Spring naar inhoud

- - - - -

Kerst

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#16 Geplaatst 03 december 2009 - 09:02

ik zet hem ook dit weekend! JIPPIE Ik ben echt een kerstfreak

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 03 december 2009 - 09:17

hier staat hem van afgelopen weekend, ik vind dat echt zo gezellig en kon niet meer wachten!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 03 december 2009 - 09:23

Dit weekend haal ik mijn kerstversiering boven. Ben benieuwd hoe het gaat gaan met Axxes in huis en over een weekje nog een kitten erbij, maar ik hou vol! :roll: :a
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#19 Geplaatst 03 december 2009 - 09:27

Ik ben er ook nog altijd écht niet uit wat ik moet doen met de kerstboom... ja, er komt er één, dat staat buiten kijf... Vals of echt zijn we nog niet uit... maar wat met Zulma te doen ondertussen? Ik vind het zo zielig om haar in de veranda te zetten als wij er niet zijn (al weet ik ook dat madame daar allerminst last van heeft, ze gaat er dan ook uit haarzelf liggen :) ) Maar toch... mijn poezenmoederhart ;) ... Mja... het zal nog afwachten worden he... :catscratchhead

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#20 Geplaatst 03 december 2009 - 09:29

wij gaan hem zondag zetten heb er helemaal zin in!
denk alleen dat ashley hem niet met rust gaat laten

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#21 Geplaatst 03 december 2009 - 09:40

Bij ons normaal ook dit weekend, ofwel volgende week vrijdag, nadat we terug zijn uit Parijs.
Ben eens benieuwd hoe Phoebe&Flap zullen reageren. Het is van allebei hun eerste kerst bij ons. Heb wel al men voorzorgen genomen, alles is niet-breekbaar :) . Het is ook een valsen van ons, hebben die vorig jaar in de casa gekocht.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 03 december 2009 - 10:13

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er dit jaar nog niet aan gedacht had, meestal zet ik hem na de 6de maar doordat het al de hele tijd geen echt winterweer is het ik niet de indruk dat we al aan Kerst toe zijn, ik denk dat ik hem volgende week ga zetten.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#23 Geplaatst 03 december 2009 - 12:11

Hier zet ik de kerstboom ergens volgende week, Sinterklaas is nog niet voorbij dus vindt ik het niet logisch dat je ergens de kerstman er al bij haalt. Sommige zouden al bij Pasen bij wijze van spreken hun kerstboom zetten. :o
Hij mag dan hier ook blijven staan tot 6 januari als het drie koningen is en dan vliegt alles terug de kast in want dan ben ik het allemaal beu gezien. :)

Guest_joey_*
Guest_joey_*

#24 Geplaatst 03 december 2009 - 13:38

Dit jaar de eerste keer dat hij voor Sinterklaas al in huis staat... Ik heb hem deze voormiddag versierd :) En heb natuurlijk een klein beetje hulp gekregen...
(let vooral op de spooky-lichtgevende ogen op de eerste foto ;) )

Bijgevoegde thumbnails

• Joey 200.jpg
  • Joey 201.jpg
  • Joey 204.jpg

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 03 december 2009 - 13:46

aangezien het familiefeest op kerstavond hier niet doorgaat, en ik helemaal geen kerstfan ben, komt hier dit jaar geennnnnnnnnnn (zie dat niet zitten met mijn adhd Yumi)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 03 december 2009 - 19:19

Iedereen veel succes met de kerstboom en hopelijk zijn jullie poezeltjes braaf en laten de kerstversiering met rust :) ;) :LOL:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#27 Geplaatst 03 december 2009 - 19:31

Als Mirltje terug is van bij de dierenarts ga ik ook eens de zolder op om mijn kerstspullen te zoeken. En in het weekend zal de boom wel stilaan hier komen staan.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 03 december 2009 - 19:45

In de loop van volgende week ga ik de mijne zetten. Eerst moet mijn petekindje zijn sinterklaaskado nog komen ophalen en dan kan de boom gezet worden.

Bewerkt door Magic Coonie, 03 december 2009 - 19:46.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 03 december 2009 - 20:21

Vanaf volgend weekend waarschijnlijk. Vind het nu nog te vroeg om hem al te zetten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#30 Geplaatst 04 december 2009 - 09:38

Ik ga hem zondag neer zetten,altijd de dag na sinterklaas,en als ik het volhou mag hij tot 6 januarie blijven staan,maar meestal ruim ik 2 januarie alles al op dan ben ik het ook allemaal weer zat :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding