Spring naar inhoud

- - - - -

welk fototoestel ? toestel geannuleerd , vraag pg 2

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 05 december 2009 - 12:12

mightycats zei:

TIP, kijk altijd ns op de site van foto konijnenberg in tunrhout, je kunt er online bestellen en ze hebben hele scherpe prijzen en promoties!

Dat is nu wel wat te laat voor Zoë vrees ik aangezien ze het juist heeft aangekocht. Die site heb ik inderdaad ook doorgekregen van vele professionele fotografen, maar mijn toestel hadden ze daar dacht ik niet of het aanbod was niet zo interessant als bij Pixmania.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#17 Geplaatst 07 december 2009 - 16:39

kheb mijn toestel geannuleeerd
hier  bij ons int stad hebben ze dezelfde en, goedkoper met pakketen
dan is er de vernieuwde versie de ixus 100 is , voor 190 euro met het pakket voor 40 euro ipv 90 ( batterij , geheugen 4 gb , lederen tas, ministatief
dus dat komt uit op 230 euro maar het is een nieuwe versie en de winkel is dichtbij moest er iets aan zijn

maar nu er staat ook in die winkel een fujifilm finepix j27
10 megapixels
3 optische zoom
5.7 digitale zoom
beeldstabilisatie tot 3200 iso
totaal prijs 109 euro ????? is dit geen goedkopere en betere promotie

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#18 Geplaatst 07 december 2009 - 18:53

kdenk dat ik de ixus 100 ga kopen

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#19 Geplaatst 08 december 2009 - 11:51

Zoë ik heb je een PBtje gestuurd. Die Ixus lijkt me inderdaad geen slecht idee :)
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 08 december 2009 - 12:51

Smitten Kitten heeft ook de ixus 100Is en ze heeft mij die ook aangeraden of iets gelijkaardigs te nemen, buiten de 3 optische zoom leek het me wel een perfect toestel, daarentegen is er al een grotere broer uit van dit model, de Ixus 120IS, maar qua prijs en evaluatie is het echt veel interessanter om nog steeds voor de Ixus 100 te gaan

Bewerkt door Spanishke, 08 december 2009 - 12:53.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#21 Geplaatst 08 december 2009 - 17:50

ooh als smitten kitten die heeft dan neem ik hem
zo moooie foto's dat ze trekt
normaal staat maandag mijn geld op de rekening terug
maar ik ga morge in de fotowinkel hem halen

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#22 Geplaatst 08 december 2009 - 18:43

en dan verwachten wij morgen extra veel foto's van Charlie en Casper ;) :thumb:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 08 december 2009 - 19:33

clyde zei:

ooh als smitten kitten die heeft dan neem ik hem
zo moooie foto's dat ze trekt
normaal staat maandag mijn geld op de rekening terug
maar ik ga morge in de fotowinkel hem halen

Ik geloof wel dat ze die allermooiste foto's gemaakt heeft met haar monsterachtige Canon, ze wou gewoon ook een compact modelletje

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#24 Geplaatst 08 december 2009 - 21:50

Haha, hier ook even Smitten Kitten he ;)

Deze foto's in dit filmpje zijn bv allemaal met de Ixus100IS gemaakt

Ben zelf echt supertevreden van dit kleine compacte toestelletje, echt een aanrader hoor Zoë!

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#25 Geplaatst 08 december 2009 - 22:00

sommige foto's zijn wel niet heel scherp he of meen ik dat ( of is het door het filmpje )
die foto's van jou nieuw kitten met zwarte achtergrond zijn die ook van de canon ?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 08 december 2009 - 22:10

clyde zei:

sommige foto's zijn wel niet heel scherp he of meen ik dat ( of is het door het filmpje )
die foto's van jou nieuw kitten met zwarte achtergrond zijn die ook van de canon ?

Zoë van een compact toestelletje mag je nooit echt wonderen verwachten, als je echt haarscherpe foto's wil maken, dan stel ik voor dat je begint te sparen voor zo'n monsterachtige canon en dan nog hangt heel veel af van de fotograaf...

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#27 Geplaatst 08 december 2009 - 22:12

clyde zei:

Ligt ook aan het opladen van het filmpje, de beperkte lichtinval (getrokken in de werpkist, dus donker) en de fotograaf denk ik :LOL:

De foto's van mijn Pumpkin en Amber tegen de zwarte achtergrond zijn genomen met externe flits en met mijn spiegelreflexcamera ;)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#28 Geplaatst 08 december 2009 - 22:34

ahja die met de spiegelreflex waren prachtig he , maar jij bent dus tevreden over de ixus100
kan hij goed bewegende beelden trekken ?

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#29 Geplaatst 08 december 2009 - 22:35

Spanishke zei:

Zoë van een compact toestelletje mag je nooit echt wonderen verwachten, als je echt haarscherpe foto's wil maken, dan stel ik voor dat je begint te sparen voor zo'n monsterachtige canon en dan nog hangt heel veel af van de fotograaf...

:ha ik ben dus een echt twijfelgeval ( zo zie je maar nu he :ha ) kben niet voor niets een weegschaal van sterrebeeld :ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 08 december 2009 - 22:42

clyde zei:

:ha ik ben dus een echt twijfelgeval ( zo zie je maar nu he :ha ) kben niet voor niets een weegschaal van sterrebeeld :ha

Ik ben ook een twijfelgeval hoor, ik heb wel drie maanden intensief gezocht naar de juiste camera en soms denk ik nog van "had ik maar ook een dslr", maar als je dan hoort van sommige dat ze het zich zo hard beklagen en dat de foto's niet ideaal zijn omdat ze er niet goed kunnen mee werken, ben ik dan weer blij en opgelucht dat ik voor een gewoon toestelletje gekozen heb. Je moet echt bij jezelf afvragen waarvoor het dient en wat je juist zoekt.

Geplaatste afbeelding