Spring naar inhoud

- - - - -

all-in-one printer

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 06 december 2009 - 08:01

Boem patat, onze all-in-one Printer van Lexmarkt wil alleen het papier nog schuin meenemen met als gevolg dat ik niet meer kan printen.
Heeft er iemand van jullie een oplossing of ... welke all-in-one raden jullie me aan?

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 06 december 2009 - 08:11

We hebben net hetzelfde probleem met onze printer, das een Canon. En net nu ik hem zoveel nodig heb.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 06 december 2009 - 12:18

Ik heb net een paar dagen geleden een all-in-one HP Photosmart C4680 gekocht, ik heb nog maar één foto geprind, om te proberen, ik kan dus nog niet veel over de kwaliteit zeggen :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 06 december 2009 - 12:46

Ik heb ook een all-in-one c6380 photosmart en ik ben daar heel blij mee, echt een aanrader Lut!

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#5 Geplaatst 06 december 2009 - 13:46

wel papier gebruk je? het wel soms wel ns daaraan liggen, als het té licht is bv...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 06 december 2009 - 14:13

Ik heb hier al enkele jaren een all-in-one printer van HP. En ben er heel tevreden over.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 06 december 2009 - 17:10

mightycats zei:

wel papier gebruk je? het wel soms wel ns daaraan liggen, als het té licht is bv...

We gebruiken reeds de hele tijd hetzelfde papier. Ik denk dat die gewoon versleten is. Allemaal bedankt voor de tips. Ik zal eens googelen op diegene die jullie aangeraden hebben.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 06 december 2009 - 21:19

Heb je van lexmark geen online hulp lijn zelfs met chat? Bij HP hebben ze dat wel en ik heb al een paar keer zo dankzij hen het probleem verholpen hier.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 07 december 2009 - 10:19

Wij hebben vroeger ook veel gesukkeld; maar sinds wij de
HP Photosmart C4280 hebben zijn alle problemen van de baan!! We hebben die nu 1,5 jaar, en er hij heeft nooit gemankeerd! Er wordt hier nochtans nogal wat afgeprint.... :trance: :)
Wij kochten hem bij Computer Checkpoint, Lut. Is niet zo ver van de Kangoeroe! Je mag altijd eens hier komen kijken hoor!!

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#10 Geplaatst 07 december 2009 - 10:42

Wij hebben een Canon en hij print gewoon nooit fatsoenlijk recht, schandalig gewoon

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 07 december 2009 - 11:47

Nashota zei:

Ik heb net een paar dagen geleden een all-in-one HP Photosmart C4680 gekocht, ik heb nog maar één foto geprind, om te proberen, ik kan dus nog niet veel over de kwaliteit zeggen :)

die staat nu in reclame in de carrefour

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 07 december 2009 - 11:52

hier ook een all in one HP, wordt veel gebruikt (univ) en doet het goed :)

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 07 december 2009 - 14:37

Ik heb - bewust eigenlijk - geen printer, dus ik kan er ook weinig over zeggen.  Veel succes in alle geval!

Geplaatste afbeelding

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#14 Geplaatst 07 december 2009 - 17:57

Ik heb ook een all-in-one van HP (C5280) en ben daar zeer tevreden over :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 08 december 2009 - 19:18

Bedankt allemaal voor de tips. Er staan hier nu twee printers klaar voor het containerpark. Lode zijn printer heeft het ook begeven (is nog een heel oud bakje van mijn vader een Canon) en die arme schat moet zoveel printen voor zijn examens (al de voorbereiding moet hij afprinten en meenemen naar school). Dus ikke ben vandaag naar de Carrefour en de Mediamarkt gereden om een nieuwe HP printer voor hem (te betalen met zijn geld van zijn studentenjob) en een HP Photosmart C4680 voor mij. Alles is nu geïnstalleerd en is reeds uitgetest.

Geplaatste afbeelding