ideale kerstcadeau's
#1 Geplaatst 06 december 2009 - 19:03
Mijn broer krijgt dit bol.com | Zó doe je dat, Derek Fagerstorm & Fagerstrorm, D. | Boeken (Nederlands)
Lijkt mij ideaal voor hem.
En mijn schoonzusje krijgt een heel mooie map en notitieboek van deze site. Ze zit nog op school dus kan zij dit goed gebruiken. www.pipstudio.com
De andere cadeau's moet ik nog zoeken.
#2 Geplaatst 06 december 2009 - 19:10
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.popelectronics.nl/images/T/capstore_vista.jpg
mijn zoontje is gek van bjorn borg en ik heb daar al een riem en een boxer voor gekocht.
moet alleen nog iets verzinnen voor mijn schoonvader???
#3 Geplaatst 06 december 2009 - 19:36

#4 Geplaatst 06 december 2009 - 19:54
Dus als iemand mij een cadeautje wil kopen....

#5 Geplaatst 06 december 2009 - 20:00
en een bubbelbadmat
voor mijn papa weet ik nog niet
#7 Geplaatst 06 december 2009 - 20:50
Voor mijn schoonzus: een bon van yves rocher
Voor mijn schoonbroer (vriend van mijn schoonzus): bon van mediamarkt
Voor mijn schoonpa: een abonnement op testaankoop (die wou da graag)
Voor mijn schoonma: een spinning-armband
Voor mijn ma: een bon om kussens voor in de zetels te halen
voor de rest heb ik voor niemand gekocht

hierthuis hebben we briefjes getrokken, een pak goedkoper dan voor iedereen wat te kopen
bij mijn vriend thuis hebben ze dat niet gedaan..
maar hier is het zo: ik koop voor mijn kant v/d familie en mijn vriend voor zijn kant... allebei voor dezelfde bedragen das het gemakkelijkste

#8 Geplaatst 07 december 2009 - 12:57

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#9 Geplaatst 07 december 2009 - 13:16

Voor mijn schoonzus: een bon van de standaard boekhandel want dat wilde ze graag, maar ik kan het toch niet laten om er dan ook nog een verrassing bij te kopen en dat is dit geworden, een grappige tandenstokerhouder: http://www.kylelibra...toothpick-1.jpg
Voor op het werk (kopen we een cadeautje van 5 euro voor iemand, namen trekken we op het kerstfeestje zelf): Stories for life, gaat integraal naar Music for Life
Voor mijn beste vriendin: ook Stories for life, maar daar ga ik nog iets voor kopen, weet nog niet wat
Voor mijn vriend: snowboardhelm, denk ik
Voor mijn schoonmoeder (heb haar getrokken bij het namen trekken): een fles cava en het één of ander crèmeke, dat heeft ze graag...
#10 Geplaatst 07 december 2009 - 13:23
Voor de papa een nieuwe gsm
Voor de zussen centjes denk ik
En voor de grootouders een parfum

#12 Geplaatst 07 december 2009 - 13:39
Mijn zusje krijgt de WII singstar.
Mijn broer zal waarschijnlijk CD's ofzo krijgen om films te downloaden en muziek.
Mijn schoonzus zal ik een bon geven van de six of zelf oorbellen ofzo kopen.
Mijn opa iets van kledij ofzo denk ik.
Mijn vriend ik geven niets aan elkaar, want het is al duur genoeg of misschien een kleinigheidje.
Voor de rest zal het nog even nadenken worden...

#13 Geplaatst 07 december 2009 - 14:34
Voor mijn Oma een cd-speler want met de hare valt niet veel meer aan te vangen
Voor mijn vriend... ben ik nog aan het denken, iets met gitaren of iets van Metallica of Hammerfall (zijn favoriete bands) ofwel iets met een foto van ons 2 op want meneer zit toch altijd te zagen dat hij geen foto's van mij heeft

ik weet het nog niet, tips zijn altijd welkom

als ik nu via het internet nog iets bestel, zou het dan nog op tijd toekomen voor kerstmis of nieuwjaar?
#14 Geplaatst 07 december 2009 - 16:16
crazy_catlady zei:
Voor mijn Oma een cd-speler want met de hare valt niet veel meer aan te vangen
Voor mijn vriend... ben ik nog aan het denken, iets met gitaren of iets van Metallica of Hammerfall (zijn favoriete bands) ofwel iets met een foto van ons 2 op want meneer zit toch altijd te zagen dat hij geen foto's van mij heeft

ik weet het nog niet, tips zijn altijd welkom

als ik nu via het internet nog iets bestel, zou het dan nog op tijd toekomen voor kerstmis of nieuwjaar?
Voor je vriend een muismatje met een foto van jullie 2 op

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#15 Geplaatst 07 december 2009 - 16:31
PeggyJ zei:

ik heb ook al aan zoiets gedacht, maar ik denk niet dat hij een muismatje gebruikt... Ik ben nu aan het zoeken voor een miniatuurgitaar ofzo, maar ik weet dus niet wat hij het liefste zou hebben, iets van zen favo bands of guitaren ofzo of iets van ons...
ik HAAT cadeau's voor mannen kopen