Spring naar inhoud

- - - - -

Royal Canin getrouwheids acties.Wie kan daar nog aan uit??

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
cattery-ripous
cattery-ripous
  • 34 berichten

#31 Geplaatst 07 december 2009 - 18:23

Stephanie kenende, weet ik zeker dat het allemaal in orde komt !!

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 07 december 2009 - 21:07

Ook ik ben heel tevreden over het voer van RC maar nestjes geef ik niet meer aan gezien de problemen en ook vind ik het gedoe rond de kittenpakketten niet meer interessant.Nochthans beveel ik alle  kopers altijd RC aan en geef of eigen kosten RC voer mee voor de eerste dagen. Ik heb in de zomer een volle kaart ingestuurd en ik heb inderdaad punten staan bij hun, iets van 2000 dacht ik maar het enige wat ik daar voor wilde, nl Maine Coon voer kan ik niet meer krijgen. Voorts heeft men ons nooit bericht gedaan dat dit veranderd is. Ik heb reeds 4 mails gedaan sinds de zomer en NOOIT bericht van hun teruggehad. Het gaat er mij om dat als ze een getrouwheids programma voeren dat ze het ook moeten doen. Weg met al die blikken en bakjes en kalenders enz. Al heb ik van hun blikken vrij veel plezier maar uiteindelijk heb ik maar in 1 ding echt interesse en dat is extra voer kunnen bekomen via het getrouwheidsprogramma.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/