hoe kom ik hier doorheen
#2 Geplaatst 08 december 2009 - 11:05

#4 Geplaatst 08 december 2009 - 11:14

Nu merk ik net in je filmpje dat hij een geluidje maakt, dat Boef soms ook maakt. Ik wilde hier op 't forum al langer vragen wat hij ermee bedoelt maar ik krijg het moeilijk uit te leggen en krijg het niet gefilmd. Hij doet dat niet op commando

Heb jij enig idee waarom hij zo'n geluid maakt? Of iemand anders?
#6 Geplaatst 08 december 2009 - 11:21
beetle zei:

Nu merk ik net in je filmpje dat hij een geluidje maakt, dat Boef soms ook maakt. Ik wilde hier op 't forum al langer vragen wat hij ermee bedoelt maar ik krijg het moeilijk uit te leggen en krijg het niet gefilmd. Hij doet dat niet op commando

Heb jij enig idee waarom hij zo'n geluid maakt? Of iemand anders?
erasmus doet dat heel vaak door de dag
het kan 2 dingen zijn
het is het praten van de kat onderling ook omdat erasmus niet echt miauwd
of het is gewoon omdat hij zijn zin niet krijgt wij noemen hem dan wel een mopperkont om zijn zin te krijgen
het heeft in iederval wel te maken met komuniseren of het nou met mensen is of onderling zou het niet weten
misschien zijn er mensen op het forum die het nog beter kunnen uitleggen
#7 Geplaatst 08 december 2009 - 12:09

Groetjes. Ina

#8 Geplaatst 08 december 2009 - 12:27
Boef doet het vooral 's avonds later op de avond ... en enkel als ik nog druk bezig ben met iets ... als ik me neerzet, zit hij onmiddellijk bij mij ...
Hij wil waarschijnlijk zeggen; 'wa zijde gij nu nog allemaal aan 't doen?? Ga zitten en vertroetel mij!'

#9 Geplaatst 08 december 2009 - 12:52

en dan dat geluidje erbij prrrrrt geweldig
#10 Geplaatst 08 december 2009 - 13:17

Hier doet Anaïs zo'n geluidje ook als ze hevig staat en haar goesting niet krijgt! Vaak als ze aant spelen is en dan loopt ze ineens super hard weg en tegelijk maakt ze dan zoon geluidjes.
#11 Geplaatst 08 december 2009 - 13:29

#14 Geplaatst 08 december 2009 - 17:43

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat