Spring naar inhoud


- - - - -

Royal Canin getrouwheids acties.Wie kan daar nog aan uit??


  • Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten
    • Locatie: Hofstade (Aalst)
OFFLINE

#16 Geplaatst 06 december 2009 - 22:38

Inderdaad, maar dit heeft niks te maken met mijn overtuiging dat U bij RC de beste service krijg !
Met vriendelijke groeten,
Véronique

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
    • Locatie: Wuustwezel
  • 8 katten
OFFLINE

#17 Geplaatst 06 december 2009 - 22:46

Ik herinner me van die periode heel veel catteries (en daar mag je mij en mijn echtgenoot ook gerust onder rekenenen) en ook winkels die alles behalve tevreden waren met de service die ze kregen van hun vertegenwoordigster.

cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten
    • Locatie: Hofstade (Aalst)
OFFLINE

#18 Geplaatst 06 december 2009 - 22:52

Ik herinner mij ook veel catteries die enorm tevreden waren, maar je kunt niet iedereen content stellen zeker ... Wat is de naam van uw Cattery ? Met winkels had ik niks te maken ...

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
    • Locatie: Wuustwezel
  • 8 katten
OFFLINE

#19 Geplaatst 06 december 2009 - 22:58

Zonder verwittiging bleek dat als je je volle spaarkaart inzond dat je als je in België woont alle RC in België moest kopen en er mocht geen streepjescode van een zak bij zijn uit het buitenland.  Daarna is men afgekomen met het verplicht mee moeten zenden met aankoop ticketten van de RC. :evil:

cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten
    • Locatie: Hofstade (Aalst)
OFFLINE

#20 Geplaatst 06 december 2009 - 23:07

Het lijkt mij logisch dat RC Belgie, alleen maar aankoop bewijzen van voedingen die in Belgie gekocht zijn aanvaard .... Probeer maar in Nederland aankoop bewijzen van aankoop in Belgie binnen te doen, ik denk niet dat ze daarmee tevreden zullen zijn !
Wat de aankoop bewijs betreft .... U krijgt gratis goederen op AANGEKOCHTE goederen, toch niet gratis op gratis. Het werd trouwens niet van de een dag op de andere toegepast, er was een periode van aanpassing voorzien van 3 maanden als ik het mij goed heriner. Wat de streepjes codes betreft, die waren al lang niet meer geldig, maar ik denk dat ieder aanvraag, deftig werd beantwoord ...

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
    • Locatie: Wuustwezel
  • 8 katten
OFFLINE

#21 Geplaatst 06 december 2009 - 23:19

Mijn aankoopbewijzen zijn mijn facturen en die worden mee gezonden naar de boekhouder.  Dus zelfs als ze in België aangekocht waren, dan lagen de facturen al bij de boekhouder.  Het is niet tof dat daar geen rekening mee gehouden werd.  Het spaarkaarten systeem heb ik daarom opgegeven.

Sorry, maar ik vind het niet logisch dat je verplicht bent om in België je voeding aan te kopen.  Als ik op show in Frankrijk of Duitsland of bij de groothandel in Nederland bevoorbeeld kan genieten van een voordelige aanbieding voor RC, dan wil ik dat die daar aangekochte zakken voeding ook mee tellen voor het spaarsysteem.

Bewerkt door calaquendi, 06 december 2009 - 23:19.


cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten
    • Locatie: Hofstade (Aalst)
OFFLINE

#22 Geplaatst 06 december 2009 - 23:30

Een kopie van uw faktuur is voldoende ... ooit krijgt U toch uw fakturen terug van de boekhouder. Ik neem systematisch een kopie van mijn facturen van voeding, en zet ze apart in een map. 2 keer per jaar stuur ik ze door met mijn zegeltjes. En mijn punten worden gekrediteerd, geen klachten ! Ik gebruik het zelfde systeem als jullie, ik heb geen voorkeur behandeling. De huidige vertegenwoordigster is een heel toffe madam, die haar werk heel goed doet ! Ze heeft altijd een luisterende hoor voor haar klanten, en helpt waar ze kan. Natuurlijk, bepaal ze niet zelf het systeem. Dus "Don't shoot the pianist !"

En nog eens RC Belgie, gaat U niet vergoeden voor iets dat U bij RC nederland of RC duitsland koopt !! Denk ne keer na ! Het zijn aparte bedrijven met aparte acties !

scully
scully
  • 1.884 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 9 katten
OFFLINE

#23 Geplaatst 06 december 2009 - 23:44

cattery-ripous zei:

Beste mensen,

Ik reageer niet gauw op dat soort bericht, maar hier moet ik tog iets neerpennen.
Ik ben fokker en al jaren lang trouwe klant bij Royal Canin.

Zoals uitgelegd op de website van royal canin, is er een spaarsysteem voor de leden van de Catbreedersclub. Het is heel eenvoudig, stuur uw spaarkaart terug, samen met uw aankoopbewijzen, en per aankoopschijf van 100 eur, krijgt U 500 punten op uw rekening gekrediteert. Per kitten dat uw op de site registreert, via de link die te vinden is op de brief in het kitten packetje krijgt U ook 500 punten extra. Het is heel makkelijk om het kitten zelf te registreren want U heeft toch alle gegevens van de kitten eigenaar. Het is bovendien een leuke attentie voor de nieuw eigenaar, die een kortingsbon in zijn mailbox krijgt, en nadien altijd op de hoogte blijft van alle info en promoties. De punten worden geregistreerd op uw rekening in de week van de 15de van de volgende maand. Heeft U punten geregistreerd bijvoorbeeld in october, worden ze gecrediteerd op uw rekening, in de week van 15 november.

Bovendien als lid van de catbreedersclub, kunt U volledig gratis uw cattery en nestjes aanmelden op de website van Royal Canin. Als ik in de statiestieken van mijn website kijk zie ik heel regelmatig bezoekers die via RC op mijn site terechtkomen, en verschillende kittenkopers vertelden mij dat ze mij via deze weg hadden gevonden, omdat die erkenning door RC als fokker, een bepaalde vertrouw met zich meebrengt !!

Bij mijn weten is er geen enkel merk van voer die het zelfde service aanbied.
Bovendien, is het voer van uitstekende kwaliteit ! Bij RC vindt U een gepaste voeding voor ieder leeftijd en de meeste gefokte rassen hebben er een voeding die volledig aangepast is aan de behoefte van uw kat. Zoals U het op mijn site kunt lezen, eten mijn katten British Shorthair, en ze stralen van gezondheid. Verder gebruikt ik Sensible 33, Kitten, en babycat voor mijn baby's.

De huidige vertegenwoordigster van Royal Canin is te vinden op de meeste shows, en zowel telefonisch, als per mail te bereiken. Stuurt U een mailtje via de catbreedersclub, krijgt U ook snel een aantwoord ! Die mensen doen hun werk, maar er is een hele reeks kattenfokkers in Vlaanderen, en ze moeten ook de tijd krijgen, om al dat werk te verzetten !!

Lees aandachtig alle info op Royal Canin Belgique - spécialiste de l'alimentation pour chiens et chats, en jullie zullen allemaal en stuk wijzer worden !!!!

Met vriendelijke groeten,
Véronique
:catlick :catlick :catlick :catlick

Sorry hoor maar ondertussen heb ik al mijn 5de mail verstuurt en ik krijg hier njet niks antwoord op, leuk is echt anders! :evil:


*

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa


cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten
    • Locatie: Hofstade (Aalst)
OFFLINE

#24 Geplaatst 06 december 2009 - 23:52

Soms duurt het wat langer per mail, er komen ik weet niet hoeveel iedere dag binnen, maar als U haar dringend nodig heeft, probeer haar eens telefonisch te bereiken ...

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
    • Locatie: Wuustwezel
  • 8 katten
OFFLINE

#25 Geplaatst 07 december 2009 - 00:13

scully zei:

Sorry hoor maar ondertussen heb ik al mijn 5de mail verstuurt en ik krijg hier njet niks antwoord op, leuk is echt anders! :evil:

*

Die keer dat ik het zelf heb ingevuld voor een kitteneigenaar moest ik hun bankrekeningnummer doorgeven :trance:
Dat zie ik echt niet zitten om aan iedere kittenkoper een bankrekening nummer te vragen.
Ze zouden beter voorzien dat de fokker de nieuwe eigenaars kan invullen zonder bankrekening nummer te moeten vermelden.  Dan kan RC de kortingsbon rechtstreeks naar de eigenaars sturen.

Nog een foutje in het huidige systeem is dat de kitteneigenaars dan ook nog de cattery moeten aanduiden waar ze hun kitten vandaan hebben.  Als ze dat vergeten, kan je als cattery ook fluiten naar je punten van de kittenpakketten.

Tja, hier ben ik ook nog altijd aan het wachten op de toekenning van de punten van de kittenpakketjes die dit jaar al mee zijn gegaan met de nieuwe eigenaars.   Mijn teller staat nog altijd op "O" punten en dat ondanks het feit dat de families zeggen dat ze de bonnen ingezonden hebben en dat ik er voor iemand ook zelf een invulde (met hun goedkeuring), dus daarvan ben ik 200 % zeker dat die wel via de website is ingezonden en onder de juiste cattery terecht kwam.

cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten
    • Locatie: Hofstade (Aalst)
OFFLINE

#26 Geplaatst 07 december 2009 - 00:20

Stuur een mailtje met uw vraag via de website, en ze zullen het nakijken. Ik heb ook ooit een vraag gestuurd, en ik kreeg een antwoord.

