Spring naar inhoud

- - - - -

Voorbereidingen voor mijn eerste kerst met katten..

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 03 december 2009 - 14:46

Het word natuurlijk mijn eerste kerst met poezen in huis,twee ervan sheela en minoes zie ik zomaar in mijn kerstboom gaan hangen,dus vorige week eerst al eens een kleine kunstboom gekocht inplaats van de hele grote boom die we normaal hebben.

Ook een paar glazen licht houdertjes waar waxine lichtjes in kunnen inplaats van gewoon kaarsen.

En vandaag onbreekbare kerst versiering wezen kopen ,zo leuk en ik had nog mazzel ook alles was afgeprijst naar 50 eurocent :LOL: :LOL:

Kerstklokjes,kerststerren en kadootjes en eikeltjes hier de foto.

Dus laat kerst maar komen..

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#2 Geplaatst 03 december 2009 - 14:49

:dancer: :dans: :thumb:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#3 Geplaatst 03 december 2009 - 14:49

dat word daar een leuke poezelkerst ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 03 december 2009 - 14:50

Ik hang de breekbare spullen hoger in de boom en de niet breekbare meer beneden. :thumb:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 03 december 2009 - 14:52

Ja dat is ook een idee,maar ik zie ze hier gewoon de hele boom omgooien haha..

catherine zei:

Ik hang de breekbare spullen hoger in de boom en de niet breekbare meer beneden. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 03 december 2009 - 15:30

ahum, wij hebben een boom staan van om en bij de 2 meter hoog, raad eens wie na 5 minuten al bovenaan in die top zat? juist ja, onze Rozy. Da's een eersteklas klimmer die zich door niets laat afschrikken (we hebben gigantische sparren in de tuin en die klimt even vlot nar omhoog als een eekhoorn! :gek: )

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 03 december 2009 - 16:28

Ik heb ook altijd onbreekbare kerstversiering hoor. Kunnen ze zich lekker amuseren met die boom :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_rietje_*
Guest_rietje_*

#8 Geplaatst 03 december 2009 - 16:49

ja y heb altyd geluk met je goedkopen spullen voor je kerst boom ,breng ik wel grote breekbare mee hihivinden ze veel leuker

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 03 december 2009 - 17:08

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 03 december 2009 - 17:32

De breekbare spullen worden dit jaar ook niet uitgehaald hoor. De eerste onbreekbare ballen heb ik al een paar weken geleden gekocht. Misschien dat ik volgende week de boom zet: eerst een paar dagen zonder versiering en dan....

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 03 december 2009 - 17:49

Brithany, hier was het ook de eerste keer dat Shiva kerstbomen en versiering ziet. En eigenlijk is dat tot nu toe heel goed meegevallen. (foto's volgen). De kale kunstboom vond hij niet interessant, de doos waarin die zat des te meer :o . De kerstlichtjes vond hij wel mooi om naar te kijken, kaarsjes is hij al gewend. Dus dat was geen probleem. Ik heb geen speciale versiering gekocht maar gewoon mijn breekbare kerstbollen. Er is 1 bol die hem geweldig interesseert (soort gouden traan) maar die hangt boven in de boom. Er liggen al kadootjes onder de boom en dat is een ander paar mouwen. Hij heeft, echt waar, zijn pakje al opengemaakt. Het andere pakje laat hij ongemoeid...
Hou je fototoestel in de buurt dit weekend!
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 04 december 2009 - 01:01

Zodra ik de boom opgetuigd heb ga ik met mij camera zitten hee haha

Fieke zei:

Hou je fototoestel in de buurt dit weekend!

Bewerkt door brithany, 04 december 2009 - 01:02.

Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 04 december 2009 - 06:04

:LOL: :LOL: :LOL:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 04 december 2009 - 10:30

Hier hebben ze weinig belangstelling in de boom zelf, de ballen zijn leuk om tegen aan te tikken, dus onbreekbare onderin en de breekbare bovenin. Ik maak de ballen ook altijd heel goed vast, dus niet gewoon hangen aan het haakje, ik draai dat er echt aan vast, zowel aan de bal als aan de boom. Je hebt dan wel veel meer werk van het aftuigen van de boom :LOL: , en achteraf doen je vingers ook lekker zeer :evil:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#15 Geplaatst 04 december 2009 - 10:35

:thumb: :thumb: :thumb: