Spring naar inhoud

- - - - -

dekens voor in de zetel

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 06 maart 2009 - 23:09

Heb een vraagje, ik heb dus een stoffen zetel en die ligt nu vol met fleece dekentjes om de zetel wat te beschermen want ze spurten hier nogal graag van in de zetel zo richting zetel :LOL:  

Die fleece dekentjes zijn echt wel een ramp want die hangen dus onmiddellijk vol met haren. Ik vroeg me af wat jullie in de zetel leggen dat minder haar opneemt?

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#2 Geplaatst 06 maart 2009 - 23:11

Hier ook (harige) fleece dekentjes :louche:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#3 Geplaatst 06 maart 2009 - 23:26

niets eigenlijk, en we vinden eigenlijk ook niet echt veel haar... maar het zijn ook wel makkelijk afwasbare zetels

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 06 maart 2009 - 23:35

Hier ligt ook niks in onze stoffen zetels, ik vond al die dekentjes maar rommelig doordat ze hier ook rondschoten.
De dekentjes houden meer haren vast dan onze zetel. Dus geen dekentjes meer. ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 07 maart 2009 - 00:17

Hier ook fleece dekentjes ;)
Niet de meest ideale oplossing als je dieren hebt, maar ze vinden het wel erg fijn.
Het haar doe ik eraf met een klein aftrekkertje. Nog beter vind ik zo'n plakroller waarmee je haar van kledij verwijderd.

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 07 maart 2009 - 00:55

Die fleece dingen nemen idd héél veel haren op. Zeker nu dat ze zo aan 't ruiven zijn en het ziet er ook rommelig uit. Iedere dag alles stozuigen, dekentjes mandjes palen etc etc. Badstof is al een goed alternatief vind ik en nu het toch lente wordt ( :-k )gaan de wollen en fleece dingen nog eens eerst in de wasmachine en daarna in de kast tot volgende winter.
Eens alles goed laten uitwaaien....

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#7 Geplaatst 07 maart 2009 - 01:01

Hier alleen een wollen dekentje (denk ik)
Wil graag zo een schapenvel ook, maar moet dat eerst nog vinden.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 07 maart 2009 - 08:56

ik leg niets in de zetels, en een schapenvachtje vind je in de Ikea ;)
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 07 maart 2009 - 10:37

Ik heb gewoon zo van die grote zetelhoezen en dat is van katoen als ik mij niet vergis. Dat trekt zeer weinig haren aan.
Komt van leenbakker :)
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#10 Geplaatst 07 maart 2009 - 11:23

linda zei:

ik leg niets in de zetels, en een schapenvachtje vind je in de Ikea ;)

Hmm ik vind het precies niet op de website van ikea. Is er nog een ander woord voor als schapenvel misschien? :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 07 maart 2009 - 11:33

Bij ons katoenen lakens in en deze nemen veel minder haar op in tegenstelling tot de zetel... ook omdat ze er inderdaad graag eens overcrossen, de lakens hebben het ook al moeten bekopen, want daar zitten ondertussen ook al gaten in van onze kleine monstertjes :louche:
Het oogt niet mooi, maar ze zijn er blij mee en krijgen ook geen elekrische schokken meer, want dat was echt wel een ramp. Als er volk over de vloer komt, vliegen die lakens er natuurlijk uit, want het trekt echt wel op nix (zie foto's...)

Bewerkt door Spanishke, 08 maart 2009 - 00:07.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#12 Geplaatst 07 maart 2009 - 11:37

Hier liggen ook gewone dekentjes en fleecedekentjes dus die hangen ook dikwijls vol met haar. Ik klop ze regelmatig buiten al eens uit en dan natuurlijk wasmachine..

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#13 Geplaatst 07 maart 2009 - 14:31

Hier niets in de stoffen zetels, van muizepoes en toby heb ik al geen last van haar :ha en bij Blue en Musti gaat de borstel er veel door en valt het haar verlies vrij goed mee. Ik stofzuig sowiso wel elke dag want met 4 poezels en drie kids is da wel nodig.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 07 maart 2009 - 16:52

Hier ook niets in de stoffen zetel. Ik stofzuig de zetel wekelijks mee en dan zijn alle haren er weer af. Ze liggen hier toch enkel in de zetel 's avonds als wij in de zetel zitten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#15 Geplaatst 07 maart 2009 - 16:55

Hier ook fleecedekentje. Heb er twee om af te wisselen als de ene in de wasmachine zit. Wordt toch wel iedere week gewassen.
Inderdaad niet het meest ideale maar hebben lederen zetels en zou niet graag krasjes hebben... :)