Spring naar inhoud

- - - - -

Daar gaat mijn boom... :(

• Log in om te reageren
54 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 07 december 2009 - 14:03

Wel spijtig van je boom, mss stond de kleur Sokkie niet aan. Gelukkig kan je al op veel plaatsen goedkoop niet breekbare ballen kopen. Zet je boom anders mss op de kast of staat hij daar ook niet veilig voor Sokkie??

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 07 december 2009 - 14:03

Ik denk dat Sokkie denkt: als ik die nu elke dag omgooi, dan zijn ooit eens alle ballen kapot en hangt ze er misschien ooit wel eens iets in voor mij? Kerstproducten voor huisdieren goedkoop bij zooplus katten

Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#18 Geplaatst 07 december 2009 - 14:13

catherine zei:

Wel spijtig van je boom, mss stond de kleur Sokkie niet aan. Gelukkig kan je al op veel plaatsen goedkoop niet breekbare ballen kopen. Zet je boom anders mss op de kast of staat hij daar ook niet veilig voor Sokkie??

haha hij staat nergens veilig denk ik :)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#19 Geplaatst 07 december 2009 - 14:13

Joloka zei:

Ik denk dat Sokkie denkt: als ik die nu elke dag omgooi, dan zijn ooit eens alle ballen kapot en hangt ze er misschien ooit wel eens iets in voor mij? Kerstproducten voor huisdieren goedkoop bij zooplus katten

hahaha jaaaaaaaaaah :)

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#20 Geplaatst 07 december 2009 - 14:14

OMG :s  ik was er hier ook bang voor maar tot nu toe staat hij nog..ashley speelt alleen met het onderste balletje en gelukkig is alles onbreekbaar.
die sokkie toch

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 07 december 2009 - 14:55

:ha :ha :ha ,
ziede waarom ik gene wil zetten

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#22 Geplaatst 07 december 2009 - 14:59

Mijn eerste kerst op mijn eigen appartementje : mijn vriend en zijn broertje hadden als verrassing een boompje en ballen gekocht en versierd tegen dat ik thuis kwam.
De ochtend nadien waren er al een kwart ballen kapot, wat later nog een kwart. Tja, jonge poesjes en kerstballen, geen goede combi

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#23 Geplaatst 07 december 2009 - 15:29

Sokkie wou alvast beginnen feesten :ha :ha

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#24 Geplaatst 07 december 2009 - 15:40

:ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha
geweldig ja sokkie je mama moet je maar niet alleen laten he :ha

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 07 december 2009 - 15:47

Hier hebben ze met drie in de boom gehangen gisteren.

Maar alle drie op een ander stukje dus hij viel niet om :d Dat en de boom is behoorlijk groot en behoorlijk zwaar met kluit dus mijn 7 kilo kat krijgt hem niet omver. Nuja, mijn veel te veel kilo's ik ook niet, wat dan op zich ook weer een probleem is, ma soit :ha

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 07 december 2009 - 15:51

Shiva heeft dit weekend voor het eerst kerst(b)engel gespeeld maar ik vermoed dat Karolientje hem dat ingefluisterd heeft ;) . Onze boom staat al een week en hij had er relatief weinig interesse in... tot dit weekend.
Wel jammer van je kerstbollen, gelukkig heeft Sokkie zich niet verwond aan de scherven.
Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 07 december 2009 - 16:14

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 07 december 2009 - 16:38

Ik had vorig jaar een vrij grote kerststal met nepsneeuw staan. Op een moment vond ik Sloeber (de zwarte!) niet en plotseling... Had ik een kerstkat! Hij was voor de kersstal gaan liggen (erin ging toen net niet meer) en was besneeuwd :d .

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#29 Geplaatst 07 december 2009 - 16:47

Ik vind het ook wel een beetje grappig :LOL:

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#30 Geplaatst 07 december 2009 - 17:16

Tot nu toe is het veel kalmer dan vorig jaar. Gisteren boom gezet en nog geen enkele bal eruit. Ook al lopen er hier 3 poezen en 4 kittens rond.

Ik wacht vol geduld af.

PS: enkel onbreekbare ballen erin