Spring naar inhoud

- - - - -

ideale kerstcadeau's

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#1 Geplaatst 06 december 2009 - 19:03

Iedereen is nu aan het denken over de ideale cadeau's. Vermoed ik toch. Dus wil ik weten wie wat voor wie koopt.

Mijn broer krijgt dit bol.com | Zó doe je dat, Derek Fagerstorm & Fagerstrorm, D. | Boeken (Nederlands)
Lijkt mij ideaal voor hem.

En mijn schoonzusje krijgt een heel mooie map en notitieboek van deze site. Ze zit nog op school dus kan zij dit goed gebruiken. www.pipstudio.com

De andere cadeau's moet ik nog zoeken.

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#2 Geplaatst 06 december 2009 - 19:10

mijn schoonmoeder wil graag een cupjes houder voor haar nespresso
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.popelectronics.nl/images/T/capstore_vista.jpg
mijn zoontje is gek van bjorn borg en ik heb daar al een riem en een boxer voor gekocht.
moet alleen nog iets verzinnen voor mijn schoonvader???

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 06 december 2009 - 19:36

Oooh Lies  :) Pipstudio is geweldig he!!!! Helemaal mijn ding :d Daar zal ze wel blij mee zijn denk ik. Ik moet ook eens gaan nadenken over de cadeaus :o

Geplaatste afbeelding

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#4 Geplaatst 06 december 2009 - 19:54

wat zijn cadeau's?? Doen wij al een hele tijd  niet meer aan, ik mis het wel, maar manlief houdt er helemaal niet van, dus tja.
Dus als iemand mij een cadeautje wil kopen.... :LOL:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#5 Geplaatst 06 december 2009 - 20:00

eemh voor mijn mama heb ik botten gekocht voor in de tuin
en een bubbelbadmat
voor mijn papa weet ik nog niet

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 06 december 2009 - 20:13

Geweldige botten Clyde!

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#7 Geplaatst 06 december 2009 - 20:50

Voor mijn vriend: die heeft 2 bajonetten besteld (die al aangekomen zijn) want hij is supergek van duitse spullen uit WO II

Voor mijn schoonzus: een bon van yves rocher
Voor mijn schoonbroer (vriend van mijn schoonzus): bon van mediamarkt
Voor mijn schoonpa: een abonnement op testaankoop (die wou da graag)
Voor mijn schoonma: een spinning-armband

Voor mijn ma: een bon om kussens voor in de zetels te halen

voor de rest heb ik voor niemand gekocht :LOL:
hierthuis hebben we briefjes getrokken, een pak goedkoper dan voor iedereen wat te kopen

bij mijn vriend thuis hebben ze dat niet gedaan..

maar hier is het zo: ik koop voor mijn kant v/d familie en mijn vriend voor zijn kant... allebei voor dezelfde bedragen das het gemakkelijkste :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 07 december 2009 - 12:57

Voor de schoonouders wordt het een bongobon en voor mijn Petekindje een dekbedovertrek van Bumba of dergelijke. Verder kopen we geen kadootjes
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#9 Geplaatst 07 december 2009 - 13:16

Ik ben ook juist cadeautjes gaan shoppen, toch al een deel :x

Voor mijn schoonzus: een bon van de standaard boekhandel want dat wilde ze graag, maar ik kan het toch niet laten om er dan ook nog een verrassing bij te kopen en dat is dit geworden, een grappige tandenstokerhouder: http://www.kylelibra...toothpick-1.jpg

Voor op het werk (kopen we een cadeautje van 5 euro voor iemand, namen trekken we op het kerstfeestje zelf): Stories for life, gaat integraal naar Music for Life

Voor mijn beste vriendin: ook Stories for life, maar daar ga ik nog iets voor kopen, weet nog niet wat

Voor mijn vriend: snowboardhelm, denk ik

Voor mijn schoonmoeder (heb haar getrokken bij het namen trekken): een fles cava en het één of ander crèmeke, dat heeft ze graag...

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 07 december 2009 - 13:23

Voor de mama een bon voor nieuwe kleertjes voor nieuwjaar
Voor de papa een nieuwe gsm
Voor de zussen centjes denk ik
En voor de grootouders een parfum :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#11 Geplaatst 07 december 2009 - 13:30

:ha die tandenstoker houder is geweldig!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 07 december 2009 - 13:39

Mijn moeder en stiefpa krijgen nieuwe valiezen om te reizen, want hun oude zijn wat versleten.
Mijn zusje krijgt de WII singstar.
Mijn broer zal waarschijnlijk CD's ofzo krijgen om films te downloaden en muziek.
Mijn schoonzus zal ik een bon geven van de six of zelf oorbellen ofzo kopen.
Mijn opa iets van kledij ofzo denk ik.
Mijn vriend ik geven niets aan elkaar, want het is al duur genoeg of misschien een kleinigheidje.
Voor de rest zal het nog even nadenken worden...
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#13 Geplaatst 07 december 2009 - 14:34

Voor mijn moeder ben ik nog aan het denken, misschien een glas of kussen met Orli op of iets van paardjes.

Voor mijn Oma een cd-speler want met de hare valt niet veel meer aan te vangen

Voor mijn vriend... ben ik nog aan het denken, iets met gitaren of iets van Metallica of Hammerfall (zijn favoriete bands) ofwel iets met een foto van ons 2 op want meneer zit toch altijd te zagen dat hij geen foto's van mij heeft :p
ik weet het nog niet, tips zijn altijd welkom O:)

als ik nu via het internet nog iets bestel, zou het dan nog op tijd toekomen voor kerstmis of nieuwjaar?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 07 december 2009 - 16:16

crazy_catlady zei:

Voor mijn moeder ben ik nog aan het denken, misschien een glas of kussen met Orli op of iets van paardjes.

Voor mijn Oma een cd-speler want met de hare valt niet veel meer aan te vangen

Voor mijn vriend... ben ik nog aan het denken, iets met gitaren of iets van Metallica of Hammerfall (zijn favoriete bands) ofwel iets met een foto van ons 2 op want meneer zit toch altijd te zagen dat hij geen foto's van mij heeft :p
ik weet het nog niet, tips zijn altijd welkom O:)

als ik nu via het internet nog iets bestel, zou het dan nog op tijd toekomen voor kerstmis of nieuwjaar?

Voor je vriend een muismatje met een foto van jullie 2 op ;)

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#15 Geplaatst 07 december 2009 - 16:31

PeggyJ zei:

Voor je vriend een muismatje met een foto van jullie 2 op ;)

ik heb ook al aan zoiets gedacht, maar ik denk niet dat hij een muismatje gebruikt... Ik ben nu aan het zoeken voor een miniatuurgitaar ofzo, maar ik weet dus niet wat hij het liefste zou hebben, iets van zen favo bands of guitaren ofzo of iets van ons...
ik HAAT cadeau's voor mannen kopen :ha