Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstkaarten

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 06 december 2009 - 21:17

De meeste kerstkaartjes stuur ik op met de post, degene van vrienden en buren hier op straat steek ik in hun bus, veel familieleden zoals tantes of nonkels hebben geen internet dus moet het wel met de post. Maar wie geen terugstuurt krijgt het jaar erop ook geen meer. Sommige gaan per email.

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#17 Geplaatst 07 december 2009 - 13:41

Ik verstuur mijn kerstkaartjes met de post of ik ga ze zelf in de bus steken als ze in de buurt wonen. Maar ik hou ook een lijst bij om te zien van wie ik eentje terug krijg, diegene die niks terugsturen krijgen van mij het jaar erop geen kerstkaartje meer.

Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#18 Geplaatst 07 december 2009 - 13:54

Ik maak ze zelf (foto's) en stuur ze op. Kerstkaartjes per mail vind ik not done.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 07 december 2009 - 14:35

Ik doe het wel, maar met niet zoveel zin eigenlijk.  Ik vind het zo'n verplicht nummertje t.o.v. sommige mensen.  Maar ik voel me ergens verplicht om het toch te doen naar bepaalde mensen toe.  Mijn inspiratie is meestal ook niet dat wat het moet zijn. :oops: :oops: :oops:
Ik vind het ook wel een dure affaire.  

Geplaatste afbeelding

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#20 Geplaatst 09 december 2009 - 12:54

Ik vind kerstkaartjes per mail maar een goedkope bedoening: het is niet leuk om krijgen en heel erg onpersoonlijk.

Ik stuur elk jaar al mijn kaartjes op de ouderwetse manier en als ze dichtbij wonen steek ik ze in de brievenbus, dan kost dat niet veel hoor.

Overigens maak ik daar altijd heel veel werk op want moeten gedichtjes en tekstjes in want gewoon mijn naam erin schrijven dat doe ik niet.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#21 Geplaatst 09 december 2009 - 13:02

Hier gaan ze ook met de post en alleen naar mensen die ik echt graag heb.
Naar familie wordt het niet gestuurd, is geen gewoonte bij ons.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 09 december 2009 - 13:42

Ik doe beiden en idd van wie ik een kaartje krijg per post stuur ik er een terug !
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 11 december 2009 - 17:04

HULP!!! Ik had ergens hier een topic gezien waar je kan vragen om kerstkaartjes te sturen of te ontvangen van andere KS-ers. Maar k vind het niet meer............. ! Wie kan me de link geven aub?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 11 december 2009 - 17:06

Lut zei:

HULP!!! Ik had ergens hier een topic gezien waar je kan vragen om kerstkaartjes te sturen of te ontvangen van andere KS-ers. Maar k vind het niet meer............. ! Wie kan me de link geven aub?

Ik neem aan dat je dit topicbedoelt?

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 11 december 2009 - 17:08

Jaja!!!!!!!!! Dat is het!! Bedankt!!