Spring naar inhoud

- - - - -

Santos - (aanhoudende diarree), p18, het gaat weer beter!

• Log in om te reageren
265 reacties op dit onderwerp
English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#241 Geplaatst 04 juni 2010 - 19:32

Amai, ik ben weer up to date na al die info :) Vind het heel jammer om te lezen Lynn :onzeker: Arm Santosje! Ik begrijp hoe je je moet voelen. De gedachten "ze gaan in hem snijden" is vreselijk. Ik weet ook niet zo goed wat ik zou doen, maar tijd brengt raad he. Ik hoop echt dat ze vinden wat er met hem aan de hand is. Alles onderspetteren is niet leuk :( en zeker niet met onze harige ragdolls. Dikke knuffel voor jullie :hug:

Geplaatste afbeelding

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#242 Geplaatst 04 juni 2010 - 19:33

hopelijk vinden ze snel de oorzaak! :)

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#243 Geplaatst 04 juni 2010 - 19:49

Ja natuurlijk wil je niet laten snijden hé Lynn. Dat doet niemand graag hoor. Het is veel gemakkelijker als het diertje echt doodziek is en het duidelijk moet. Langs de andere kant, nu is hij gezond... dan kan hij tegen zoveel meer tegen. 't is dat waar ik eerder aan denk eigenlijk.

dauwke
dauwke
  • 4.138 berichten
  • 9 katten

#244 Geplaatst 04 juni 2010 - 19:54

hopelijk krijg je snel een verlossend bericht dat ze weten wat het zou kunnen zijn
veel beterschap voor Santos

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#245 Geplaatst 05 juni 2010 - 09:54

Vandaag een stevig drolletje in de kattenbak :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#246 Geplaatst 05 juni 2010 - 09:55

:cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#247 Geplaatst 05 juni 2010 - 10:03

Bibie zei:

Vandaag een stevig drolletje in de kattenbak :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Super :cheer: :dans: :cheer: . Misschien kan je het nu inkaderen (of invriezen) zodat je bij de volgende keer diarree kan tonen aan Santos hoe het moet en dat hij het dus wel kan ook he :hug: :hug:

En nu serieus: zou het toch geen plaagje geweest zijn? Ik weet dat Santos al veel ziek is geweest en dat je dan bij diarree direct in paniek schiet (heel herkenbaar dus), maar het kan ook zijn dat hij eens gewoon een plaagje heeft.  Ik hoop het echt hoor Lynn :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#248 Geplaatst 05 juni 2010 - 10:05

Joloka zei:

Super :cheer: :dans: :cheer: . Misschien kan je het nu inkaderen (of invriezen) zodat je bij de volgende keer diarree kan tonen aan Santos hoe het moet en dat hij het dus wel kan ook he :hug: :hug:

En nu serieus: zou het toch geen plaagje geweest zijn? Ik weet dat Santos al veel ziek is geweest en dat je dan bij diarree direct in paniek schiet (heel herkenbaar dus), maar het kan ook zijn dat hij eens gewoon een plaagje heeft.  Ik hoop het echt hoor Lynn :hug: :hug:

Ik hoop het ook. :mrgreen: Toch een kereltje hoor! Laten we hopen dat het zo stevig blijft.

Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#249 Geplaatst 05 juni 2010 - 10:16

:hug: voor Santosje! Goed gedaan :thumb:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#250 Geplaatst 05 juni 2010 - 14:13

:thumb: :thumb: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#251 Geplaatst 05 juni 2010 - 14:42

Hij houdt jullie wel bezig he :LOL: Gelukkig dat het alweer beter gaat!

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#252 Geplaatst 05 juni 2010 - 14:47

Smitten Kitten zei:

Hij houdt jullie wel bezig he :LOL: Gelukkig dat het alweer beter gaat!

Dat kun je wel zeggen, en iedere keer opnieuw schiet ik in paniek O:) . Maar ik denk dat ik vooral zo bezorgd ben omdat we niet goed weten wat het nu is. We bellen maandag sowieso nog naar de DA. En nu allemaal blijven hopen dat er morgen weer zo'n drolletje in de bak mag liggen :ha .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#253 Geplaatst 05 juni 2010 - 15:36

Heel leuk nieuws om als 2e berichtje (na het 1e slechte nieuws berichtje) te krijgen als je net terug bent van op reis te gaan :thumb: :thumb:

Hoop echt dat het zo mag blijven deze keer, hij zal van Boris ook al zijn bijnaampje gekregen hebben :x
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#254 Geplaatst 06 juni 2010 - 07:53

en en en? :thumb:

Geplaatste afbeelding

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#255 Geplaatst 06 juni 2010 - 09:04

Mijn kater is zo erg ziek geweest de afgelopen twee weken,40,2 koorts en 3 dagen niks geplast en 5 dagen niks gepoept :trance: Als hij nu naar de kattebak gaat beginnen we hier spontaan een vreugdedans te doen :o Dus ik begrijp je lijdensweg.Je wil ze zo graag helpen en als je dan de oorzaak niet vind...Bij ons is die ook niet bekend tot nu toe en ik krijg er de kriebels van.Na bloedtesten enzo blijft het een mysterie wat hem scheelt.Hopelijk krijg je vlug uitsluitstel.Veel beterschap voor Santos!