Kattenhemel
#33 Geplaatst 30 november 2009 - 21:37
#34 Geplaatst 30 november 2009 - 22:22

#35 Geplaatst 01 december 2009 - 12:38

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#37 Geplaatst 01 december 2009 - 13:52
De dag daarop ben ik hem gaan halen, bij toeval had ik de auto van vrienden. En ben ik hem zelf gaan wegbrengen naar Viersel. En dadelijk nam ik hem terug mee.
Ik kon hem niet aan iemand anders overlaten. Zelfs in de auto was ik heb aan het aaien. Nog even hem gezoend, geknuffeld tegen gepraat, en dan kreeg ik de urn, zelf gekozen op gevoel. Mijn gemoed is gerust dat hij thuis bij mij is...
Magic Coonie zei:
Ik heb met dit crematorium ook enkel een goede ervaring als ik het zo mag uitdrukken. Men wil liever niet te maken hebben met deze dingen maar vroeg of laat treft ons dit allemaal. Moest de tijd gekomen zijn voor mijn andere lieverds, dan zal ik opnieuw beroep doen op hun maar hoop dat dit nog niet voor direct is.
#38 Geplaatst 01 december 2009 - 14:01
Silver vraagt zo om aandacht, die ik hem geef. Elke dag heb ik een vleesje bij, rosbief, natuur americain, kip. Al moet je met de eerste twee opletten, niet goed voor de nieren.
Hij miauwt zo gek als ik weg ga naar het werk en als ik terug kom, gaat hij uit de bol.
Ik heb normale uren 8u per dag werken overdag. Kantoorwerk.
Ik vroeg de dierenarts of ik beter een maatje erbij zou nemen, ze zei me, ik kan niet door een glazen bol kijken of het goed zou zijn.
Silver is 14 jaar een exotic dat last heeft van wat niezen, hij word niet meer ingeent. Wanneer hij zijn spuitje kreeg moest de dierenarts twee dagen later terug komen om hem erboven te helpen, dus hebben we dat stop gezet.
Wanneer ik dus een tweede katje terug zou nemen, moet Silver op controle en terug een spuitje, andere katten brengen ander dingen mee, verteld de dierenarts.
Ik geef hem de volle aandacht, wacht nog en tijd brengt raad. Die voelt dat ook dat ik nog verdrietig ben om mijn Bonny. Die is niet vervangbaar. Net gelijk mijn Silver.
Dat zal bij jullie poezenliefhebber ook zo zijn. ..

#39 Geplaatst 01 december 2009 - 15:39
Groetjes. Ina

#40 Geplaatst 01 december 2009 - 20:02

Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk
#42 Geplaatst 04 december 2009 - 00:21
#43 Geplaatst 04 december 2009 - 21:27

Veel sterkte nog met je verlies, weet dat het op een dag draagelijker zal zijn.