

Royal Canin getrouwheids acties.Wie kan daar nog aan uit??
#1 Geplaatst 03 december 2009 - 00:04
Er staat helemaal niet bij dat je die dingetjes van de zakken nog moet doorsturen met je facturen of zo. Ik kan er echt niet meer aan uit en vind ze totaal klantonvriendelijk want je krijgt ook geen antwoord op je vragen die je via mail stuurt.
Kan iemand me hier meer vertellen of wie heeft soortgelijke ervaringen met Royal Canin?

#2 Geplaatst 03 december 2009 - 14:00

#3 Geplaatst 03 december 2009 - 14:31
Van de Zomer van de Kat is wel alles terugbetaald aan mij.

#4 Geplaatst 03 december 2009 - 14:40
Bewerkt door Karolientje, 03 december 2009 - 14:40.

#5 Geplaatst 03 december 2009 - 15:52
#6 Geplaatst 03 december 2009 - 20:00
Om het uit te testen heb ik voor 1 van onze kitteneigenaars zelf ingevuld (ipv de eigenaar het te laten invullen) en die punten staan er ook helemaal nog altijd niet bij.

Conclusie : punten krijg je niet, ook al registreren je kittenkopers hun kortingscodes/bonnen op de RC website.
Reclameren via de telefonische jaarlijkse RC enquete heeft ook niet geholpen.
Via de website reageren ze ook niet.
Bewerkt door calaquendi, 03 december 2009 - 20:00.
#7 Geplaatst 03 december 2009 - 21:32
#8 Geplaatst 04 december 2009 - 10:27
mailen help niets, ze reageren toch niet

Hill's daarentegen zijn veel klantvriendelijker en zijn van hun woord.
Wordt daar zo kwaad van!!!

#9 Geplaatst 04 december 2009 - 10:29
britjes zei:
Telefoneren?
Ik heb maanden bezig geweest met de vertegenwoordiger, die belt ook niet terug en het zijn allemaal smoesjes.
Zelfs Zoomart hier in de buurt heeft voor mij ook nog aan het bellen geweest, zonder resultaat.

#10 Geplaatst 04 december 2009 - 13:01
#11 Geplaatst 04 december 2009 - 15:05
Is er van de leden iemand bij testaankoop? Anders misschien eens langs die weg proberen. Daar hebben ze allemaal schrik van.

#12 Geplaatst 04 december 2009 - 16:30
#13 Geplaatst 04 december 2009 - 17:38
ze staan op zowat elke show, email en tel worden toch nooit beantwoord , wij nemen trouwens ook alleen nog kitten , voor de rest nemen we masttery , heel klantvriendelijk en de poezels zijn er goed bij , en bio mill , iets duurder maar heel goed en word gratis thuis geleverd ,
#14 Geplaatst 06 december 2009 - 21:58
Ik reageer niet gauw op dat soort bericht, maar hier moet ik tog iets neerpennen.
Ik ben fokker en al jaren lang trouwe klant bij Royal Canin.
Zoals uitgelegd op de website van royal canin, is er een spaarsysteem voor de leden van de Catbreedersclub. Het is heel eenvoudig, stuur uw spaarkaart terug, samen met uw aankoopbewijzen, en per aankoopschijf van 100 eur, krijgt U 500 punten op uw rekening gekrediteert. Per kitten dat uw op de site registreert, via de link die te vinden is op de brief in het kitten packetje krijgt U ook 500 punten extra. Het is heel makkelijk om het kitten zelf te registreren want U heeft toch alle gegevens van de kitten eigenaar. Het is bovendien een leuke attentie voor de nieuw eigenaar, die een kortingsbon in zijn mailbox krijgt, en nadien altijd op de hoogte blijft van alle info en promoties. De punten worden geregistreerd op uw rekening in de week van de 15de van de volgende maand. Heeft U punten geregistreerd bijvoorbeeld in october, worden ze gecrediteerd op uw rekening, in de week van 15 november.
Bovendien als lid van de catbreedersclub, kunt U volledig gratis uw cattery en nestjes aanmelden op de website van Royal Canin. Als ik in de statiestieken van mijn website kijk zie ik heel regelmatig bezoekers die via RC op mijn site terechtkomen, en verschillende kittenkopers vertelden mij dat ze mij via deze weg hadden gevonden, omdat die erkenning door RC als fokker, een bepaalde vertrouw met zich meebrengt !!
Bij mijn weten is er geen enkel merk van voer die het zelfde service aanbied.
Bovendien, is het voer van uitstekende kwaliteit ! Bij RC vindt U een gepaste voeding voor ieder leeftijd en de meeste gefokte rassen hebben er een voeding die volledig aangepast is aan de behoefte van uw kat. Zoals U het op mijn site kunt lezen, eten mijn katten British Shorthair, en ze stralen van gezondheid. Verder gebruikt ik Sensible 33, Kitten, en babycat voor mijn baby's.
De huidige vertegenwoordigster van Royal Canin is te vinden op de meeste shows, en zowel telefonisch, als per mail te bereiken. Stuurt U een mailtje via de catbreedersclub, krijgt U ook snel een aantwoord ! Die mensen doen hun werk, maar er is een hele reeks kattenfokkers in Vlaanderen, en ze moeten ook de tijd krijgen, om al dat werk te verzetten !!
Lees aandachtig alle info op Royal Canin Belgique - spécialiste de l'alimentation pour chiens et chats, en jullie zullen allemaal en stuk wijzer worden !!!!
Met vriendelijke groeten,
Véronique




#15 Geplaatst 06 december 2009 - 22:27
e-mail verzonden door catbreedersclub op 18 april 2008 :
Beste klant en partner ; Beste kattenfokker,
De gezondheid van uw kat is één van onze prioriteiten. Dit start bij een doelgerichte en aangepaste voeding. Daarom ook, om u een garantie te bezorgen op een goede opvolging binnen de professionele kattenwereld, kunnen wij u - met veel plezier - de komst aankondigen van Véronique Simonis binnen ons team.
Véronique heeft als missie om al jullie vragen te beantwoorden die betrekking hebben op uw fokkerij en dit voor gans Vlaanderen.
Hierdoor kan u ook Véronique beschouwen als uw geprivilegieerde contactpersoon; die u een persoonlijk advies kan geven, binnen de Royal Canin groep.
Haar enthousiasme en vooral haar bewezen kennis van de katten en de mogelijke nutritionele antwoorden van Royal Canin, zullen voor u een waar voordeel mogen blijken.
Véronique zal dan ook vanaf nu bereikbaar zijn om u bij te staan op het nummer:
En via mail op het mail-adres .......................
U zal in de toekomst ook zeker de kans krijgen om kennis te maken met Veronique tijdens één van de vele kattenmanifestaties.
Véronique zal u steeds bijstaan, via een luisterend oor, en nodigt u uit om mogelijke informaties aan te vragen bij haar want zoals u ongetwijfeld weet, is uw mening is voor ons belangrijk.
Vriendelijke groeten,
Royal Canin