Spring naar inhoud

- - - - -

winterslapers?

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 01 december 2009 - 14:21

Vandaag is zo'n dag dat je hier in huis -letterlijk- een muis zou kunnen horen lopen.
Mijn twee fluffies zijn namelijk aan hun winterslaap begonnen.
De normale gang van zaken is dat ik 's ochtens met hun speel, hen aai, aandacht geef ... maar vandaag...
Ze zijn 'opgestaan', hebben gegeten, zijn naar de zetel gewandeld en zijn er nog niet van af gekomen, ze hebben zelfs nog niet bewogen.
Van Chubby ben ik dit gewoon, maar Dio? Onze speelse prinses?

Ze vinden trouwens ook nog dat iedereen moet meedoen, want als ik durf op te staan, steekt Dio (met haar ogen nog halfdicht) haar pootje naar me uit om mijn trui te grijpen en me zo terug bij haar te krijgen.

Ik moet zeggen: het werkt wel aanstekelijk zo veel stilte en rust, want mijn zoontje van 2 maanden is vandaag ineens ook stiller dan anders.

en missch dat ik sffs zelf ook nog een dutje doe... tenminste, als één van de katten eens wat opschuift want nu is er geen plaats meer op de zetel

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#2 Geplaatst 01 december 2009 - 14:23

Slaap lekker... :) ;)

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 01 december 2009 - 14:38

Ik kan er missch nog voordeel uithalen door de fabrikant van mijn zetel te contacteren. Mijn katten zijn namelijk de beste reclame voor zijn commerce want hoe zeggen ze dat?... "Wil je de beste plek in huis, dan moet je de kat eerst opschuiven. "

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#4 Geplaatst 01 december 2009 - 14:39

:ha ja inderdaad, ik moet ook altijd een paar poezels opschuiven voordat ik zelf kan gaan zitten.

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 01 december 2009 - 15:32

ondertussen is er weer schot in de zaak: ze hebben gegeten en zijn zich nu aan het wassen... zodadelijk beginnen ze aan ronde twee.

Pff... kon ik toch maar eens 1 dag ruilen met hun leventje

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 01 december 2009 - 16:55

Er zit wat in de lucht zeker :LOL: hier zijn ze ook de hele dag al in diepe rust, alhoewel ze nu wakker beginnen te worden, het is bijna vijf uur, en dat betekend eten!!!! (blikvoer) :LOL:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 01 december 2009 - 17:06

Ze zullen is willen weten hoe het voelt een mini winterslaapje :LOL:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 01 december 2009 - 17:15

[QUOTE][Er zit wat in de lucht zeker :lol: /QUOTE]
wel, dat denk ik dus ook. Zelfs ons baby'tje was vandaag een pak rustiger dan normaal.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#9 Geplaatst 01 december 2009 - 18:26

pfff, hier is volle activiteit, vooral van het personeel, de katten, tja, dat is wat anders....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 01 december 2009 - 19:32

:LOL: :LOL: :LOL: , hier is momenteel hun hoofdactiviteit ook slapen hoor :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 01 december 2009 - 20:37

Ik maak Adam tegenwoordig rond negen uur 's avonds wakker: 'zeg jongen, jij gaat vannacht niet kunnen slapen als je zo voort doet!'

En dan verlegt hij zich eens. Om dan prompt weer een dutje te doen.

Nee, veel fut zit er niet in, deze dagen.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#12 Geplaatst 01 december 2009 - 22:22

:LOL: :LOL: :LOL:

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 01 december 2009 - 22:28

Ik vermoed zelfs dat ze 's nachts stiekem wilde parties houden... waar zouden ze anders zo moe van zijn dat ze heel de dag door slapen?

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 02 december 2009 - 01:22

Hier slapen ze ook veel de laatste dagen.  Ik zou willen dat ik ook zo kon slapen, op alle plaatsen, op alle momenten, in alle mogelijke houdingen...  Zàààlig moet dat zijn... :z

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 02 december 2009 - 22:55

Marjananas zei:

Hier slapen ze ook veel de laatste dagen. Ik zou willen dat ik ook zo kon slapen, op alle plaatsen, op alle momenten, in alle mogelijke houdingen... Zàààlig moet dat zijn... :z

denk ik ook