Spring naar inhoud

- - - - -

mag dit zomaar wel?

• Log in om te reageren
106 reacties op dit onderwerp
Guest_Greet_*
Guest_Greet_*

#46 Geplaatst 03 december 2009 - 12:27

MissKitty zei:

Heb je enig idee waar dat bedrag vandaan komt? Een goede fokker vraagt dit bedrag in een poging om uit de kosten te komen, en meer ook niet.
Als jij ze goedkoper kan aanbieden wilt dat zeggen dat je noodzakelijke dingen weglaat.

Ja hoor zeer zeker !! En U kan mijn portemonnee niet maken !! Ik doe geen pogingen om uit de kosten te komen , wat niet wil zeggen dat ik noodzakelijke dingen weglaat ! Wat weet U ervan !

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#47 Geplaatst 03 december 2009 - 12:29

Greet zei:

Ja hoor zeer zeker !! En U kan mijn portemonnee niet maken !! Ik doe geen pogingen om uit de kosten te komen , wat niet wil zeggen dat ik noodzakelijke dingen weglaat ! Wat weet U ervan !

Sorry... Normaal moei ik mij niet in zo een dingen, want ik weet er écht niks van!
Maar ik denk dat MissKitty er wel net iets meer van afweet dan jij zo te horen :o

Guest_Greet_*
Guest_Greet_*

#48 Geplaatst 03 december 2009 - 12:32

Ginger-en-Noortje zei:

Waarom wil je er dan nog meer fokken??

Omdat ik straatkatjes opvang , mag Ik dus niet fokken ?????
Doen jullie dus ook !! Behalve straatkatjes opvangen dus ...

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 03 december 2009 - 12:32

:trance: :trance: :trance: :trance:
Geplaatste afbeelding

Guest_Greet_*
Guest_Greet_*

#50 Geplaatst 03 december 2009 - 12:34

lizke zei:

Sorry... Normaal moei ik mij niet in zo een dingen, want ik weet er écht niks van!
Maar ik denk dat MissKitty er wel net iets meer van afweet dan jij zo te horen :o

Goed dat je het maar denkt , want zeker weten kan je niet ...

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#51 Geplaatst 03 december 2009 - 12:35

Neen, maar afgaande op je reacties hier, kan ik wel mijn conclusies trekken... :louche:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 03 december 2009 - 12:37

Djees, ik ga gewoon zwijgen, maar ik denk er het mijne van.
En in dat geval is het: arme, arme poezeltjes. Al zoveel meegemaakt en nu nog eens door een zwangerschap en bevalling moeten gaan.
Ik zou nooit zo'n kitten willen, maar ja. Iedereen trekt de lijn ergens anders zeker??? :o
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#53 Geplaatst 03 december 2009 - 12:39

Jess zei:

Djees, ik ga gewoon zwijgen, maar ik denk er het mijne van.
En in dat geval is het: arme, arme poezeltjes. Al zoveel meegemaakt en nu nog eens door een zwangerschap en bevalling moeten gaan.
Ik zou nooit zo'n kitten willen, maar ja. Iedereen trekt de lijn ergens anders zeker??? :o

Mee eens! En verder ga ik hier ook geen woorden meer aan vuil maken. :censored:
Geplaatste afbeelding

Guest_Greet_*
Guest_Greet_*

#54 Geplaatst 03 december 2009 - 12:39

lizke zei:

Neen, maar afgaande op je reacties hier, kan ik wel mijn conclusies trekken... :louche:

Ach zoooo , mijn reacties , en dan mag ik ook nog niet boos worden zeker !! Raad , ja , aanvaardbaar , beschuldigingen zonder iemand te kennen , goe bezig manne !!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#55 Geplaatst 03 december 2009 - 12:41

:trance:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#56 Geplaatst 03 december 2009 - 12:42

Ik meng mij normaal ook niet in zulke zaken maar...

Greet zei:

Omdat ik straatkatjes opvang , mag Ik dus niet fokken ?????
Doen jullie dus ook !! Behalve straatkatjes opvangen dus ...

ik denk dat je het toch een beetje verkeerd opvat nu.

Het gaat er totaal niet om of je straatkatjes opvangt, het gaat hier over het fokken wat er totaal los van staat.
Het is super dat er mensen zijn die veel tijd, geld en liefde steken in straatkatjes en daar goed voor zorgen en een nieuw thuis voor zoeken.
Daar staat dan het willen fokken los van met Britskorthaar poesjes.
Wij weten natuurlijk helemaal niet wat voor een testen je wel wil of laat doen maar dat testen belangrijk is dat lijkt me duidelijk. Je wilt toch ook alleen maar het beste voor de poesjes. Je weet tenslotte zelf hoeveel ellende er al is onder de poezen. Hetgene dat we hier duidelijk proberen te maken is dat als je wil fokken je het op verantwoorde manier moet doen dus incl. alle testen én goede stambomen zodat er niet nog meer katjes komen die na een tijdje ziek worden en/of zelfs overlijden. Ik heb er zelf totaal geen verstand van maar heb hier op het forum toch wel al veel gelezen over zieke poesjes wie dus niet getest waren. Zielig voor de poes zelf maar zeer zeker ook voor het baasje dat dan weer afscheid moet nemen van de lieveling waar ze zo aan gehecht zijn geraakt.
Ik zou alle dingen gewoon aannemen als raad en eruit halen wat je wil natuurlijk, we zijn hier allemaal om advies te krijgen en of te geven.

Succes met je keuzes en met alle inzet voor de straatpoesjes die je opvangt wat ik nogmaals super werk vind.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 03 december 2009 - 12:43

Greet zei:

Ach zoooo , mijn reacties , en dan mag ik ook nog niet boos worden zeker !! Raad , ja , aanvaardbaar , beschuldigingen zonder iemand te kennen , goe bezig manne !!

Kan je het de mensen hier kwalijk nemen? Fokken is niet alleen voor het plezier van het nestje, maar ook het ras verbeteren en daar je uiterste best voor doen!
Die katten zijn getraumatiseerd, die ga je toch geen extra stress meer geven? Je zegt er veel vanaf te weten, maar die Choc kater is geen choc hoor, dat is Cinnamon!
Kat+kat=nest, waar, maar wat voor één? :o
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#58 Geplaatst 03 december 2009 - 12:47

hmm wel jammer dat er dan gescholden moet worden :(

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#59 Geplaatst 03 december 2009 - 12:51

Greet zei:

Greet ik doe ook geen pogingen om uit de kosten te komen, maar ik weet wel dat ik zelf met een nestje waarbij ongeveer alles goed is gelopen ik op het einde toen de kittens verkocht waren met een put zat van meer dan 500 euro. En dat is voor een nestje waar alles goed gaat en de mensen een normale prijs hebben betaald voor de kittens.

En fokken met katten uit bedenkelijke omstandigheden, waarvan er dan al eentje is doodgevallen aan hartfalen dat is in mijn ogen iets heel noodzakelijks weglaten... gezondheid namelijk.

Bewerkt door Smitten Kitten, 03 december 2009 - 12:52.

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 03 december 2009 - 12:51

als topicstarter kan ik missch vragen om het topic af te sluiten?
Ik vrees anders dat de boel hier gaat escaleren ...