Spring naar inhoud

- - - - -

mensen worden steeds associaler op de weg

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 04 december 2009 - 12:23

Frances zei:

Openbaar vervoer is ook niet alles hoor! overlaatst gingen wij op friet halen op een avond en komt daar een buschauffeur binnen. En die man van de frituur zegt (hij kende die blijkbaar wel): "ne cola?" en die buschauffeur zegt: "nee nee, geef ma twee pintjes, tis mijn laatste rit" :s :s :s écht waar!!! :evil:

Als er zoiets nog eens voorvalt, bezorg me dan het busnummer, tijdstip en lijnnummer eens. :twisted:
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 04 december 2009 - 12:50

Karolientje zei:

Als er zoiets nog eens voorvalt, bezorg me dan het busnummer, tijdstip en lijnnummer eens. :twisted:

oké :d maar ik was echt van slag! je gelooft je oren niet hé...Maar t was dus werkelijk zo :s :evil:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#18 Geplaatst 04 december 2009 - 12:51

Karolientje zei:

toen men ex is van bij naar hem thuis wou (had maar een bus om het uur) hebben 3 bussen achteréén hem laten staan! (en er was plaats genoeg)
Toen we naar de lijn klacht doormailden met duidelijk busnummer, tijdstip en lijnnummer kregen we antwoord dat we specifieker moesten zijn...

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 04 december 2009 - 12:54

crazy_catlady zei:

toen men ex is van bij naar hem thuis wou (had maar een bus om het uur) hebben 3 bussen achteréén hem laten staan! (en er was plaats genoeg)
Toen we naar de lijn klacht doormailden met duidelijk busnummer, tijdstip en lijnnummer kregen we antwoord dat we specifieker moesten zijn...

Zever in pakskes, want met die info kunnen ze perfect nakijken wie die rit gereden heeft. Maar dergelijke voorvallen gebeuren er inderdaad wel eens bij klantenreacties. Ik zou dergelijke info gewoon zelf rechtstreeks naar dienst controle doorspelen. :engel:
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#20 Geplaatst 04 december 2009 - 12:59

Karolientje zei:

Zever in pakskes, want met die info kunnen ze perfect nakijken wie die rit gereden heeft. Maar dergelijke voorvallen gebeuren er inderdaad wel eens bij klantenreacties. Ik zou dergelijke info gewoon zelf rechtstreeks naar dienst controle doorspelen. :engel:

vind ik ook, hoe contacteer je de dienst controle dan? :p want ik heb daar nog nergens een e-mailadres van gezien...

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 04 december 2009 - 13:02

crazy_catlady zei:

vind ik ook, hoe contacteer je de dienst controle dan? :p want ik heb daar nog nergens een e-mailadres van gezien...

Dat kun jij niet als buitenstaander, maar ikke wel aangezien ik bij De Lijn werk. :)
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#22 Geplaatst 04 december 2009 - 13:05

Karolientje zei:

Dat kun jij niet als buitenstaander, maar ikke wel aangezien ik bij De Lijn werk. :)

ok, mijn volgende klacht zal ik naar jouw doorsturen :p :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 04 december 2009 - 13:07

crazy_catlady zei:

ok, mijn volgende klacht zal ik naar jouw doorsturen :p :)

:ha :ha alleen maar als het over Vlaams-Brabant gaat he, in andere provincies kan ik niks doen.
Geplaatste afbeelding

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#24 Geplaatst 04 december 2009 - 14:02

ik vind dat alle belgen verplicht zouden moeten zijn om een maand in Italië te rijden. Dan zou het tenminste een beetje vooruit gaan.

Ik erger mij blauw aan mensen die er 10 minuten over doen om af te slaan, afslaan zonder richtingaanwijzer, in men gat rijden, rechts voorbij steken.
1 keer reed er mij op de autostrade er eentje helemaal bijna tegen de vangrails en die had nog het lef om naast mij te komen hangen en van alle tekens te doen en te roepen. Toevallig had dieje dezelfde afrit als ik en sorry misschien voor de agressiviteit maar die ben ik tot bij zijn huis gevolgd en hem wel eens deftig gevraagd what the f*ck hij aan het doen was. Nog een paar centimeter en ik had dood kunnen zijn hé. Er hing namelijk een oplegger met auto's naast mij. rotte zotten

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 04 december 2009 - 14:26

Amelie zei:

Ik ben nog steeds niet aan mijn rijbewijs geraakt, mijn voorlopig van 3 jaar is ondertussen verlopen. Ik rij nochtans niet slecht met de auto maar ik sla vaak in paniek in dat drukke verkeer. Mensen rijden hier zo agressief. Ik heb echt een grondige hekel aan autorijden. Nochtans zou ik wel graag mijn rijbewijs willen hebben want met de fiets en openbaar vervoer, zeker in de winter is ook niet alles. Mijn wederhelft rijdt al 11 jaar met de auto en zegt toch ook dat het niet meer zo aangenaam is op de baan als vroeger.

