Spring naar inhoud

- - - - -

Kerst

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 02 december 2009 - 22:29

Wie zet er een kerstboom van jullie en wanneer ,bij mij begint het te kriebelen en ik denk er dit weekend aan te beginnen.Met deze donkere dagen brengt het toch gezelligheid mee, en ik hou onzettend van deze periode .En waarom zo vroeg dan kan ik komende weken naar de kerstmarkten gaan en van de sfeer genieten.
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_piper en veuve_*
Guest_piper en veuve_*

#2 Geplaatst 02 december 2009 - 22:38

wij hebben hem gister al gezet . nen echte . Blij dat hij er staat want alles naar boven sleuren ( appartement) was een serieus jobke. Dit jaar zijn we wel extra vroeg omdat we volgende week naar mexico vertrekken voor een weekje . Tegen de tijd dat we terug zijn is het al bijna kerstmis en dat is wat kort genieten dan. We durven er wel nog geen ballen in hangen , want als we weg zijn dan hebben de poezels vrij spel he. :goofy: . Ze komen wel elke dag controleren maar je weet nooit .

greets

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 02 december 2009 - 22:42

Piper en veuve een prettig verlof in Mexico :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#4 Geplaatst 02 december 2009 - 22:50

Bij mij is het ook al aan het kriebelen, ik denk ook dat ik hem van het weekend ga opzetten :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 02 december 2009 - 23:04

Wij plaatsen de onze altijd in 't weekend van Sinterklaas! Dat zal dus zaterdag zijn heee! We zeten eerst de "naakte" boom in de living; na een dag of 2 versieren we hem dan, d poezen zijn hem dan gewoon en zijn niet meer nieuwsgierig! Ze laten alles mooi gerust!! Braaf hee :LOL:

Guest_piper en veuve_*
Guest_piper en veuve_*

#6 Geplaatst 02 december 2009 - 23:06

merci , babetatilla

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 02 december 2009 - 23:07

Dat doe ik ook ik zet hem eerst naakt en de dag erna versier ik de kerstboom en ze komen er niet aan. :d ;)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 02 december 2009 - 23:17

Wij gaan die van ons maandag zetten, zal lekker spannend zijn met de kittens :d

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 02 december 2009 - 23:20

:) goeie tip van hem eerst "naakt" te zetten? Zal ik morgen eens doen dan :LOL: dan is ie klaar int weekend!!!!!!

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 02 december 2009 - 23:22

das inderdaad een goed idee. Bij mij kriebelt het ook. ik hoop hem dit WE te zetten. maar dan moet ik eerst mijn ventje overtuigen om hem van de zolder te halen....

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#11 Geplaatst 03 december 2009 - 07:17

Ik ga ook dit weekend de kerstboom al zetten :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#12 Geplaatst 03 december 2009 - 08:13

Ook dit weekend, maar ben er nog niet uit of we een echte of een valse gaan nemen :)

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 03 december 2009 - 08:18

Ik heb de mijne vorige vrijdag al in elkaar gezet en zondag versierd. Shiva toont er niet veel interesse in, behalve in 1 kerstbol. Die moet er absoluut uit :o
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#14 Geplaatst 03 december 2009 - 08:32

Normaal na de sint maar omdat hij dit jaar vrijdag na school komt zullen we de boom zetten nu zondag als blok pauze :) :)

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#15 Geplaatst 03 december 2009 - 08:33

traditioneel doe ik de kerstversiering 1 december (en doe weer weg op 6 januari) (ben een mens van tradities ja) Ik heb gisteren dus kerstversiering opgehangen want doe maar geen boom dit jaar. Ik zet wél een boom buiten met lichtjes. Mijn rendier liet vorig jaar weten het beu te zijn, hij brandt nog maar half :cry: dus die mag op pensioen. Ik zag een hele mooie met een slee, maar beetje duur.