Spring naar inhoud

- - - - -

bandjes

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Guest_Poezenwinkel_*
Guest_Poezenwinkel_*

#16 Geplaatst 01 december 2009 - 11:56

oei 80 euro per kat is echt wel veel hoor. In Gent was het maar 60 euro en dat vond ik al veel. Vandaar dat de DA het afraadde. Aangezien ik met men kat toch niet naar het buitenland ga.

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 01 december 2009 - 12:03

gemiddeld kost chippen 40 euro (waarbij die papiertjes en die paspoorten vrij veel kosten, dus veel winst maakt een DA er niet op. Natuurlijk bij 80 euro per kat maakt de DA er meer dan 40 euro winst op, dat kan de bedoeling niet zijn!)

Onze katten zijn allemaal gechipt, maar toch is het geen garantie!! (er zijn er 2 vermist en niets meer van gezien/gehoord)
Als wij een aangereden kat zien liggen op straat dan brengen we die toch ook niet naar een DA om te checken op chip? En geloof me: rendac enzo checken dat ook niet...
Anders is het wanneer de wetgeving zou veranderen en katten verplicht gechipt moeten worden, want nu doet bijna niemand dat en vinden de meeste DA het de moeite niet om te checken (de onze doet dat gelukkig wel!)..

wij spelen vaak dubbel safe: chip én een bandje, maar inderdaad, dat kost massa's geld aangezien ze die bandjes kwijtspelen..ondertussen is er geen enkele kat meer die een bandje draagt :trance: Denk dat het ondertussen al meer dan 100 euro is dat ze kwijtgeraakt zijn aan bandjes!

Ik heb mijn ouders bijna zover dat we ons terras laten uitbouwen als ren, zodat de poezen niet meer écht buiten kunnen weglopen... dan heb je geen bandjes meer nodig hé! :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 01 december 2009 - 12:17

http://www.kattensit...zwartje-p3.html
en Gabriël draagt nog steeds zijn bandje

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#19 Geplaatst 01 december 2009 - 12:21

Joloka zei:

http://www.kattensit...zwartje-p3.html
en Gabriël draagt nog steeds zijn bandje

hier ook die bandjes en ze zijn echt super.
Ik heb ook maar 40 euro voor een chip betaald.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#20 Geplaatst 02 december 2009 - 16:05

ik heb een kitten gekregen :birthday: maar ik wou er geen wat  moet ik doen :cry: :catnoknow :catnoknow

Guest_Poezenwinkel_*
Guest_Poezenwinkel_*

#21 Geplaatst 02 december 2009 - 16:11

Hoezo? Je kreeg een katje maar je wou er geen? Wat voor eentje is het? Misschien kan je een andere eigenaar zoeken?

Guest_Poezenwinkel_*
Guest_Poezenwinkel_*

#22 Geplaatst 02 december 2009 - 16:11

Zet een fotootje op de kattensite, er zullen wel vrijwilligers zijn denk ik.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 02 december 2009 - 18:59

Er is hier een deeltje vraag en aanbod. Misschien kan je daar een nieuw baasje zoeken voor het kitten. Hopelijk wil je er tot dan wel eventjes zelf voor zorgen. Je plaatst er ook best een fotootje bij.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag