:53

Nans zei:

Ik heb dit jaar ook mijne lieveling moeten afgeven, hij was maar 4 jaar. :cry:
En ik hou ook meer van dieren dan van mensen, alhoewel dat we ze allemaal niet over dezelfde kam mogen scheren he.
Ja, het verdriet slijt wel, maar 't heeft zijne tijd nodig. Bij de ene persoon gaat dat vlugger dan bij de andere. Ik hoop dat je het een plaats kunt geven, slijten mag het maar vergeten niet :hug:

Ja Nancy, het slijt maar het verdriet en het gemis blijft. Het gaat nooit over.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#29 Geplaatst 30 november 2009 - 17:54

:hug: veel sterkte
mijn clyde zit ook daar aan de regenboogbrug :cry:
daar aan de regenboogbrug zitten nu twee vriendjes , bonny en clyde
:hug: :hug:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 30 november 2009 - 19:19

heel veel sterkte.

zoiets raakt je tot in het diepste van je ziel, maar de pijn zal verdwijnen en het gemis wordt draaglijk.

William is sinds april aan de regenboogbrug en ik mis hem nog. Maar ondertussen heb ik James en zelda leren kennen en hoewel ze william niet kunnen vervangen, zijn ze ook wel in mijn hart geslopen.