Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenhemel

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 30 november 2009 - 20:20

Veel sterkte gewenst met je verlies.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 30 november 2009 - 20:29

Veel sterkte. Draag de mooie dagen mee in je hart :hug:

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 30 november 2009 - 21:37

Veel sterkte!!! Niemand zal hem kunnen vervangen en hij heeft een prachtig leven gehad, maar zoals je zegt.. Het blijft een gemis.

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#34 Geplaatst 30 november 2009 - 22:22

heel veel sterkte! :hug: zo'n verlies blijft altijd pijn doen :( gelukkig heeft hij een mooi leven gehad om op terug te kijken

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 01 december 2009 - 12:38

Veel sterkte met dit verlies :( :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#36 Geplaatst 01 december 2009 - 12:39

heel veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding

Honing
Honing
  • 22 berichten

#37 Geplaatst 01 december 2009 - 13:52

Ik ben met hem naar de dierenarts gegaan, hem 1 dag daar gelaten om te beslissen wat ik zou doen. Het idee te begraven beviel me niet. Zelf wil ik dat later ook niet. Graag wil ik met mijn katten uitgestrooid worden, zodat we samen onze weg vinden.
De dag daarop ben ik hem gaan halen, bij toeval had ik de auto van vrienden. En ben ik hem zelf gaan wegbrengen naar Viersel. En dadelijk nam ik hem terug mee.
Ik kon hem niet aan iemand anders overlaten. Zelfs in de auto was ik heb aan het aaien. Nog even hem gezoend, geknuffeld tegen gepraat, en dan kreeg ik de urn, zelf gekozen op gevoel. Mijn gemoed is gerust dat hij thuis bij mij is...

Magic Coonie zei:

Mijn Alexia is daar ook gecremeerd. Zij is wel meegegaan met de dierenarts en ze zijn haar daar komen ophalen. Na een dag of 10 heb ik ze terug gekregen en de urne was netjes verpakt in karton zodat ze zeker niet stuk zou gaan. Ook enkele certificaten gekregen met de uitleg welke dag ze gecremeerd is. Mijn dierenarts werkt enkel met dit crematorium omdat daar de dieren individueel gecremeerd worden en dat het geen "fabriek" is.

Ik heb met dit crematorium ook enkel een goede ervaring als ik het zo mag uitdrukken. Men wil liever niet te maken hebben met deze dingen maar vroeg of laat treft ons dit allemaal. Moest de tijd gekomen zijn voor mijn andere lieverds, dan zal ik opnieuw beroep doen op hun maar hoop dat dit nog niet voor direct is.

Honing
Honing
  • 22 berichten

#38 Geplaatst 01 december 2009 - 14:01

Ik heb net nog gebeld met mijn dierenarts.
Silver vraagt zo om aandacht, die ik hem geef. Elke dag heb ik een vleesje bij, rosbief, natuur americain, kip. Al moet je met de eerste twee opletten, niet goed voor de nieren.
Hij miauwt zo gek als ik weg ga naar het werk en als ik terug kom, gaat hij uit de bol.
Ik heb normale uren 8u per dag werken overdag. Kantoorwerk.
Ik vroeg de dierenarts of ik beter een maatje erbij zou nemen, ze zei me, ik kan niet door een glazen bol kijken of het goed zou zijn.
Silver is 14 jaar een exotic dat last heeft van wat niezen, hij word niet meer ingeent. Wanneer hij zijn spuitje kreeg moest de dierenarts twee dagen later terug komen om hem erboven te helpen, dus hebben we dat stop gezet.
Wanneer ik dus een tweede katje terug zou nemen, moet Silver op controle en terug een spuitje, andere katten brengen ander dingen mee, verteld de dierenarts.
Ik geef hem de volle aandacht, wacht nog en tijd brengt raad. Die voelt dat ook dat ik nog verdrietig ben om mijn Bonny. Die is niet vervangbaar. Net gelijk mijn Silver.
Dat zal bij jullie poezenliefhebber ook zo zijn. .. :catwalk

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 01 december 2009 - 15:39

Heel veel sterkte met het ovelijden van Bonny.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 01 december 2009 - 20:02

veel sterkte met het overlijden van je poes :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Honing
Honing
  • 22 berichten

#41 Geplaatst 02 december 2009 - 14:35

Dank jullie om mij te steunen :catwalk

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#42 Geplaatst 04 december 2009 - 00:21

tja daar zijn we hier voor hé. om samen te lachen om de leuke dingen en mekaar te steunen met de moeilijke dingen. we weten hier allemaal maar al te goed hoe jij je nu voelt.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#43 Geplaatst 04 december 2009 - 21:27

Ik weet ook maar al te goed hoe jij je voelt, ik heb mijne Winnie ook moeten laten gaan eind april. :cry: Wij hebben hem wel hier begraven in de tuin zo kan ik nog elke dag als ik het nodig vind naar hem toe. :rub:
Veel sterkte nog met je verlies, weet dat het op een dag draagelijker zal zijn. :hug: :hug: :hug: