Spring naar inhoud

- - - - -

Rust zacht lieve lieve Pluk

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#1 Geplaatst 01 december 2009 - 18:33

Geplaatste afbeelding
Mijn lieve oude dametje Pluk is niet meer. Heb haar vandaag laten inslapen. En dat doet pijn. Vreselijk veel pijn maar is beter zo. Plukje heeft haar rust verdiend. En die gaat ze nu krijgen. Lieve Plukkemeis ik mis je nu al.

Geen miauw meer bij het keukenkastje omdat je een snoepje wilde als ik koffie ging drinken. Niet meer s`avonds samen naar bed voor een lange voor het slapen gaan knuffel. Geen gegrom meer naar de andere dames als ze te dicht in de buurt kwamen. Niet meer naast de laptop op tafel zitten om dan aaitjes over je koppie te krijgen. Zo zijn er nog veel meer dingen die ik zo zal gaan missen van Pluk.

Je hebt een moeilijke start hier gehad met de andere dames. En jullie waren nog geen vrienden maar het ging al een stuk beter dan aan het begin. Je kwam hier s`avonds gezellig in de kamer liggen terwijl de andere dames daar ook waren. Je eten wilde je ook gewoon opeten bij de andere dames. Maar helaas lieten je niertjes het afweten. En je oogjes waren ook al een stuk minder. En al die tijd liet je niks merken.

Lieve lieve Pluk. Ik zal je zo vreselijk missen. Maar je hebt je rust nu. Rust zacht lieve schat. Er zal een kaarsje voor je branden bij je foto. Ook al ben je maar een jaar van je 15 jarige leventje bij me geweest, de pijn is er niet minder om.

Bewerkt door Anida, 01 december 2009 - 18:57.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 01 december 2009 - 18:37

oei ,
wens je veel sterkte!!!!
ws ze ziek?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#3 Geplaatst 01 december 2009 - 18:41

Och, wat een triest berichtje.
Afscheid nemen van je lieve poezeltje doet vreselijk zeer, ik voel met je mee.
Veel sterkte met je verdriet om je lieve Pluk.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#4 Geplaatst 01 december 2009 - 18:42

Veel sterkte, ik snap hoeveel pijn het doet.
Dat slijt héél langzaam met ups en downs.

Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#5 Geplaatst 01 december 2009 - 18:45

De niertjes hadden het begeven. Ze had een half jaar geleden ook al suikerziekte gehad maar was daar weer vanaf. Heeft alleen schade aangericht aan de niertjes. De nieren waren al te ver heen om er nog iets aan te doen. Het is ineens heel erg snel gegaan. Ze dronk altijd wel iets meer dan normaal maar de laatste dagen was het heel erg. Had misschien nog iets met medicijnen kunnen doen maar dat was dan hooguit voor een paar weken geweest. Dat kon en wilde ik haar niet meer aandoen aangezien mevrouw absoluut geen pillenslikster was en ik haar zeker niet meer stress wilde bezorgen. In goed overleg met de DA Pluk laten gaan.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 01 december 2009 - 18:48

veel kracht!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 01 december 2009 - 18:51

Hè bah dat is schrikken zeg!
Wat een naar nieuws.
Ik heb het verhaal van Plukje altijd gevolgd, zo raar dat ze er nu opeens niet meer is.
Ze is nu in de kattenhemel en kijkt op jou neer: je was een super baasje.
Houd je taai en héééééél veel sterkte. :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 01 december 2009 - 18:53

Veel sterkte met dit verlies :hug:

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 01 december 2009 - 18:55

Vreselijk! Heel erg veel sterkte!

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#10 Geplaatst 01 december 2009 - 18:55

Veel sterkte met het grote verlies :( Rust zacht lieve Pluk! Hoe oud is de kranige dame mogen worden?

Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#11 Geplaatst 01 december 2009 - 18:55

Bedankt voor jullie lieve woordjes. Dit doet me echt goed. Want het doet zo verdomd veel pijn een poezeltje te verliezen.

Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#12 Geplaatst 01 december 2009 - 18:56

lizke zei:

Veel sterkte met het grote verlies :( Rust zacht lieve Pluk! Hoe oud is de kranige dame mogen worden?

15 jaar.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 01 december 2009 - 18:57

en hoelang was ze bij jullie nu weer?
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 01 december 2009 - 19:02

veel sterkte met dit afscheid :( :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#15 Geplaatst 01 december 2009 - 19:03

Veel sterkte met het verlies :hug: