Spring naar inhoud

- - - - -

Bizarre, maffe Kerstverhalen

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 03 december 2009 - 11:12

Ik heb er wel een paar.

Een paar jaar geleden hadden wij een appartementje gehuurd in De Haan, de week van Kerst. Ik weet niet meer welke dag het was, maar op een avond stond daar een jong koppel met valiezen aan de deur. Het was de dochter van de eigenaar van het appartement, die niet wist dat het verhuurd was. :LOL: Ocharme ze konden terug naar huis!

Veel langer geleden kwam er iemand bij ons eten op Kerstavond, hij zou kaasfondue maken voor ons. We hadden dus een paar stokbroden in stukjes gedaan maar... de kaasfondue mislukte grandioos. We hebben dan maar choco en confituur op tafel gezet, fatsoenlijk beleggen ging natuurlijk ook niet meer.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 03 december 2009 - 12:29

Achhh konden ze niet bij jullie logeren dan :LOL: :LOL:

Fairy zei:

Een paar jaar geleden hadden wij een appartementje gehuurd in De Haan, de week van Kerst. Ik weet niet meer welke dag het was, maar op een avond stond daar een jong koppel met valiezen aan de deur. Het was de dochter van de eigenaar van het appartement, die niet wist dat het verhuurd was. :LOL: Ocharme ze konden terug naar huis!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 03 december 2009 - 19:43

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 03 december 2009 - 20:24

:ha :ha :ha

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 03 december 2009 - 20:34

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 03 december 2009 - 20:35

:lachen: Jozef en Maria hé... :ha :ha

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#7 Geplaatst 03 december 2009 - 20:38

poezemannen zei:

:lachen: Jozef en Maria hé... :ha :ha

ja, wie weet moest dat meisje bevallen en waren ze al zo lang op zoek naar een plaats en waren jullie de zoveelste om ze weg te sturen :ha :ha
waarschijnlijk zijn ze tussen een ezel en een os in een stalleke bevallen :p

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#8 Geplaatst 03 december 2009 - 20:44

crazy_catlady zei:

ja, wie weet moest dat meisje bevallen en waren ze al zo lang op zoek naar een plaats en waren jullie de zoveelste om ze weg te sturen :ha :ha

ja ik vrees het ja :LOL:

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#9 Geplaatst 09 december 2009 - 12:43

Allez, heeft iedereen tot hiertoe vlekkeloze kerstdagen gehad?? Nooit iets geks gebeurd???

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#10 Geplaatst 09 december 2009 - 12:48

Nee eigenlijk niet nee. Gewoon zatte nonkels en tantes enzovoort

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#11 Geplaatst 09 december 2009 - 13:56

Mélina zei:

Nee eigenlijk niet nee. Gewoon zatte nonkels en tantes enzovoort

Idem, dus dat is niet echt spectaculair :ha

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#12 Geplaatst 09 december 2009 - 14:09

ik heb ooit op kerstavond op spoed gezeten. Was iets aan mijn pols had die zwaar gekeusd.

En voor de rest zijn er video's en vooral verhalen van zatte tantes en nonkels.

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#13 Geplaatst 09 december 2009 - 14:33

OOOOH hoe kan ik dat vergeten zijn:
Mijn zus haar geheim is met kerstavond enkele jaren geleden uitgekomen.
Het gaat als volgt:

Kerstavond, gezellig, hele familie bij ons mama thuis om te eten. Iedereen lekker gegeten, klaar voor dessert. Gaat ineens de bel, Annick aan de voordeur. Annick is de beste vriendin van mijn zus sind 10 jaar denk ik al. Iedereen: haaaa Annick welkom. Blijft ons mama staan bij Annick, trekt ze mijn zus erbij en ze zegt: ja ik heb een aankondiging: Annick is DE vriendin van ons Gitte. Familie zo huh? Ja ons Gitte heeft geen vriendjes meer maar vriendinnetjes. Grootmoeders vonden het natuurlijk even heel shockerend. Garage stond vol met mensen die stonden te wenen. één en al drama dus.

Nu gelukkig vindt nu iedereen het geweldig dat mijn zus eindelijk gelukkig is en dat is ze ook!

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 09 december 2009 - 14:49

Mélina zei:

OOOOH hoe kan ik dat vergeten zijn:
Mijn zus haar geheim is met kerstavond enkele jaren geleden uitgekomen.
Het gaat als volgt:

Kerstavond, gezellig, hele familie bij ons mama thuis om te eten. Iedereen lekker gegeten, klaar voor dessert. Gaat ineens de bel, Annick aan de voordeur. Annick is de beste vriendin van mijn zus sind 10 jaar denk ik al. Iedereen: haaaa Annick welkom. Blijft ons mama staan bij Annick, trekt ze mijn zus erbij en ze zegt: ja ik heb een aankondiging: Annick is DE vriendin van ons Gitte. Familie zo huh? Ja ons Gitte heeft geen vriendjes meer maar vriendinnetjes. Grootmoeders vonden het natuurlijk even heel shockerend. Garage stond vol met mensen die stonden te wenen. één en al drama dus.

Nu gelukkig vindt nu iedereen het geweldig dat mijn zus eindelijk gelukkig is en dat is ze ook!

Hihi hoe cool :) maar zal indd wel ff shockerend geweest zijn.

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 09 december 2009 - 14:49

crazy_catlady zei:

Ik wilde net hetzelfde zeggen haha :) was het eerste dat in mij op kwam.

Geplaatste afbeelding