Spring naar inhoud

- - - - -

Roomba op een hoogpolig tapijt?

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 09 december 2009 - 14:36

Mélina zei:

Dat is ideaal. Dus je zet dat 's morgens op als je vertrekt en 's avonds als je thuis komt is je vloer lekker schoon. IDEAAL :LOL:

Euhm, je moet hem tussendoor wel opladen hé. Ik veronderstel toch dat het bijna identiek werkt als de scooba.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 09 december 2009 - 14:45

Bibie zei:

Ooooh, dan ben ik zo jaloers. Hier is het echt vre-se-lijk. :( Soms ben ik nog maar pas de stofzuiger aan het wegzetten als ik al weer dikke pluizen over de grond zie zweven. :( Het is vooral kattenhaar en tapijthaar. Ik denk zelf meer tapijthaar dan kattenhaar O:) . Ohja, en dan natuurlijk het kattenbakzand in de keuken niet te vergeten. Daar moet er ook zowiezo minstens om de dag gestofzuigd worden.

I.v.m. de foto van Santos: ik kan er toch ook niet aandoen dat hij zich daar net zo schattig ligt te rollen in het tapijthaar. :engel:

Ik ken het :evil: hier vliegt er soms ook zoveel haar rond dat mensen nog zouden denken dat ik dat maar om de week doe. En ik stofzuig toch om de dag. Maar soms liggen er indd van die plukken!!! Om nog maar te zwijgen over de korrels...

Geplaatste afbeelding