Spring naar inhoud

- - - - -

Kenners Nijntjes- Flapje niest

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#16 Geplaatst 06 december 2009 - 11:31

Hij heeft gisterenmorgen en avond binnen rondgelopen, nu zit hij toch ook al uurtje binnen en heb hem niet meer horen niezen. Zal niets geweest zijn...ikke weer te vlug ongerust O:) .

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 06 december 2009 - 12:00

beter te vlug en dat er uiteindelijk toch niks is dan niks doen en dat het mss toch iets is

ben blij dat het ok is nu
loopt flap dag en nacht vrij rond?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#18 Geplaatst 06 december 2009 - 12:21

Ellenita zei:

loopt flap dag en nacht vrij rond?

Ja, als we niet thuis zijn loopt hij buiten vrij rond. Zen hokje staat altijd open in het tuinhuis, kan hij zelf kiezen waar hij zit, in zen hokje, in het tuinhuis of buiten.
Als we thuis zijn zit hij binnen (tenzij hij zelf naar buiten wil) en loopt hij ook vrij rond.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 06 december 2009 - 12:23

Lisje zei:

Ja, als we niet thuis zijn loopt hij buiten vrij rond. Zen hokje staat altijd open in het tuinhuis, kan hij zelf kiezen waar hij zit, in zen hokje, in het tuinhuis of buiten.
Als we thuis zijn zit hij binnen (tenzij hij zelf naar buiten wil) en loopt hij ook vrij rond.

Wel opletten met de temperatuurverschillen binnen tgo buiten. Vooral in de winter zijn die erg groot, en konijntjes kunnen daar niet zo goed tegen.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 06 december 2009 - 12:25

Karolientje zei:

Wel opletten met de temperatuurverschillen binnen tgo buiten. Vooral in de winter zijn die erg groot, en konijntjes kunnen daar niet zo goed tegen.

Had dat ook ergens gelezen :)
de katten gaan er beter en beter mee om hier met de 2 nijnies
ik laat ze 2 x per dag even los
maar de katten zitten wel constant in hun kot....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#21 Geplaatst 06 december 2009 - 14:19

Karolientje zei:

Idd, had dat ook gelezen en heb het er dan es over gehad met de DA.
Ze zegt dat dat wel meevalt omdat hij het nu al gewoon is.
We moesten er wel op letten dat als hij zelf aangeeft dat hij naar buiten wil we hem ook meteen naar buiten laten gaan.
Zen hokje staat ook helemaal afgesloten in het tuinhuis, is ook al "warmer" dan gewoon ergens buiten.
In de week is zijn binnenzitten ook wel beperkt tot een uurtje 's avonds, in het weekend proberen we nu wel te minderen...

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#22 Geplaatst 06 december 2009 - 14:22

Ja, die van mij komen niet binnen en die hebben een hele dikke wintervacht. Die kunnen beschut zitten als ze willen, maar vooral de Fransen zitten graag in de regen :gek: