Onze loodgieter kon niet komen, er is dan een ander geweest om een nieuwe kraan te installeren, maar er bleef een lek. Toen bleek dat de aansluiting gebarsten was. De was stapelde zich hier op, de afwas ook. Het toilet doorspoelen deden we met water uit de vijver. Douchen hadden we snel snel gedaan tussen de bedrijven door, hopende dat er niet te veel water op de vloer zou staan, mijn zoon sport drie keer per week en kon daar dan douchen, handig. Deze namiddag is er dan opnieuw een loodgieter geweest om de kapotte buis te lassen. En toen was er weer water, al kunnen we niet volop douchen omdat er achter de kraan geen tegels meer zitten en er voorlopig nog niks kan gebeuren, maar...mijn eerste wasje draaide al.
Tot...mijn man de badkamer binnenging om op te ruimen en hij tot de constatatie kwam dat de vloer onder stond...Er liep water uit de wasmachine want, er zat een propje tussen de rubber

Dat vroeg om méér handdoeken, die dan weer gewassen moeten worden enz enz enz.
En we zijn er nog niet, want de ganse waterleiding moet heraangelegd worden want elk jaar bevriest de leiding achteraan wel eens zodat we ook een paar dagen zonder water zitten en met een bunzenbrander de boel moeten ontdooien.
Koopt een mens een kant en klaar huis omdat je niet dolentousiast wordt van verbouwen

Die pipo die hier destijds verbouwd en aangepast heeft, man man, wat heeft die een kemels geschoten!!