Spring naar inhoud


- - - - -

Royal Canin getrouwheids acties.Wie kan daar nog aan uit??


  • Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
    • Locatie: Herent
  • 6 katten
OFFLINE

#1 Geplaatst 03 december 2009 - 00:04

In de zomer heb ik een volle spaarkaart van RC opgestuurd maar nooit m'n bon gekregen voor een zak eten. Nu krijg ik daarnet zo'n mail waar je een soort van spaarkaart krijgt met punten en voor 4005 punten  krijg je een zak eten maar alleen maar queen of kittenvoer.
Er staat helemaal niet bij dat je die dingetjes van de zakken nog moet doorsturen met je facturen of zo. Ik kan er echt niet meer aan uit en vind ze totaal klantonvriendelijk want je krijgt ook geen antwoord op je vragen die je via mail stuurt.
Kan iemand me hier meer vertellen of wie heeft soortgelijke ervaringen met Royal Canin?
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
    • Locatie: Herent
  • 6 katten
OFFLINE

#2 Geplaatst 03 december 2009 - 14:00

Niemand??
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
    • Locatie: Sint-Katelijne-Waver
  • 2 katten
OFFLINE

#3 Geplaatst 03 december 2009 - 14:31

Ik heb helaas geen ervaring met die puntjes omdat je daar een cattery voor moet hebben dacht ik.
Van de Zomer van de Kat is wel alles terugbetaald aan mij.
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
    • Locatie: Dormaal - Zoutleeuw
  • 5 katten
OFFLINE

#4 Geplaatst 03 december 2009 - 14:40

Met de puntenactie heb ik ook geen ervaring. Ik koop ook mijn kattenbrokken niet zelf rechtstreeks aan trouwens, maar zal anders eens vragen aan de cattery die voor mij voer meebestelt hoe dat bij hen gaat.

Bewerkt door Karolientje, 03 december 2009 - 14:40.

Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
OFFLINE

#5 Geplaatst 03 december 2009 - 15:52

ik heb expres geen rotal canin genomen... om dit soort dingen. ik kan wel korting krijgen maar is de moeite niet...... ik zou ze bellen

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
    • Locatie: Wuustwezel
  • 8 katten
OFFLINE

#6 Geplaatst 03 december 2009 - 20:00

Voor elke kortingsbon (code op de brief die in de kittenpakketjes zit) die de kitteneigenaars registreren op de RC website zou je als fokker van dat kitten punten moeten krijgen, maar die punten worden niet eens geregistreerd.  Je rekening blijft altijd op "nul" punten staan.
Om het uit te testen heb ik voor 1 van onze kitteneigenaars zelf ingevuld (ipv de eigenaar het te laten invullen) en die punten staan er ook helemaal nog altijd niet bij. :evil:
Conclusie : punten krijg je niet, ook al registreren je kittenkopers hun kortingscodes/bonnen op de RC website.

Reclameren via de telefonische jaarlijkse RC enquete heeft ook niet geholpen.
Via de website reageren ze ook niet.

Bewerkt door calaquendi, 03 december 2009 - 20:00.


Anja
Anja
  • 14.520 berichten
    • Locatie: Brasschaat
  • 2 katten
OFFLINE

#7 Geplaatst 03 december 2009 - 21:32

Ik heb onlangs wel een kaartje gekregen met een code.  Als je voor een bepaald bedrag RC koopt krijg je dit (ik denk dat het ook afhankelijk van de winkel is waar je het koopt en welke producten je koopt).  Dan moest ik mij registreren op een site en een code doorgeven.  Als je een bepaald aantal punten hebt kan je iets bestellen.  Tot nu toe heb ik hier nog geen probleem mee gehad, maar het is ook wel iets anders dan bij jou.

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
    • Locatie: Geraardsbergen
  • 18 katten
OFFLINE

#8 Geplaatst 04 december 2009 - 10:27

We doen ook mee met de puntenactie, we sturen de spaarkaart mooi op, maar krijgen nooit iets aan.
mailen help niets, ze reageren toch niet :x
Hill's daarentegen zijn veel klantvriendelijker en zijn van hun woord.

Wordt daar zo kwaad van!!!
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
    • Locatie: Geraardsbergen
  • 18 katten
OFFLINE

#9 Geplaatst 04 december 2009 - 10:29

britjes zei:

ik heb expres geen rotal canin genomen... om dit soort dingen. ik kan wel korting krijgen maar is de moeite niet...... ik zou ze bellen

Telefoneren?
Ik heb maanden bezig geweest met de vertegenwoordiger, die belt ook niet terug en het zijn allemaal smoesjes.
Zelfs Zoomart hier in de buurt heeft voor mij ook nog aan het bellen geweest, zonder resultaat.

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*
OFFLINE

#10 Geplaatst 04 december 2009 - 13:01

Echt schandalig toch. Ik koop dan ook geen RC meer, behalve de kitten misschien maar zelfs daarvoor ga ik eens zien voor een goed alternatief want eigenlijk verdienen ze geen klanten als ze ze zo slecht behandelen. Dat is toch puur bedrog. Eigenlijk zou je dat bij een of ander FOD kunnen aanklagen denk ik zelfs.

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 2 katten
OFFLINE

#11 Geplaatst 04 december 2009 - 15:05

Dieven zijn het!
Is er van de leden iemand bij testaankoop?  Anders misschien eens langs die weg proberen.  Daar hebben ze allemaal schrik van. ;)

scully
scully
  • 1.884 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 9 katten
OFFLINE

#12 Geplaatst 04 december 2009 - 16:30

ik probeer nu al 4 maanden om met hun in contact te komen, zonder reactie!

