Spring naar inhoud

- - - - -

klacht bij cattery

• Log in om te reageren
153 reacties op dit onderwerp
WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#151 Geplaatst 23 oktober 2010 - 18:14

Dit is een oud topic kijk naar de datum van het eerste bericht.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#152 Geplaatst 23 oktober 2010 - 23:03

chriske zei:

Geef je hier helemaal gelijk in , uit ervaring ken ik ook de andere kanten !!

Chriske :miauw:

Mijn antwoord blijft hetzelfde Chris 8)

Smitten Kitten zei:

Ook hiervoor heb ik al veel kittens geplaatst. Heb jaren katten opgevangen. Heeft niet met illusies te maken, maar ik geloof niet dat irrationele achterdocht een kwaliteit is voor een fokker. Kritisch zijn daarentegen dan weer wel. Ik ken genoeg fokkers die al jaren bezig zijn. Ook fokkers die al even lang fokken als ik oud ben bv, die zijn ook niet helemaal verbitterd en achterdochtig en dat ben ik ook niet van plan. Anders is er geen lol meer aan 8)

Overigens doen wij inmiddels ook aan vroegcastratie, dus ik moet me in mijn contract alvast niet in allerlei bochten wringen of stambomen achterhouden omdat ik kittenkopers "niet vertrouw". Gelukkig maar. ;)

wabanaki
wabanaki
  • 2 berichten
  • 1 katten

#153 Geplaatst 19 juni 2013 - 00:56

Bekijk berichtwen, op 04 december 2009 - 16:08, zei:

dag allemaal ,

We hebben kitten gekocht bij een bekende cattery we hebben 500 euro betaald, nu blijkt achteraf de kitten doof te zijn. we hebben contact opgenomen met de cattery en krijgen geen reactie. Wat kan ik dit geval doen. Kan er iemand mij verder helpen .

Met vriendelijke groeten
als je een wit kitten koopt dan wordt het normaal getest op het gehoor(beartest)de fokker zou moeten vragen voor de koop plaats vind of je het kitten getest wilt hebben op doofheid,wel zijn daar extra kosten van ongeveer €100  aan verbonden.voor een kitten verkocht wordt aan een fokker,dan zal hij dat eisen ivm zijn fokprogamma.een kitten dat deels hoort hoeft voor een liefhebber ook geen probleem te zijn.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#154 Geplaatst 19 juni 2013 - 21:20

dit is een topic van 3 jaar geleden Wabanaki,

en in Belgie komt het niet veel voor dat het witte ouderdier getest word, laat staan de kittens... (al zijn er vast wel uitzonderingen die wél testen)
(overigens kost de Baer-test bij de adresjes in NL meestal rond de 70euro)