Spring naar inhoud

- - - - -

dekens voor in de zetel

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#31 Geplaatst 08 maart 2009 - 16:06

Goh... onze ikea zetel heeft al meer afgezien van mij dan van mijn pa.

Voor augustus heb ik zetels bij Hemelaer besteld. Ze zeggen daar natuurlijk wel bij dat geen enkele zetel 100% cat-proof is, maar ze helpen je ook met het kiezen van een stofje dat het meest cat-proof is ;) Dus ik heb er wel goeie hoop op dat de zetels het lang gaan overleven. En anders kan ik een nieuwe overtrek bestellen tegen een redelijke prijs.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 08 maart 2009 - 16:09

bij mij ook fleece dekentje en een sofaplaid van ik denk katoen
als het fleeceje een beetje te harig wordt gaat het in de wasmachine, anders onderhoud ik het met zo'n pluisjesrol :)

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 08 maart 2009 - 16:37

Hebben jullie geen haren in de wasmachine?
Ik stofzuig alle dekentjes grondig voor ik ze erin zwier maar toch belanden er nog een hoop haren in de trommel.
Iemand zei dat de meeste haren loslaten in de droogkast maar ik vrees dat die dekentjes het niet lang gaan uithouden.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 08 maart 2009 - 17:48

Ik was de dekentjes die in hun mandjes liggen apart en laat het wasmachien daarna leeg nog eens naspoelen, anders hangen de klederen van het volgende machien vol haren. De meeste haren lossen inderdaad wel in de droogkast.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 09 maart 2009 - 10:56

kiki zei:

Hebben jullie geen haren in de wasmachine?
Ik stofzuig alle dekentjes grondig voor ik ze erin zwier maar toch belanden er nog een hoop haren in de trommel.
Iemand zei dat de meeste haren loslaten in de droogkast maar ik vrees dat die dekentjes het niet lang gaan uithouden.

jups, haren in de wasmachine. Mottig :s De meeste haren laten idd los in de droger maar de dag nadien is het weer van dat... Ik kan onmogelijk niets in de zetel leggen want de crossen er soms echt wel in, dan zit mn zetel gegarandeerd vol met haken

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 09 maart 2009 - 12:32

Hier ook hoezen van de makro, er blijven geen haren op plakken!

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#37 Geplaatst 09 maart 2009 - 12:58

Tprobleem is dat ik een hoeksalon heb en heb daar nog geen hoezen voor gevonden

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#38 Geplaatst 11 maart 2009 - 02:20

En zoiets?
Geplaatste afbeelding
Info vind je hier.

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#39 Geplaatst 11 maart 2009 - 08:42

Welja, zoiets van dekens zou ik moeten hebben maar hoeveel zou ik dan wel niet nodig hebben :s

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#40 Geplaatst 11 maart 2009 - 09:56

En ze zijn ook aan de dure kant vind ik. Maar qua materie ziet het er wel goed uit. Ik zal nog maar ff de fleece laten liggen en binnenkort als het lente is (hopen we) alles wassen en opbergen. Het ziet er veel minder rommelig uit zonder al die dekentjes verspreid over alle stoelen en zelfs op de kasten. En ze verharen sowieso minder dan.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#41 Geplaatst 11 maart 2009 - 10:15

Zomer of niet, ik moet sowieso iets in de zetel leggen want ze crossen erop los en anders zit mijn zetel vol met haken van hun nageltjes

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 11 maart 2009 - 10:26

Tja dat is dan weer de andere kant van de m├ędaille. Hier ook hoor, moet eerlijk zeggen dat m'n zetels al voor 't grootste deel naar de vaantjes zijn.
Voor nieuwe heb ik geen centen en daarbij: binnen de kortste keren is het weer zo. Dat weet je als je dieren en dan vooral katten houdt maar soms vind ik het toch wel spijtig. Als het echt niet meer kan zal ik wel eens foulards overhangen.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#43 Geplaatst 11 maart 2009 - 10:38

Hier zit dus, na 15,5 jaar, geen enkele haak in geen enkele zetel van de poes.

alleen de dure leren zetels van mijn grootmoeder heeft ie tijdelijk als krabpaal gebruikt, maar dat hebben we niet echt ontmoedigd O:)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#44 Geplaatst 11 maart 2009 - 10:47

Kan je niet eens naar een stoffenwinkel gaan en daar eens kijken of ze iets hebben?
De meeste Turkse stoffenwinkeltjes zijn wel goedkoop en daar zal je vast niet zoveel betalen zoals het dekentje hierboven.
Als je een paar van die dekens nodig hebt, wordt het inderdaad wel duur..

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#45 Geplaatst 11 maart 2009 - 10:49

elixeryen zei:

Kan je niet eens naar een stoffenwinkel gaan en daar eens kijken of ze iets hebben?
De meeste Turkse stoffenwinkeltjes zijn wel goedkoop en daar zal je vast niet zoveel betalen zoals het dekentje hierboven.
Als je een paar van die dekens nodig hebt, wordt het inderdaad wel duur..

Das een goed gedacht, ga eens gaan kijken als k eens wat meer tijd heb ;)