Spring naar inhoud

- - - - -

mensen grrr

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#1 Geplaatst 06 december 2009 - 09:32

Vanacht 4u14, de katten en ik liggen te slapen. Opeens... verschikkelijk harde muziek!

Hier een paar meter verder staat een drankautomaat en de mensen zijn zo schandalig dat ze 's nachts blikjes komen halen, de muziek in de auto ontzettend hard hebben staan en de deur openlaten terwijl ze de blikjes nemen.

Ik begrijp niet dat mensen daar niet stil bij staan dat er in het midden van de nacht mensen slapen! En het is nu helemaal niet dat ik de enige ben die hier woont.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 06 december 2009 - 09:37

Ken da maar al te goed.  Tegenover mij is een cafĂ© dat alleen 's nachts open is.  Hoeveel keer dat ze mij nog niet wakker hebben gemaakt met hun geroep en geschreeuw (vooral ruziemakende mensen).  Ik ben niet de enige die er last van heeft, verschillende buren hebben al enkele keren de politie laten komen. Het is nu wel al effe geleden dat ze mij nog wakker gemaakt hebben, hout vasthouden dus.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#3 Geplaatst 06 december 2009 - 09:40

Ergerlijk he! En je kan er volgens mij niet eens wat aan doen.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 06 december 2009 - 09:43

ik heb de politie iets later wel gehoord, misschien dat zij de auto hebben opgemerkt. Die rijden hier de hele nacht in de buurt rond met de combi omdat er veel ingebroken wordt bij de bedrijven.
Maar kom de sirenes kunnen ook van de wijk hier een paar km verder komen, een wijk waar een slim mens 's nachts niet komt.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 06 december 2009 - 10:48

Respect hebben mensen niet echt
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#6 Geplaatst 06 december 2009 - 10:51

Dagelijkse kost hier toch zekers in de zomer als je dan met je raam open wilt slapen.....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 06 december 2009 - 14:07

Wij wonen gelukkig rustig in de velden, maar zelden last van nachtelijk lawaai. Maar inderdaad, mensen denken vaak enkel aan zichzelf.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 06 december 2009 - 18:47

wij wonen op een baan waar veel velden zijn en waar 's zomers vanalles wordt georganiseerd. Dze zomer hadden we zo 3 weekends op rij geluidshinder van een beachparty, een rockoptreden en de week erna een technofestival.
Om nog maar te zwijgen van de vele chiro's die midden in de week ergens een kampfuif hielden in het veld.
Ik was toen hoogzwanger en kon de slaap echt niet vatten. Hebben verschillende keren de politie gebeld. Die kwamen even langs ons huis gereden en dat was het dan... leuk :louche:
Bovendien is onze baan zeer lang en recht en worden we 's nachts regelmatig gewekt van streetraces tussen auto's, moto's etc en je raadt het al... ook daar doen ze niks aan.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#9 Geplaatst 06 december 2009 - 18:54

Het wakker schieten van de voorbij vliegende auto's ken ik ook.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 06 december 2009 - 18:57

Sommige mensen houden nergens rekening mee.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 06 december 2009 - 19:03

Amai sech... plezant... :evil:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 06 december 2009 - 19:21

hier is dat vooral in de zomer ,met keiharde muziek in hun wagen ,op alle onmogelijke uren tijdens de nacht
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 06 december 2009 - 21:10

Hier waren ze gisteren ook weer hevig, een paar jongens hebben verschillende keren zware bommetjes afgeschoten. En wij wonen op een wijk en dat weerklinkt daar ernorm het was elke keer weer verschieten. Ik hou mijn hart al vast voor kerst en vooral voor nieuwjaar met hun vuurwerk. :evil:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 07 december 2009 - 01:46

tja, wij vinden onze brievenbus wel eens in horizontale toestand... ook ontzettend leuk hoor. de buren hebben hun brievenbus al eens ingesmetseld, maar dan is heel het spul kapot. dus laten we het maar zo. 't is nog altijd minder werk om ze recht te zetten dan ze terug vast te metselen.