Spring naar inhoud

- - - - -

hele domme vraag...

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#16 Geplaatst 10 december 2009 - 18:39

zelfs aluminiumfolie heb ik niet :ha maar dit weekend ga ik het bakpapier ontvoeren thuis :louche:

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 10 december 2009 - 23:43

crazy_catlady zei:

helaas heb ik moeten vaststellen dat men lookbroodjes vervallen zijn, dus heb ik maar gauw een omelet met quorn en ananas gebakken, want veel anders heb ik niet ;)

Ik heb hardop moeten lachen met u !
Geweldig !  Geniet van je studententijd, echt waar !

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#18 Geplaatst 11 december 2009 - 00:12

keukenrol zeker ni doen zenne! da schiet in brand! ;)
Hopelijk heeft je omelet gesmaakt!

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#19 Geplaatst 11 december 2009 - 00:13

beetle zei:

keukenrol zeker ni doen zenne! da schiet in brand! ;)
Hopelijk heeft je omelet gesmaakt!

dat was ook mijn gedacht :ha
Omelet was heerlijk :)

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#20 Geplaatst 11 december 2009 - 00:15

crazy_catlady zei:

dat was ook mijn gedacht :ha
Omelet was heerlijk :)

Super!!

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 11 december 2009 - 08:58

Zo bekend!!! Misschien een klein ovenschoteltje vragen voor onder de kerstboom met aluminiumfolie en bakpapier... ;)
Geplaatste afbeelding

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 11 december 2009 - 10:12

:x hihi

Ik heb hier zelfs geen oven, ik moet alles improviseren met de microgolf en de bakplaten :o

(en ja, hier is ook zoveel vervallen hihi.. ik krijg het niet altijd even snel op mijn eten.. as we speak zit ik een yoghurt te eten die vervallen is sinds 8/12 :oops: maar het smaakt nog wel hihi)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#23 Geplaatst 11 december 2009 - 12:47

Dier zei:

:x hihi

Ik heb hier zelfs geen oven, ik moet alles improviseren met de microgolf en de bakplaten :o

(en ja, hier is ook zoveel vervallen hihi.. ik krijg het niet altijd even snel op mijn eten.. as we speak zit ik een yoghurt te eten die vervallen is sinds 8/12 :oops: maar het smaakt nog wel hihi)

wij hebben een algemene oven, de oven moet ik dus delen met nog een 2Otal man waarvan niemand die oven opkuist :ha en over de microgolfs wil ik nog niet eens beginnen :ha
Maarja, het hoort er allemaal bij zeker :p

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 11 december 2009 - 15:05

ja, idd....

gortige keukens horen nu eenmaal bij het studentenleven. Geniet er maar van, ik vind dat dat nog altijd een van de beste tijden van mijn leven is geweest.

op mijn 30ste ben ik opnieuw gaan studeren via loopbaanonderbreking (en dan een heel uniefjaar in de helft van de tijd moeten doen pffff), nog een hele aula onder zijn voeten gegeven omdat ik de prof niet kon volgen met al dat gebabel :x .. en 't was toch weer genieten zenne. Al die informatie die je krijgt en die nieuwe werelden van vakken die opengaan... ik weet al wat ik ga doen als ik op pensioen ben ;)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 11 december 2009 - 15:16

Jajaja... pizza's die overtijd zijn, kotgenoten die je brood pikken en ovens waar je bijna niet aan durft te komen. Wat een tijd :ha

Sommige porseleinen borden kan je in de oven steken, sommigen niet. Door de hitte kunnen de moleculen gaan trillen, en dan kan het uit elkaar spatten (doorgaans in de oersaaie wijze van doormidden breken). Normaal staat erop of het de oven in kan of niet. Dingen als creme brulee kommetjes enzo zijn er naturlijk voor gemaakt.

Huishoudpapier mag er niet in. Dat kan door de hitte brand vatten (kans is niet groot, maar het kan).

Wat elke student volgens mij nodig heeft, is een goede pyrex kom. Het deksel kan je idd als bord gebruiken in magnetron én oven. De kom is natuurlijk heel praktisch voor het opwarmen van zaken. Eentje vragen voor onder de kerstboom, het gaat je beste vriend worden de komende jaren. Naast de poes natuurlijk ;)

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 11 december 2009 - 15:26

oh ja, en je volle pot choco die ineens leeg is.....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 11 december 2009 - 15:27

Ik gebruik toch nooit een bord in de oven hoor, afhankelijk van de hitte in de oven kan het zeker barsten. Hier gebruik ik altijd aluminiumfolie, maar zoals reeds gezegd is een pyrex schaaltje nog beter.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#28 Geplaatst 11 december 2009 - 15:30

en die stukken beschimmelde pizza en spaghetti bolgnese op de keukenvloer :misselijk: (niet van mij! :p )

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 11 december 2009 - 23:17

:misselijk: :misselijk: :misselijk:  Eekes, wat een smospotten!

Bij ons op't werk hebben we ook een klein personeelskeukentje met een microgolfoventje en zo...  ik durf dat ding niet aan te raken, vies ben ik er van!  Jekkes bekkes!  
't Zijn altijd dezelfde die er voeding in plaatsen zonder dekseltje op of zonder microgolffolie.  Groen, blauw, paars, alle kleuren van de regenboog krijg ik van zoiets!  Maar ik reageer er al lang niet meer op.  Ik denk het mijne van die viespeuken en ik laat het oventje links liggen.  Ik kijk al uit naar de dag dat er ene ziek van wordt :p :x .  't Zal ze misschien leren.
Ik vind het een vorm van respect als je iets netjes achterlaat.  Ik denk niet dat diezelfde mensen dit thuis ook doen, ofwel hebben ze hele dagen een poetsvrouw die achter hun gat loopt.  Wat mij betreft, ze verdienen een schop onder hun ****, want die mensen waar ik het over heb zijn hun studententijd al lang ontgroeid!

Geplaatste afbeelding