Spring naar inhoud

- - - - -

dekens voor in de zetel

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#16 Geplaatst 07 maart 2009 - 17:27

hier ook fleecedekentjes

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 07 maart 2009 - 17:57

Ik leg een fleece dekentje in de zetel als we gaan werken...maar niet dat dat veel uithaalt :) Wij hebben stoffen zetels en het is eigenlijk veel makkelijker om het haar van de zetel te halen dan van het fleecedekentje... En ik ben ook niet zo voor een kakafonie aan dekentjes...

'k Heb daarnet de petmagnet gekocht en dat marcheert wel geweldig... Ik ga mijn zetels vanaf nu fleecevrij laten :LOL:
Geplaatste afbeelding

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#18 Geplaatst 07 maart 2009 - 18:26

Goede tip: koop een zetel in de kleur van de vacht van je kat. Of andersom.
In geval van bezit van zetel en kat(ten), schaf jezelf fleece-dekentjes in de kleur van de vacht van je kat aan.
Zoals onderstaand voorbeeld:
Geplaatste afbeelding

Niet van toepassing op schildpadkatjes en dergelijke. Sorry...
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 07 maart 2009 - 18:36

:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#20 Geplaatst 07 maart 2009 - 18:44

:LOL: :LOL: :LOL:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#21 Geplaatst 07 maart 2009 - 19:06

Ik heb te veel verschillende kleuren van katten :ha

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#22 Geplaatst 07 maart 2009 - 21:05

Pixel zei:

Ik ook! Die vlieger zal hier niet opgaan! :LOL:

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#23 Geplaatst 07 maart 2009 - 21:07

ik ga mijn katten moeten laten kleuren dan, heb een rode zetel :)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 07 maart 2009 - 22:34

ik had katoenen dekentjes, en die nemen weinig haar op. maar nu heb ik ze ook weggelaten, omdat ik ze elke 5 minuten moest goedleggen!

dus als je andere dekentjes wil, zou ik voor katoen gaan (kan je ook altijd zelf maken, op juiste afmetingen)
vroeger (met ander kleur zetels) had ik dekentjes gemaakt van zo'n badstof, dat nam ook niet veel haar op, plus kon warm gewassen worden, wat ik wel praktisch vond!

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#25 Geplaatst 08 maart 2009 - 11:03

Pixel zei:

:ha
Breng Lilo en Nuby dan al maar naar mij toe. Nubyke zal dan wel altijd op de rug moeten liggen :LOL:
Dan ben je daar toch al vanaf... Nu nog een oplossing voor de rest! :dancer:
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#26 Geplaatst 08 maart 2009 - 12:00

hier ook fleece dekentjes en dat is inderdaad een ramp :d maar ze liggen er wel graag op, dus om de zoveel dagen, is ook de dees in de weer met haar aftrekkertje :trance: er is in ikea inderdaad zo'n schapevacht te koop, heb het ook willen kopen maar mijn ouders stonden hier de dag nadien met een echt schapevacht :goofy: en ik moet eerlijk zeggen, daar "borstel" je de haren zo met je handen vanaf!!!!!! dus is heel wat makkelijker dan een fleece maar scheelt ook heel wa in aankoopprijs hé. hier ligt het op het bed en daar is altijd wel eentje op te vinden :cat
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#27 Geplaatst 08 maart 2009 - 12:23

jannanas zei:

:ha
Breng Lilo en Nuby dan al maar naar mij toe. Nubyke zal dan wel altijd op de rug moeten liggen :LOL:
Dan ben je daar toch al vanaf... Nu nog een oplossing voor de rest! :dancer:

:neen:
Goed geprobeerd :p

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#28 Geplaatst 08 maart 2009 - 13:55

De kat heeft wel fleecedekentjes, maar ik vind die maar *ugh* wegens te snel veel te vuil.

Hoe duur de zetel ook is, de kat mag gewoon rechtstreeks op de zetel liggen. Die zetels zijn eigenlijk makkelijker proper te maken dan de dekentjes die erop liggen. En waarom geld investeren in een mooie zetel als je'm nauwelijks ziet onder de dekens...

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#29 Geplaatst 08 maart 2009 - 14:18

Heb een lederen salon, en hier liggen katoenen spreien op van Ikea, die zijn een beetje gemoltoneerd en dikker dan een fleece en van de wasmachine dadelijk de droogkast in. Heb die salon gekocht ten tijde van basil en dat was een rustige kat en toen was een dekentje meer dan genoeg maar nu met spring in t' veld Chanel is da ni meer genoeg, en als er bezoek komt dekens eraf en genieten we even van onze mooie salon. :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#30 Geplaatst 08 maart 2009 - 14:22

Wij zouden binnenkort ook een nieuwe zetel willen kopen omdat deze ook echt versleten is..dus dan zullen we er ook terug dekentjes inleggen want anders is die misschien meteen kapot! Alé, 't is nu niet dat ze in deze zetel echt zot doen maar toch..you never know! :)