Spring naar inhoud

- - - - -

ideale kerstcadeau's

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 07 december 2009 - 16:46

Hij hoeft het niet te gebruiken hé :lachen: , hij kan het ook gewoon naast zijne PC leggen
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#17 Geplaatst 07 december 2009 - 16:50

PeggyJ zei:

Hij hoeft het niet te gebruiken hé :lachen: , hij kan het ook gewoon naast zijne PC leggen

:ha :ha da gaat natuurlijk ook :ha

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 07 december 2009 - 17:31

Amai jullie weten dat allemaal al! Hier groot vraagteken :( wij hebben langs de kant van mijn mama haar vriend namen getrokken, mijn vriend en ik moeten voor mijn stiefbroer iets kopen. Geen idee wat! :( Hij is 18 en werkt in een restaurant als hulpkok... ni simpel die venten! Net hetzelfde probleem voor mijn vriend, hij weet zelf ni wat hij wilt hahaha :d hij moest mijn lijst is horen, amai ik denk dat hij achterover zou vallen :LOL:
En dan koop ik altijd nog iets kleins voor mijn papa, mama en broer. maar das nog ni alles hé, dan nog voor de kant van mijne vriend... we gaan daar voorstellen om ook met lotjes te werken, véél handiger, véél goedkoper :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 07 december 2009 - 21:04

Ik heb voor mij dochter een lekker luchtje gekocht en een mooie pennenset
Voor mij schoonzoon en waardebon voor een computerspel
Voor mij oudste zoon een electriche tandenborstel en een spel voor de com
Voor mij jongste zoon een mp3 speler en boeken
En vooor mij man en mij moeder en mij zus zeg ik het niet want die lezen hier ook :LOL: :LOL:

Bewerkt door brithany, 07 december 2009 - 21:05.

Geplaatste afbeelding

Guest_teddybeer44_*
Guest_teddybeer44_*

#20 Geplaatst 08 december 2009 - 01:23

Eu ,ze willen vast wel weten wat jij je man geeft hoor,ik beloof niet mee te lezen :d

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 08 december 2009 - 10:31

Ik moet nog kadootje kopen voor 2 van mijn schoonbroers; Ze roken noch drinken allebei........... moeilijk hoor!! Ideetjes iemand?? Ze zijn allebei rond de 60

Bewerkt door Lut, 08 december 2009 - 10:31.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#22 Geplaatst 08 december 2009 - 10:36

misschien moeten we nog een ideëntopic starten met ideetjes voor cadeautjes voor diegene die echt geen flauw idee hebben wat te kopen :p

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#23 Geplaatst 08 december 2009 - 10:37

* Mélina krijgt de sok die Lies gemaakt had met Catnip. Als ik dat ook in elkaar geknutseld krijg toch. En nog een paar kleine spellekes.
* mijn vriend, dat weet ik nog niet. Iets voor te fietsen of snowboarden misschien
* Mijn moeder krijgt die spiegel die ze zo leuk vond
* Mijn vader: k weet het niet, wil hem geen drank geven dat krijgt ie al genoeg van iedereen
* Mijn zus: nog zo'n moeilijk geval
* Secret Santa voor kerstfeest met mijn familie: bedsokjes (ja die wou dat zelf! ;) )

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#24 Geplaatst 08 december 2009 - 12:56

Ik heb voor mijn ouders hun geboortekrant besteld bij het dagbladmuseum in Antwerpen.

Vorig jaar had ik twee boeken voor hen, voor elk één. De boeken heetten "Pap vertel eens" en "Mam vertel eens". Ze staan vol vragen over hun kindertijd, over hoe ze opgegroeid zijn, over hun ouders en je eigen kindertijd. 't Is de bedoeling dat zij die vragen dan invullen en nadien het boek terug aan jou geven. Zo heb je eigenlijk de mémoires van je eigen ouders! Heel leuk om te geven, zij vonden het leuk om in te vullen, en ik vond het geweldig om nadien te lezen! :LOL: Zo kom je nog eens dingen te weten. ;)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#25 Geplaatst 08 december 2009 - 13:07

Libelle zei:

Ik heb voor mijn ouders hun geboortekrant besteld bij het dagbladmuseum in Antwerpen.

Dat lijkt mij wel leuk. Hoeveel betaal je voor zo'n krant als ik dat mag vragen?

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#26 Geplaatst 08 december 2009 - 14:06

Voor de twee (is voor een krant van hun verjaardag en een magazine van rond die periode), met verzendingskosten bij was het 110 euro.
Vanaf twee stuks was het wel goedkoper. Ik dacht dat één exemplaar op 70 euro kwam als je ze opgestuurd wilde krijgen. Je kan ze ook gewoon afhalen, dan is het goedkoper.

http://www.dagbladmuseum.be

Prijzen staan wel niet op de site, daar heb ik even voor gebeld.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 08 december 2009 - 18:35

Libelle zei:

Vorig jaar had ik twee boeken voor hen, voor elk één. De boeken heetten "Pap vertel eens" en "Mam vertel eens". Ze staan vol vragen over hun kindertijd, over hoe ze opgegroeid zijn, over hun ouders en je eigen kindertijd. 't Is de bedoeling dat zij die vragen dan invullen en nadien het boek terug aan jou geven. Zo heb je eigenlijk de mémoires van je eigen ouders! Heel leuk om te geven, zij vonden het leuk om in te vullen, en ik vond het geweldig om nadien te lezen! :LOL: Zo kom je nog eens dingen te weten. ;)

Leuk cadeautje! Ik ga snel eens zoeken.. Nu hoop ik wel dat ze genoeg tijd hebben om dat in te vullen :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#28 Geplaatst 08 december 2009 - 21:33

Bibie zei:

Leuk cadeautje! Ik ga snel eens zoeken.. Nu hoop ik wel dat ze genoeg tijd hebben om dat in te vullen :)

Hier is de directe link naar de site van de schrijfster:
Vertel Eens

Ik ben gewoon met de ISBN-nr naar de Standaard gestapt en ik heb ze daar besteld.

Bij mij heeft het ook lang geduurd voordat ik de boeken terugkreeg hoor. :)