Spring naar inhoud

- - - - -

drinkbak

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Guest_michiel_*
Guest_michiel_*

#1 Geplaatst 04 december 2009 - 16:58

onze kat (pim) drinkt nooit gewoon hij drinkt altijd door zn pootje in de drinkbak te stoppen en die dan af te lekken is dat soms normaal en soms probeert hij normaal te lekken maar dan slaagt zijn tong alle richtingen uit het lijkt of zijn tong te lang is ofzo en soms slaagt hij met zn poot in de drinkbak tot het water eruitvliegt?

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 04 december 2009 - 17:46

drink hij echt nooit normaal? die van mij spelen ook wel op de manier zoals je beschrijft. Nu heb ik een fontaintje gekocht en ligt er toch wat minder water op de vloer.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 04 december 2009 - 18:05

http://www.kattensit...drinkbakje.html
Onze Finn slaagt erin om alles onder water te zetten, zowel met de cat-it als met een stenen kom :louche:

Geplaatste afbeelding

Guest_michiel_*
Guest_michiel_*

#4 Geplaatst 04 december 2009 - 18:06

haha maar ja hij drinkt echt nooit normaal soms probeert hij wel maar hij kan het gewoon niet

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 04 december 2009 - 18:17

michiel zei:

haha maar ja hij drinkt echt nooit normaal soms probeert hij wel maar hij kan het gewoon niet

Als je hierover ongerust bent, misschien toch eens contact opnemen met de da?

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 04 december 2009 - 20:36

inderdaad eens bespreken met je dierenarts als je je er zorgen over maakt.

Guest_catlili_*
Guest_catlili_*

#7 Geplaatst 04 december 2009 - 20:57

haha, mijn katten hebben dezelfde gewoonte, pootje in het water en lekken maar O:)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 05 december 2009 - 17:49

Ons froetsie stopt regelmatig haar pootje in't water en dan maar alles rondspetteren en voetstapjes achterlaten op de grond :d

Drinken doet ons froets wel ook gewoon.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_katman_*
Guest_katman_*

#9 Geplaatst 06 december 2009 - 06:12

michiel zei:

onze kat (pim) drinkt nooit gewoon hij drinkt altijd door zn pootje in de drinkbak te stoppen en die dan af te lekken is dat soms normaal en soms probeert hij normaal te lekken maar dan slaagt zijn tong alle richtingen uit het lijkt of zijn tong te lang is ofzo en soms slaagt hij met zn poot in de drinkbak tot het water eruitvliegt?

Een fonteintje kopen, probleem opgelost... (uitzonderingen (joloka) bevestigen de regel)
fresh flow deluxe fontein

Bewerkt door katman, 06 december 2009 - 06:20.

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#10 Geplaatst 06 december 2009 - 11:51

3 van onze meisjes drinken ook zo , en dat fonteintje :cry: , Kyra onze waterkat heeft er exact 10 minuten over gedaan om het leeg te maken ,  :misselijk:

Guest_michiel_*
Guest_michiel_*

#11 Geplaatst 06 december 2009 - 19:36

ik maak me er geen zorgen over ik vind het gewoon een beetje vreemd dat hij niet normaal kan drinken blijkbaar maar hij is dan ook wel bang van regen enzo maar in de drinkbak zit hij te spelen?

Guest_sennetenchi_*
Guest_sennetenchi_*

#12 Geplaatst 07 december 2009 - 12:50

hallo,
Ik zit ook met een probleempje ivm de drinkbak van mijn katten.
Ze schuiven de bak constant door het huis met het gevolg dat alles vol water ligt...
ik weet niet waarom ze dit doen. Iemand een idee?

KV