Spring naar inhoud

- - - - -

Bizarre, maffe Kerstverhalen

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#16 Geplaatst 09 december 2009 - 14:50

Aja, zo heb ik mijn moeder verblijd op kerstavond door aan te kondigen dat ik zwanger was van mijn eerste. Haar reactie : "ge gaat nu toch trouwen zeker?"
Nee, mama, toch niet en kun je aub ook blij zijn voor mij!!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 09 december 2009 - 17:53

Wij gingen eens gorumetten met de kerstdagen en ik was zo druk en in volle gang met alles klaarzetten ,dat ik dus gewoon mij vlees vergat uit de vriezer te halen..
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 09 december 2009 - 19:20

brithany zei:

Wij gingen eens gorumetten met de kerstdagen en ik was zo druk en in volle gang met alles klaarzetten ,dat ik dus gewoon mij vlees vergat uit de vriezer te halen..

:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 09 december 2009 - 19:43

Drie jaar geleden: zet fonduetoestel aan op tafel, een droge"KNETS" weerklinkt, een vonk uit het stopcontact en gedaan fondue.
Hebben het vlees dan maar in de pan gebakken. :roll:

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 09 december 2009 - 20:15

Over enkele jaren terug op de dag van kerstavond ,lekker druk boodschappen doen en thuisgekomen en alles weggezet en wil ik beginnen te koken .ineens wil ik de kerstverlichting aan steken en geen een lampje dat nog brandt ,en toen zijn wij nog in alle haast op zoek gegaan naar kerstverlichting.En uiteindelijk toch gevonden , een kerstavond zonder verlichting dat gaat toch helemaal niet ,enhet eten was een stuk later maar wel lekker!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#21 Geplaatst 09 december 2009 - 20:26

zie je wel, de hersentjes werken, hahahhaha,