Spring naar inhoud

- - - - -

sproeien?

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 10 december 2009 - 11:57

Je moet niet bij elke beweging die je kat maakt, je gaan blind staren op dat sproeien he. Hij is waarschijnlijk gecastreerd voor hij ooit is beginnen sproeien, en dan is de kans klein dat hij dat nu nog zal gaan beginnen doen op deze leeftijd. Volgens mij maak je je te veel zorgen hierover. ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#17 Geplaatst 10 december 2009 - 12:53

Hier sproeien ze allemaal, ook de dames. :(
Zeer sterk territoriumgedrag.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#18 Geplaatst 10 december 2009 - 13:09

sandra25 zei:

Aaargh :cry: Hierjuist was mijne lieverd verschoten van iets en ineens wiebelde zijn kont en staart?(niet recht omhoog).Dit is toch geen begin van sproeien?Hij heeft het niet gedaan maar was wel raar,hoor.Was niet rillen maar echt wiebelen. :onzeker: Met zijn kont gericht naar mijn man :louche:

Dat is uit vriendelijkheid denk ik.
Gebbie doet dat ook veel, maar zij heeft nooit gesproeid. Geen enkele kat hier trouwens.

Volgens mij moet je je er ook niet te veel zorgen over maken.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#19 Geplaatst 10 december 2009 - 15:44

Ja,ik weet het dat ik me teveel zorgen maak,dat is gewoon omdat zijn vorige 6 jaren blank zijn voor mij.Ik verdraag heel veel :heart: zelfs zijn hopen witte plukken haar dat hier nu rondvliegen,maar als ik de horrorverhalen lees over sproeien :trance: dat sommige dat zelfs in het gezicht van hun baasje doen :misselijk: daar heb ik dus bang van...En tot nu toe is hij zo perfect en nog zagen :oops:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 10 december 2009 - 15:44

sandra25 zei:

Ja,ik weet het dat ik me teveel zorgen maak,dat is gewoon omdat zijn vorige 6 jaren blank zijn voor mij.Ik verdraag heel veel :heart: zelfs zijn hopen witte plukken haar dat hier nu rondvliegen,maar als ik de horrorverhalen lees over sproeien :trance: dat sommige dat zelfs in het gezicht van hun baasje doen :misselijk: daar heb ik dus bang van...En tot nu toe is hij zo perfect en nog zagen :oops:

Maak je niet zo druk en geniet gewoon van je lieverd! ;)
Geplaatste afbeelding