Wat het bankrekening betreft, vind ik uw opmerking correct, ik heb het ingevuld met allemaal 0000 en het werkt ook, ik heb nu ook gehoord van een vriendin die recent bezoek gekregen heeft van Stephanie van Royal Canin voor een volledig uitleg, dat je nu het rek nummer niet meer moet invullen. Zal zien bij het registreren van mijn nieuwe kittens.

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
    • Locatie: Geraardsbergen
  • 18 katten
OFFLINE

#27 Geplaatst 07 december 2009 - 00:49

ik heb vrijdag getelefoneerd naar Rc, heb de nummer gevraagd aan RC nederland en daar ook mijn verhaal gedaan.
Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die me vroeg naar mijn telefoonnummer, want dat er wel iemand me zou terug bellen.
Ik heb gevraagd of het dezelfde dag kon, want dat ik al maanden wacht op een antwoord, dit werd me beloofd!
Denk je nu echt dat ik vrijdag telefoon heb gehad?
Ik bel morgen terug, wil wel een antwoord, maar krijg ik morgen geen deftig antwoord dan krijgen mijn katten allemaal Hill's.
Ik geef nu beide, dus zullen er geen last van ondervinden!
Geplaatste afbeelding

cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten
    • Locatie: Hofstade (Aalst)
OFFLINE

#28 Geplaatst 07 december 2009 - 07:02

U hoeft niet RC nederland te contacteren om RC Belgie de kunnen bereiken, de tel nr van de vertegenwoordigster van RC is te vinden op de site van RC 0497978284, ik kan het weten, het is ooit mijn nummer geweest :-)
De aankoop bewijzen die je instuurde werden zeker omgezet in punten. Dit kunt U nakijken via de website Salesprize - Loyalty & Motivation Solutions
waarvoor jullie leden van de catbreedeersclbub, via mail, een login hebben gekregen, al een hele tijd geleden. Bent U uw login kwijt, vraag via de zelfde site een nieuwe login aan. Als U uw rekening consulteert, zult u uw punten vinden. Met uw punten kunt U voeding bestellen en het laten leveren in de winkel van uw keuze.

Enfin met mij marcheert het toch perfect, dus veronderstel ik dat het voor iedereen in orde kan komen. Zoals ik het al zei, ik krijg geen voorkeur behandeling.

Groetjes,
Véro

:cathiss :catlick :cathiss :cathiss

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
    • Locatie: Geraardsbergen
  • 18 katten
OFFLINE

#29 Geplaatst 07 december 2009 - 11:51

Eerst en vooral heb ik mijn vertegenwoordigster verschillende keren gecontacteerd zonder resultaat, 1 keer heb ik haar gehoord maar dan zei ze me dat ze me ging terugbellen wat nooit gebeurd is!
Zelfs Maxi Zoo heeft alles geprobeerd om dit inorde te krijgen (was zelfs een probleem met kittenpakketten) wat ook niet gelukt is.
Ik heb maanden niet meer op de website mijn nestjes kunnen aangeven en kon ook geen kittenpakketten ontvangen.
Mijn punten staan nog steeds op 0
Is het nog niet opgevallen dat jij Veronique de enige bent op dit topic die positief over Rc gereageert, moet echt toeval zijn dat je nog vertegenwoordigster bent geweest.
Betreft voedingskwaliteit ben ik zeer tevreden over Rc, hetzelfde als over Hill's maar betreft de rest scoren ze zeker onder het gemiddelde.
Hill's zorgt voor mooie afgewerkte kittenpakketjes die nog gratis aan huis worden geleverd door u op een uitgekozen datum.
Het enige dat ik vraag is een antwoord op mijn mails of op mijn telefoons, dat ik antwoorden krijg op mijn vragen zoals destijds met het probleem op de website.
Klantvriendelijk kan ik hen niet noemen!


Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
    • Locatie: Geraardsbergen
  • 18 katten
OFFLINE

#30 Geplaatst 07 december 2009 - 14:11

De vertegenwoordigster heeft beloofd om met iedereen contact op te nemen.

Het spijtige is dat er maar 1 vertegenwoordigster is voor gans België (nederlandstalig): wie geduldig is zal beloond worden.

Ik zal wel zien of al deze beloftes worden ingelost.
Geplaatste afbeelding