Spring naar inhoud

- - - - -

hoektand kwijt???

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#1 Geplaatst 01 december 2009 - 20:25

Onze Snowball,mijn asielkater die ik sinds kort in huis heb heeft een hoektand kwijt.Heb ik pas gezien.
Nu vraag ik me af of hij daar last van zou kunnen hebben ?
En hoe zou dat gebeurt kunnen zijn?
In het asiel vertelden ze me dat hij altijd een appartementskat is geweest en de eigenaar hem zonder reden op te geven heeft binnengebracht.
Misschien is hij wel ouder dan ze me zeiden(6 jaar)?
Hij is zoooo superlief :heart: maar van zijn verleden weet ik niks.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 01 december 2009 - 20:31

Ik denk niet dat het kwaad kan hoor, hij is hem mss verloren door op iets hard te bijten? :)

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 02 december 2009 - 00:48

mmhh, mijn 4 jaar oude kat uit het asiel bleek ineens toch ook eerder 8 a 10 jaar te zijn....

ik denk niet dat hij daar last van heeft. dient zo'n hoektand niet om de prooi dood te knijpen? dus als hij genoeg eten krijgt....

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 02 december 2009 - 06:14

Volgende keer als je naar de dierenarts gaat voor jaarlijks spuitje ofzo kan je het eens laten nakijken. De dierenarts kan dan waarschijnlijk ook ongeveer raden hoe oud hij is.

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#5 Geplaatst 02 december 2009 - 07:43

De kater van een vriendin van mij heeft al zijn tanden moeten laten verwijderen omdat ze allemaal rot waren. Het beestje stonk enorm uit zijn bek, en hij had natuurlijk ook pijn.
Nu gaat hij dus door het leven zonder tanden (is wel een gek zicht, met van die ingevallen wangetjes :) ), maar hij laat het niet aan zijn hart komen hoor. Hij eet nog alles (zelfs brokjes, alleen smekt hij nu wat harder :) ), en onlangs had hij op hoogbejaarde leeftijd zelfs nog een duif gevangen op het balkon!

Dus ik denk niet dat je je daar echt zorgen over hoeft te maken. Maar eens vragen aan de DA kan natuurlijk nooit kwaad he.

Guest_denis20_*
Guest_denis20_*

#6 Geplaatst 02 december 2009 - 08:56

nee ik denk ook niet dat dit kwaad kan onze oliver heeft al paar jaar geen tanden meer en hij gaat er ook gewoon mee door

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 02 december 2009 - 12:13

Als hij goed blijft eten zal hij er wel geen last van hebben hoor.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#8 Geplaatst 02 december 2009 - 12:38

Ik denk ook niet dat hij daar veel last van zal hebben! Pft, wie doet er zijn kat nu zomaar weg, man man toch! Wat lief van jou dat hij hem nu een gouden mandje bezorgt :)