Spring naar inhoud

- - - - -

heel erg hard gelachen

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 30 november 2009 - 23:45

Wanneer heb je voor 't laatst héél erg hard moeten lachen ?  En waarom ?

Voor mij:
Zaterdag gaven we hier thuis een etentje voor vrienden en nadien speelden we een spelletje Party&co.  Daar moet je onder andere liplezen.  Dus je teamgenoot lipt een woord en jij moet raden wat hij zegt.  
In het geval van zaterdag lipt Arne "woodstock" en hij doet dit heel erg traag en duidelijk, op zich al een grappig zicht, dit doet hij twee, drie keer, zijn lippen tuitend, waarbij zijn teamgenoot opeens enthousiast en overtuigd van het antwoord, roept "HOT DOG !!!"
Ik weet niet of het überhaupt grappig is om te lezen maar we lagen met z'n allen onder tafel van 't lachen...

Ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen...

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#2 Geplaatst 30 november 2009 - 23:47

:LOL: :LOL: :LOL:

mijn laatste keer dat ik hard moest lachen was net! Met het lezen van je bericht! Ik zie het zo voor me!! :LOL: :LOL: :LOL:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#3 Geplaatst 30 november 2009 - 23:49

ik heb dit weekend nog met ons mama gelachen, ze snapte maar niet waarom die mp3speler niet werkte...
conclusie: ze moest gewoon op play duwen :wall:

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#4 Geplaatst 01 december 2009 - 11:04

Toen onze Snoes (zus d'r kat) van de tafel bovenop de hond sprong en dat arme beest zich rot schrok.

Is erg voor het beestje maar het was ZO grappig

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 01 december 2009 - 11:09

Als ik de katjes hier zie spelen en gekke capriolen zie uithalen, dan moet ik altijd enorm lachen. :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#6 Geplaatst 01 december 2009 - 11:12

Mélina zei:

Toen onze Snoes (zus d'r kat) van de tafel bovenop de hond sprong en dat arme beest zich rot schrok.

Is erg voor het beestje maar het was ZO grappig

ik zie het voor me!

Wij hebben net héél hard moeten lachen, hoewel het een beetje groen was.
Wat wij hebben meegemaakt is te absurd voor woorden.

Loodgieter gebeld gisteren omdat we het probleem met de kraan écht niet zelf kunnen oplossen. Komt loodgieter vandaag, werpt 1 blik op die kraan en zegt : ken ik niet, kan u niet helpen; draait zich om en vertrekt.

Wij waren stomverbaasd, komaan zeg!!

We zitten nu dus nog steeds met een probleem, maar zolang we er mee kunnen lachen is er niks aan de hand.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#7 Geplaatst 01 december 2009 - 11:39

Met mijn dochtertje van vier moet ik altijd hard lachen,omdat zo klein ze toch is,mijn droge humor al heeft.Dus lachen we samen heel  wat af.(En niemand begrijpt waarom...) :s

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#8 Geplaatst 01 december 2009 - 11:46

whooeehooeee ik heb vanochtend heel er moeten lachen om Raisa.
We gingen Isaura naar school brengen maar Raisa is nogal een madammeke en ze moet haar "hand"tasje altijd mee nemen met daarin Bumba, drinken, telefoon, ketting maar deze morgen vond ze dat ze ook haar mooie rode hartjes zonnebril op moest....... ze zag er dus nogal "vreemd" uit zo vroeg op de morgen terwijl het nog half donker was. Je moest de mensen zien kijken. 8)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#9 Geplaatst 01 december 2009 - 11:46

oh ja nog een klein detail we gingen dus op de fiets naar school :x

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#10 Geplaatst 01 december 2009 - 16:53

Fairy zei:

ik zie het voor me!

Wij hebben net héél hard moeten lachen, hoewel het een beetje groen was.
Wat wij hebben meegemaakt is te absurd voor woorden.

Loodgieter gebeld gisteren omdat we het probleem met de kraan écht niet zelf kunnen oplossen. Komt loodgieter vandaag, werpt 1 blik op die kraan en zegt : ken ik niet, kan u niet helpen; draait zich om en vertrekt.

Wij waren stomverbaasd, komaan zeg!!

We zitten nu dus nog steeds met een probleem, maar zolang we er mee kunnen lachen is er niks aan de hand.

Wat was dat voor ene?

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#11 Geplaatst 01 december 2009 - 16:54

*mikkeke* zei:

We gingen Isaura naar school brengen maar Raisa is nogal een madammeke en ze moet haar "hand"tasje altijd mee nemen met daarin Bumba, drinken, telefoon, ketting maar deze morgen vond ze dat ze ook haar mooie rode hartjes zonnebril op moest....... ze zag er dus nogal "vreemd" uit zo vroeg op de morgen terwijl het nog half donker was. Je moest de mensen zien kijken. 8)

Je had een foto moeten nemen! :LOL:

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#12 Geplaatst 01 december 2009 - 17:55

Op 22 november kom ik hier op het katteforum in kattekwaad een berichtje tegen over Zwartje's bijna-dood-ervaring,Zwartje heeft het mogen schrijven met toestemming van Vosse.
Was zo grappig geschreven dat ik niets anders kon dan een keer goed lachen.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 01 december 2009 - 18:25

Mijn vriend en ik liggen vaak dicht van t lachen. Meestal 's avonds als we gaan slapen. Nu zeker met Anaïs die dan meestal nog stoten uithaalt. Ma echt, ons moppen zijn dan te flauw gewoon omdat we zo moe zijn hahaha :LOL:
Zo gaat het van mensen na-apen tot elkaar kietelen en herinneringen ophalen enz :LOL:
Zo was gisteren Anaïs echt te grappig bezig op bed dat we alle twee dicht lagen van t lachen. ze sprong echt zoals een konijn op t bed, en dan eet die nog vanalles dat ge ni verwacht dat een kat zou eten, dus dan kwamen we op het ding dat we een kat-konijn-koe in ons bezit hebben, met als afkorting, KKK :d oké, onze humor is dwaas wanneer we moe zijn hahahaha maar LACHEN IS GEZOND :LOL: :LOL:

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 01 december 2009 - 23:57

*mikkeke* zei:

Dat had ik willen zien !!  :LOL:

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#15 Geplaatst 02 december 2009 - 09:36

*mikkeke* zei:

Mijn zoon heeft zo eens midden in de zomer een muts opgezet, sjaal rond, wanten aan én een zonnebril. Zo ging hij met een uitgestreken gezicht op een strandstoel zitten in de tuin, ik lag dubbel. Hij was toen 5