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa


Pietje
Pietje
  • 909 berichten
    • Locatie: dendermonde
OFFLINE

#13 Geplaatst 04 december 2009 - 17:38

beste manier is om op show hen er rechtstreeks over aanspreken ,
ze staan op zowat elke show, email en tel worden toch nooit beantwoord , wij nemen trouwens ook alleen nog kitten , voor de rest nemen we masttery , heel klantvriendelijk en de poezels zijn er goed bij , en bio mill , iets duurder maar heel goed en word gratis thuis geleverd ,

cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten
    • Locatie: Hofstade (Aalst)
OFFLINE

#14 Geplaatst 06 december 2009 - 21:58

Beste mensen,

Ik reageer niet gauw op dat soort bericht, maar hier moet ik tog iets neerpennen.
Ik ben fokker en al jaren lang trouwe klant bij Royal Canin.

Zoals uitgelegd op de website van royal canin, is er een spaarsysteem voor de leden van de Catbreedersclub. Het is heel eenvoudig, stuur uw spaarkaart terug, samen met uw aankoopbewijzen, en per aankoopschijf van 100 eur, krijgt U 500 punten op uw rekening gekrediteert. Per kitten dat uw op de site registreert, via de link die te vinden is op de brief in het kitten packetje krijgt U ook 500 punten extra. Het is heel makkelijk om het kitten zelf te registreren want U heeft toch alle gegevens van de kitten eigenaar. Het is bovendien een leuke attentie voor de nieuw eigenaar, die een kortingsbon in zijn mailbox krijgt, en nadien altijd op de hoogte blijft van alle info en promoties. De punten worden geregistreerd op uw rekening in de week van de 15de van de volgende maand. Heeft U punten geregistreerd bijvoorbeeld in october, worden ze gecrediteerd op uw rekening, in de week van 15 november.

Bovendien als lid van de catbreedersclub, kunt U volledig gratis uw cattery en nestjes aanmelden op de website van Royal Canin. Als ik in de statiestieken van mijn website kijk zie ik heel regelmatig bezoekers die via RC op mijn site terechtkomen, en verschillende kittenkopers vertelden mij dat ze mij via deze weg hadden gevonden, omdat die erkenning door RC als fokker, een bepaalde vertrouw met zich meebrengt !!

Bij mijn weten is er geen enkel merk van voer die het zelfde service aanbied.
Bovendien, is het voer van uitstekende kwaliteit ! Bij RC vindt U een gepaste voeding voor ieder leeftijd en de meeste gefokte rassen hebben er een voeding die volledig aangepast is aan de behoefte van uw kat. Zoals U het op mijn site kunt lezen, eten mijn katten British Shorthair, en ze stralen van gezondheid. Verder gebruikt ik Sensible 33, Kitten, en babycat voor mijn baby's.

De huidige vertegenwoordigster van Royal Canin is te vinden op de meeste shows, en zowel telefonisch, als per mail te bereiken. Stuurt U een mailtje via de catbreedersclub, krijgt U ook snel een aantwoord ! Die mensen doen hun werk, maar er is een hele reeks kattenfokkers in Vlaanderen, en ze moeten ook de tijd krijgen, om al dat werk te verzetten !!

Lees aandachtig alle info op Royal Canin Belgique - spécialiste de l'alimentation pour chiens et chats, en jullie zullen allemaal en stuk wijzer worden !!!!

Met vriendelijke groeten,
Véronique
:catlick :catlick :catlick :catlick

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
    • Locatie: Wuustwezel
  • 8 katten
OFFLINE

#15 Geplaatst 06 december 2009 - 22:27

Véronique Simonis, jij was toch de vorige vertegenwoordigster voor RC vanaf 18 april 2008 tot en met 30 september 2008 ?

e-mail verzonden door catbreedersclub op 18 april 2008 :
Beste klant en partner ; Beste kattenfokker,

De gezondheid van uw kat is één van onze prioriteiten. Dit start bij een doelgerichte en aangepaste voeding. Daarom ook, om u een garantie te bezorgen op een goede opvolging binnen de professionele kattenwereld, kunnen wij u - met veel plezier - de komst aankondigen van Véronique Simonis binnen ons team.

Véronique heeft als missie om al jullie vragen te beantwoorden die betrekking hebben op uw fokkerij en dit voor gans Vlaanderen.
Hierdoor kan u ook Véronique beschouwen als uw geprivilegieerde contactpersoon; die u een persoonlijk advies kan geven, binnen de Royal Canin groep.
Haar enthousiasme en vooral haar bewezen kennis van de katten en de mogelijke nutritionele antwoorden van Royal Canin, zullen voor u een waar voordeel mogen blijken.

Véronique zal dan ook vanaf nu bereikbaar zijn om u bij te staan op het nummer:


En via mail op het mail-adres .......................

U zal in de toekomst ook zeker de kans krijgen om kennis te maken met Veronique tijdens één van de vele kattenmanifestaties.

Véronique zal u steeds bijstaan, via een luisterend oor, en nodigt u uit om mogelijke informaties aan te vragen bij haar want zoals u ongetwijfeld weet, is uw mening is voor ons belangrijk.

Vriendelijke groeten,

Royal Canin