mijn lieve charley is er niet meer
Gestart door
Guest_jacqueline_*
, 02 dec 2009 18:49
47 reacties op dit onderwerp
#32 Geplaatst 02 december 2009 - 22:10
Heel veel sterkte Jacqueline.
Charley heeft toch een mooi, en zeer kort leventje in alle geluk mogen doorstaan
Charley heeft toch een mooi, en zeer kort leventje in alle geluk mogen doorstaan

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!
#36 Geplaatst 02 december 2009 - 22:58
Heb alles gelezen, zowel dit al je vorig topic... Ben er stil van!
En ook, 3 lieve poezels op zo'n korte tijd! Pff... verschrikkelijk.
Rust zacht daar op de regenboogbrug.
En ook, 3 lieve poezels op zo'n korte tijd! Pff... verschrikkelijk.
Rust zacht daar op de regenboogbrug.
#38 Geplaatst 02 december 2009 - 23:56
Heel veel sterkte...
ik kan me niet inbeelden hoe zwaar het niet moet zijn om 3 lieverds in zo'n korte tijd af te geven. Ik vind het gewoon vreselijk en wens je veel steun en warmte bij het verwerken van dit verdriet.
ik kan me niet inbeelden hoe zwaar het niet moet zijn om 3 lieverds in zo'n korte tijd af te geven. Ik vind het gewoon vreselijk en wens je veel steun en warmte bij het verwerken van dit verdriet.

#41 Geplaatst 03 december 2009 - 10:51
Onbegrijpelijk
heel veel sterkte

Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk
#45 Geplaatst 03 december 2009 - 20:47
in het andere topic over charley heb ik het ook gezecht maar bij deze nog een keer
ik wil iedereen heel erg bedanken voor de lieve woorden van troost naar het overlijden van mijn lieve charley
het doet me erg goed
ook heb ik vandaag een kaartje van de da gehad ze wensen me sterkte toe na het overlijden van charley
ik wil iedereen heel erg bedanken voor de lieve woorden van troost naar het overlijden van mijn lieve charley
het doet me erg goed
ook heb ik vandaag een kaartje van de da gehad ze wensen me sterkte toe na het overlijden van charley