

Royal Canin getrouwheids acties.Wie kan daar nog aan uit??
#16 Geplaatst 06 december 2009 - 22:38
Met vriendelijke groeten,
Véronique
#17 Geplaatst 06 december 2009 - 22:46
#18 Geplaatst 06 december 2009 - 22:52
#19 Geplaatst 06 december 2009 - 22:58

#20 Geplaatst 06 december 2009 - 23:07
Wat de aankoop bewijs betreft .... U krijgt gratis goederen op AANGEKOCHTE goederen, toch niet gratis op gratis. Het werd trouwens niet van de een dag op de andere toegepast, er was een periode van aanpassing voorzien van 3 maanden als ik het mij goed heriner. Wat de streepjes codes betreft, die waren al lang niet meer geldig, maar ik denk dat ieder aanvraag, deftig werd beantwoord ...
#21 Geplaatst 06 december 2009 - 23:19
Sorry, maar ik vind het niet logisch dat je verplicht bent om in België je voeding aan te kopen. Als ik op show in Frankrijk of Duitsland of bij de groothandel in Nederland bevoorbeeld kan genieten van een voordelige aanbieding voor RC, dan wil ik dat die daar aangekochte zakken voeding ook mee tellen voor het spaarsysteem.
Bewerkt door calaquendi, 06 december 2009 - 23:19.
#22 Geplaatst 06 december 2009 - 23:30
En nog eens RC Belgie, gaat U niet vergoeden voor iets dat U bij RC nederland of RC duitsland koopt !! Denk ne keer na ! Het zijn aparte bedrijven met aparte acties !
#23 Geplaatst 06 december 2009 - 23:44
cattery-ripous zei:
Ik reageer niet gauw op dat soort bericht, maar hier moet ik tog iets neerpennen.
Ik ben fokker en al jaren lang trouwe klant bij Royal Canin.
Zoals uitgelegd op de website van royal canin, is er een spaarsysteem voor de leden van de Catbreedersclub. Het is heel eenvoudig, stuur uw spaarkaart terug, samen met uw aankoopbewijzen, en per aankoopschijf van 100 eur, krijgt U 500 punten op uw rekening gekrediteert. Per kitten dat uw op de site registreert, via de link die te vinden is op de brief in het kitten packetje krijgt U ook 500 punten extra. Het is heel makkelijk om het kitten zelf te registreren want U heeft toch alle gegevens van de kitten eigenaar. Het is bovendien een leuke attentie voor de nieuw eigenaar, die een kortingsbon in zijn mailbox krijgt, en nadien altijd op de hoogte blijft van alle info en promoties. De punten worden geregistreerd op uw rekening in de week van de 15de van de volgende maand. Heeft U punten geregistreerd bijvoorbeeld in october, worden ze gecrediteerd op uw rekening, in de week van 15 november.
Bovendien als lid van de catbreedersclub, kunt U volledig gratis uw cattery en nestjes aanmelden op de website van Royal Canin. Als ik in de statiestieken van mijn website kijk zie ik heel regelmatig bezoekers die via RC op mijn site terechtkomen, en verschillende kittenkopers vertelden mij dat ze mij via deze weg hadden gevonden, omdat die erkenning door RC als fokker, een bepaalde vertrouw met zich meebrengt !!
Bij mijn weten is er geen enkel merk van voer die het zelfde service aanbied.
Bovendien, is het voer van uitstekende kwaliteit ! Bij RC vindt U een gepaste voeding voor ieder leeftijd en de meeste gefokte rassen hebben er een voeding die volledig aangepast is aan de behoefte van uw kat. Zoals U het op mijn site kunt lezen, eten mijn katten British Shorthair, en ze stralen van gezondheid. Verder gebruikt ik Sensible 33, Kitten, en babycat voor mijn baby's.
De huidige vertegenwoordigster van Royal Canin is te vinden op de meeste shows, en zowel telefonisch, als per mail te bereiken. Stuurt U een mailtje via de catbreedersclub, krijgt U ook snel een aantwoord ! Die mensen doen hun werk, maar er is een hele reeks kattenfokkers in Vlaanderen, en ze moeten ook de tijd krijgen, om al dat werk te verzetten !!
Lees aandachtig alle info op Royal Canin Belgique - spécialiste de l'alimentation pour chiens et chats, en jullie zullen allemaal en stuk wijzer worden !!!!
Met vriendelijke groeten,
Véronique




Sorry hoor maar ondertussen heb ik al mijn 5de mail verstuurt en ik krijg hier njet niks antwoord op, leuk is echt anders!

*
#24 Geplaatst 06 december 2009 - 23:52
#25 Geplaatst 07 december 2009 - 00:13
scully zei:

*
Die keer dat ik het zelf heb ingevuld voor een kitteneigenaar moest ik hun bankrekeningnummer doorgeven

Dat zie ik echt niet zitten om aan iedere kittenkoper een bankrekening nummer te vragen.
Ze zouden beter voorzien dat de fokker de nieuwe eigenaars kan invullen zonder bankrekening nummer te moeten vermelden. Dan kan RC de kortingsbon rechtstreeks naar de eigenaars sturen.
Nog een foutje in het huidige systeem is dat de kitteneigenaars dan ook nog de cattery moeten aanduiden waar ze hun kitten vandaan hebben. Als ze dat vergeten, kan je als cattery ook fluiten naar je punten van de kittenpakketten.
Tja, hier ben ik ook nog altijd aan het wachten op de toekenning van de punten van de kittenpakketjes die dit jaar al mee zijn gegaan met de nieuwe eigenaars. Mijn teller staat nog altijd op "O" punten en dat ondanks het feit dat de families zeggen dat ze de bonnen ingezonden hebben en dat ik er voor iemand ook zelf een invulde (met hun goedkeuring), dus daarvan ben ik 200 % zeker dat die wel via de website is ingezonden en onder de juiste cattery terecht kwam.
#26 Geplaatst 07 december 2009 - 00:20
Wat het bankrekening betreft, vind ik uw opmerking correct, ik heb het ingevuld met allemaal 0000 en het werkt ook, ik heb nu ook gehoord van een vriendin die recent bezoek gekregen heeft van Stephanie van Royal Canin voor een volledig uitleg, dat je nu het rek nummer niet meer moet invullen. Zal zien bij het registreren van mijn nieuwe kittens.
#27 Geplaatst 07 december 2009 - 00:49
Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die me vroeg naar mijn telefoonnummer, want dat er wel iemand me zou terug bellen.
Ik heb gevraagd of het dezelfde dag kon, want dat ik al maanden wacht op een antwoord, dit werd me beloofd!
Denk je nu echt dat ik vrijdag telefoon heb gehad?
Ik bel morgen terug, wil wel een antwoord, maar krijg ik morgen geen deftig antwoord dan krijgen mijn katten allemaal Hill's.
Ik geef nu beide, dus zullen er geen last van ondervinden!

#28 Geplaatst 07 december 2009 - 07:02
De aankoop bewijzen die je instuurde werden zeker omgezet in punten. Dit kunt U nakijken via de website Salesprize - Loyalty & Motivation Solutions
waarvoor jullie leden van de catbreedeersclbub, via mail, een login hebben gekregen, al een hele tijd geleden. Bent U uw login kwijt, vraag via de zelfde site een nieuwe login aan. Als U uw rekening consulteert, zult u uw punten vinden. Met uw punten kunt U voeding bestellen en het laten leveren in de winkel van uw keuze.
Enfin met mij marcheert het toch perfect, dus veronderstel ik dat het voor iedereen in orde kan komen. Zoals ik het al zei, ik krijg geen voorkeur behandeling.
Groetjes,
Véro




#29 Geplaatst 07 december 2009 - 11:51
Zelfs Maxi Zoo heeft alles geprobeerd om dit inorde te krijgen (was zelfs een probleem met kittenpakketten) wat ook niet gelukt is.
Ik heb maanden niet meer op de website mijn nestjes kunnen aangeven en kon ook geen kittenpakketten ontvangen.
Mijn punten staan nog steeds op 0
Is het nog niet opgevallen dat jij Veronique de enige bent op dit topic die positief over Rc gereageert, moet echt toeval zijn dat je nog vertegenwoordigster bent geweest.
Betreft voedingskwaliteit ben ik zeer tevreden over Rc, hetzelfde als over Hill's maar betreft de rest scoren ze zeker onder het gemiddelde.
Hill's zorgt voor mooie afgewerkte kittenpakketjes die nog gratis aan huis worden geleverd door u op een uitgekozen datum.
Het enige dat ik vraag is een antwoord op mijn mails of op mijn telefoons, dat ik antwoorden krijg op mijn vragen zoals destijds met het probleem op de website.
Klantvriendelijk kan ik hen niet noemen!

#30 Geplaatst 07 december 2009 - 14:11
Het spijtige is dat er maar 1 vertegenwoordigster is voor gans België (nederlandstalig): wie geduldig is zal beloond worden.
Ik zal wel zien of al deze beloftes worden ingelost.