Precies idem...
Mijn is nog wel net niet verlopen, moet nu voor de 4de keer examen gaan doen binnenkort en zie het niet zitten.
Ik ben geen wilde in het verkeer, ik doe wat ik mag en rij wat ik mag maar tegenwoordig word je dan beschouwd als ouwe oma ofzo want ik kom constant zotten tegen die me voorbijscheuren, me bijna aanrijden terwijl ik voorrang heb (ik geef hen dan maar voorrang...) man, hoeveel accidenten ik al niet vermeden heb omdat anderen totaal niet doen wat ze mogen...
:trance:
Autorijden is echt vreselijk tegenwoordig :(

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#26 Geplaatst 04 december 2009 - 14:33

Aldhissla zei:

Precies idem...
Mijn is nog wel net niet verlopen, moet nu voor de 4de keer examen gaan doen binnenkort en zie het niet zitten.
Ik ben geen wilde in het verkeer, ik doe wat ik mag en rij wat ik mag maar tegenwoordig word je dan beschouwd als ouwe oma ofzo want ik kom constant zotten tegen die me voorbijscheuren, me bijna aanrijden terwijl ik voorrang heb (ik geef hen dan maar voorrang...) man, hoeveel accidenten ik al niet vermeden heb omdat anderen totaal niet doen wat ze mogen...
:trance:
Autorijden is echt vreselijk tegenwoordig :(

Troost je Aldhissla, ik ben vijf keer moeten gaan :oops: Niet opgeven hoor!!!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 04 december 2009 - 14:46

Inderdaad, het was al heel erg, nu is het nog erger geworden! Zal ook wel met de winterperiode te maken hebben vermoed ik.
Ik heb nog geen rijbewijs en zit al opgescheept met een whiplash waar ik heel mijn leven last van ga hebben. Veel zin heb ik er niet in om eraan te beginnen, maarja..
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#28 Geplaatst 04 december 2009 - 14:50

Ik zou zo zeggen laat iedereen eerst eens een les of 10 bij een rijschool nemen voor ze met die L gaan rijden voor ze de baan opgaan.
Ik ben vorige week bijna van de baan gereden door zo'n oekel die de bocht niet goed kon nemen........ daar zit ik dan wel met mijn 2 kinderen naast hé.... mannelief ik had toch wel effe weer mijn hart in mijn keel zitten zeg. Het ging echt op een haartje goed omdat ik zelf enorm uit ben geweken.....tssjjjjj dan vind ik het in NL toch echt wel veel beter geregeld op dat gebied

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 04 december 2009 - 14:52

Troost je Aldhissla, ik ben vijf keer moeten gaan :oops: Niet opgeven hoor!!!

wel, ik ben ook 4 keer moeten gaan en rij nu toch al 3 jaar volledig ongevalvrij dus je aantal pogingen zeggen niks over je kwaliteiten hoor.
Ik ken er genoeg die van de eerste slag door waren en dus echt niet veilig kunnen rijden. En die examinators zijn gewoon sullen... heel veel hangt af van die hun humeur. Bij mijn vierde (en laatste) poging heb ik meer fouten gemaakt tegen snelheid en voorrang dan de drie keren ervoor maar toch was ik geslaagd. Die examinator was nl. niet aan't opletten die was tegen mijn instructeur zijn beklag aan het doen over de werkdruk bij het examencentrum :LOL:

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 04 december 2009 - 14:55

Men is trouwens niet alleen asociaal op de weg, maar ook op parkings... Zeg nu zelf: hoeveel mensen zie je nog die zich moeite doen om zich RECHT tussen de lijnen te parkeren?
Nee hoor, te veel moeite, zwier die auto der maar in en zolang ze zelf maar in en uit kunnen stappen is't goed. Dat er geen plaats meer is om naast hun nog deftig te parkeren of je deuren te openen, daar trekken ze zich niks van aan.