Ik meng mij normaal ook niet in zulke zaken maar...
Greet zei:
Omdat ik straatkatjes opvang , mag Ik dus niet fokken ?????
Doen jullie dus ook !! Behalve straatkatjes opvangen dus ...
ik denk dat je het toch een beetje verkeerd opvat nu.
Het gaat er totaal niet om of je straatkatjes opvangt, het gaat hier over het fokken wat er totaal los van staat.
Het is super dat er mensen zijn die veel tijd, geld en liefde steken in straatkatjes en daar goed voor zorgen en een nieuw thuis voor zoeken.
Daar staat dan het willen fokken los van met Britskorthaar poesjes.
Wij weten natuurlijk helemaal niet wat voor een testen je wel wil of laat doen maar dat testen belangrijk is dat lijkt me duidelijk. Je wilt toch ook alleen maar het beste voor de poesjes. Je weet tenslotte zelf hoeveel ellende er al is onder de poezen. Hetgene dat we hier duidelijk proberen te maken is dat als je wil fokken je het op verantwoorde manier moet doen dus incl. alle testen én goede stambomen zodat er niet nog meer katjes komen die na een tijdje ziek worden en/of zelfs overlijden. Ik heb er zelf totaal geen verstand van maar heb hier op het forum toch wel al veel gelezen over zieke poesjes wie dus niet getest waren. Zielig voor de poes zelf maar zeer zeker ook voor het baasje dat dan weer afscheid moet nemen van de lieveling waar ze zo aan gehecht zijn geraakt.
Ik zou alle dingen gewoon aannemen als raad en eruit halen wat je wil natuurlijk, we zijn hier allemaal om advies te krijgen en of te geven.
Succes met je keuzes en met alle inzet voor de straatpoesjes die je opvangt wat ik nogmaals super werk vind.