Spring naar inhoud

- - - - -

Santos - (aanhoudende diarree), p18, het gaat weer beter!

• Log in om te reageren
265 reacties op dit onderwerp
Fleterna's evita
Fleterna's evita
  • 2.980 berichten
  • 5 katten

#136 Geplaatst 03 januari 2010 - 15:21

Maar bibie toch, wat verschrikkelijk. Ik kan me echt voorstellen dat jullie moed ver zoek is. Hopelijk komt er nu toch wel stilaan verbetering in. :hug: :hug:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#137 Geplaatst 03 januari 2010 - 16:11

Pfff zeg... wat kan het toch zijn?? Jullie hebben nu echt wel alles geprobeerd hè...
:hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#138 Geplaatst 03 januari 2010 - 18:40

Is wel heel moeilijk hé als niets blijkt te helpen. Hopelijk komt er toch vlug een ommekeer :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

poezemannen
poezemannen
  • 12.009 berichten
  • 4 katten

#139 Geplaatst 03 januari 2010 - 18:57

Verschrikkelijk hé..ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt!

(Mellon had soms ook van die plasjes diarree..én ruiken..pff..blij dat dat gedaan is..)

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#140 Geplaatst 03 januari 2010 - 19:08

Wat vreselijk! We blijven duimen voor verbetering!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#141 Geplaatst 03 januari 2010 - 19:16

Bibie toch, ik hoop dat er nu toch een oplossing komt :pray: :pray: :pray: .
Ik ben ondertussen nog wat verder aan het denken: speelt hij met speelgoed waarin valeriaan is verwerkt (omdat dat soms ook diarree kan opwekken)?

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 03 januari 2010 - 19:19

Joloka zei:

Bibie toch, ik hoop dat er nu toch een oplossing komt :pray: :pray: :pray: .
Ik ben ondertussen nog wat verder aan het denken: speelt hij met speelgoed waarin valeriaan is verwerkt (omdat dat soms ook diarree kan opwekken)?

We hebben zo'n zakje met Valeriaan ja, maar dat is denk ik toch al bijna een maand geleden dat we dat boven gehaald hebben. :) Ik denk niet echt dat het daaraan ligt..

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#143 Geplaatst 03 januari 2010 - 19:21

Dank je wel voor de steun allemaal :hug: . Morgen weten we tenminste weer iets meer. We geven de moed niet op hoor :engel: . En de diarree.. daar zijn we ondertussen al aan gewoon :ha . Ik hoop gewoon dat hij zelf er niet teveel krampjes van heeft ofzo.

Geplaatste afbeelding

anneliesje
anneliesje
  • 335 berichten

#144 Geplaatst 04 januari 2010 - 12:03

Ik heb zelf een enorm slechte ervaring met Flagyl. Had een nest van zeven kittens, gigantisch aan de diarree. De dierenarts kon niets vinden, dus flagyl was volgens haar de beste oplossing. De kittens gingen maar achteruit en ik zat 2 maal per dag bij de dierenarts. Totdat het me plotseling opviel dat de kittens nog slechter werden, zodra ik de flagyl had gegeven. Ik ben toen gestopt met de flagyl en ben nog steeds maar wat blij dat de volgende dag mijn eigen dierenarts er weer was. We zijn met de "simpele" behandeling begonnen (hetgeen waar hij altijd mee begint zodra ik kittens aan de diarree heb, maar wat die andere dierenarts onzin vond). De simpele behandeling bestond uit een kuurtje synolux en een ontwormingskuurtje. Binnen 2 dagen werden ze beter, vind het nog steeds wonderbaarlijk.

Ik was ondertussen al 1,5-2 weken aan het buffelen en knokken. Had kittens van 6 weken, die nog maar 200-300 gram wogen. Een aantal hebben echt op het randje gelegen.

In ieder geval dit hoeft bij jou natuurlijk niet het geval te zijn ;) Ik wilde alleen wel even mijn verhaal vertellen. Ik hoop dat hij zich snel wat beter voelt.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#145 Geplaatst 04 januari 2010 - 15:08

We hebben net naar de DA gebeld en we mogen stoppen met de medicatie.. Het werkt duidelijk niet, zei ze :) . De Hills z/d moeten we toch nog 2 weken geven (tot onze 6 weken uit zijn). :( Bah bah bah.

Ze gaat nu die test uit het buitenland bestellen, en ze belt ons terug wanneer hij binnen is. Ze wist wel nog niet hoe lang dat zou duren maar als we vrijdag nog niets gehoord hebben, dan mogen we zelf eens bellen. Ik ben benieuwd :)

Geplaatste afbeelding

lizke
lizke
  • 5.523 berichten
  • 1 katten

#146 Geplaatst 04 januari 2010 - 15:11

:hug:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 04 januari 2010 - 15:12

Pff dit is echt zo erg, jullie doen er ALLES aan en toch kan het niet gevonden worden :( Wij blijven echt duimen met heel de poezenfamillie mee dat het snel mag geweten worden :hug:

Bewerkt door Spanishke, 04 januari 2010 - 15:13.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Anja
Anja
  • 14.505 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 04 januari 2010 - 16:18

Dat moet echt vreselijk zijn voor jullie.  Hopelijk komt de test vlug toe!

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#149 Geplaatst 04 januari 2010 - 16:33

Hopelijk komt de test snel aan.

Mélina
Mélina
  • 1.332 berichten
  • 1 katten

#150 Geplaatst 04 januari 2010 - 16:37

Heel erg veel succes er mee. Is echt verschrikkelijk denk ik als dierenartsen niet vinden wat er met je beste vriend aan de hand is. :cry:
:catwalk Groetjes Mélina en Gwenda :catwalk

CoMeter van Knoetje