Spring naar inhoud

- - - - -

Teckel Yester verwaarloosd voor de 2e maal......

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#16 Geplaatst 10 december 2009 - 15:14

ocharme, en tziet er zo'n lieverd uit!! blij dat hij nu toch een gouden mandje heeft gevonden!!

ze zeggen dat hé, van honden, dat bijvoorbeeld ook als ze worden geslagen, ze blijven teruggaan naar hun baas, en opnieuw hun vertrouwen geven. zelfs als dat keer op keer wordt misbruikt, blijft de hond naar zijn baas teruggaan...de arme Yester blijft nog steeds geloven en vertrouwen in de mensen. goed voor jullie, want zo zal de aanpassing sneller verlopen, en zal hij veel sneller gelukkig worden!!

een mooie toekomst voor het mooie beestje, na een verschrikkelijke periode! ik kan jullie enkel een dikke pluim geven, en bedanken dat er nog (op deze site nog veel gelukkig!) mensen zijn die zo'n diertjes nog een supermooi leven bezorgen!
Geplaatste afbeelding

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 10 december 2009 - 15:45

Ik zal af en toe een update-je plaatsen!
Morgen gaat mijn moeder toch nog even langs de DA, omdat hij toch wel last heeft (jeuk) van de kale plekken. Hij heeft in het asiel moderin gekregen en dat heeft zeker goed geholpen, want het is al een wereld van verschil hoe het er nu uitziet en hoe het eruit zag toen hij gevonden was.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 10 december 2009 - 15:46

alle zeg, dat is toch te erg voor woorden!

ocharme het dutske, ik ben echt blij dat hij nu eindelijk een rustig en gelukkig leventje zal hebben. dat zo'n diertje dan toch nog zijn vertrouwen in mensen kan stellen, dat is toch straf hé

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 10 december 2009 - 15:47

Ik ben overigens zelf wel een "watje" hoor. Ik kan niet goed naar asiels gaan....
Zie ik al die sukkeltjes zitten en zou ik er zo een stel mee naar huis willen nemen. .....

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 10 december 2009 - 15:50

Prachtig dat jullie hem in huis nemen! :dancer:
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 10 december 2009 - 16:12

Havvanur zei:

Ja dat zou je denken hè, maar ondanks al die ellende is het echt een heel lief beestje. Hij is wel wat onzeker als je hem op moet pakken, maar dat is het dan ook.
Hij is wel een beetje onder de indruk van al die andere teckels, maar dat is ook een kwestie van wennen.
Hij kan trouwens ook "praten", heel schattig. Als je dan tegen hem klets gaat hij terug brommelen :mrgreen:

hoe schattig, ik heb echt medelijden met het beestje, zo een onschuldig ding, die oogjes..., gelukkig zit hij nu goed, dat is een hele troost :) :flower:

Bewerkt door Roosje, 10 december 2009 - 16:14.

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 10 december 2009 - 18:33

ocharme dat dutske,
maar nu komt er een einde aan zijn ellende

Guest_chimenemila_*
Guest_chimenemila_*

#23 Geplaatst 10 december 2009 - 20:22

Super dat hij NU EINDELIJK een goed tehuis heeft.
Ik zag het op de televisie en vond het ook zo erg, zou hem zelf ook zo nemen in huis.
Snap niet dat mensen niet nadenken als ze een huisdier aanschaffen. Het is geen speelgoedje of kleding wat je zomaar buiten zet als je er geen zin in hebt. Vaak weten ze niet waar ze aan beginnen. Ik vind een huisdier is net als je eigen kind !!

Dat hij eindelijk mag genieten en veel liefde zal krijgen