Spring naar inhoud

- - - - -

Oud op nieuw

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 11 december 2009 - 11:27

Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat jullie van oud op nieuw gaan doen?

Wij gaan gewoon rustig, gezellig  het nieuwe jaar in bij mijn vriend zijn broer thuis samen met de zus van mijn vriend en nog twee bevriende koppels :) Geen druk gedoe meer voor ons, maarja, wij worden dan ook al een dagske ouder he ;)

Ocharme, enkel mijn Zullemieke zal dan een avondje alleen moeten blijven, maar denk niet dat ze veel last van het vuurwerk gaat hebben en anders kruipt ze wel onder de zetel :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 11 december 2009 - 11:29

Wij doen dit jaar voor een keertje niks met oudejaar. We blijven lekker thuis bij de poezels en gaan genieten van de tijd die we voor mekaar hebben na een ontzettend drukke periode de afgelopen weken.
Geplaatste afbeelding

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#3 Geplaatst 11 december 2009 - 11:29

Wij gaan dit jaar nieuwjaar doen op z'n chinees.
Chinees eten EN natuurlijk ook Chinese lampionnetjes oplaten om 12u.

Wij vieren dit altijd thuis samen met onze beste vrienden en wisselen elk jaar van huis. Heel gezellig. En dit jaar is onze lieve Mélina er voor het eerste jaar bij. :LOL:

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#4 Geplaatst 11 december 2009 - 11:33

Mijn vriend moet gelukkig niet werken van oud op nieuw
maar nieuwjaarsdag wel :( dus gaan we vroeg t bedje in

We gaan gezellig wat koken en wat drinken, filmpje kijken, ...
mijn broer en zijn vriendin moeten werken tot 23u op feestje en komen dan ook nog langs

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 11 december 2009 - 11:40

Dit jaar wordt opnieuw heel rustig (en gezien de omstandigheden wil ik ook niet anders)

Nathalie en Zoë komen naar hier en we gaan zelf pizza maken. En er een heel gezellige avond en nacht van maken.
De poezels hebben gezegd dat als Nathalie en Zoë braaf zijn, zij 's nachts bij hun op de grote luchtmatras zullen slapen.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 11 december 2009 - 11:46

Wij blijven thuis met de poezeltjes. Misschien komen mijn schoonbroer en zijn vriendin nog naar ons, maar dat staat nog niet vast.
We gaan net als Karolien, genieten van samen te zijn na een drukke periode die momenteel aan de gang is.
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#7 Geplaatst 11 december 2009 - 11:50

Lies zei:

Dit jaar wordt opnieuw heel rustig (en gezien de omstandigheden wil ik ook niet anders)

Nathalie en Zoë komen naar hier en we gaan zelf pizza maken. En er een heel gezellige avond en nacht van maken.
De poezels hebben gezegd dat als Nathalie en Zoë braaf zijn, zij 's nachts bij hun op de grote luchtmatras zullen slapen.

Oh dat gaat daar gezellig worden! Echt leuk... hou een stukje pizza over mij, dan kom ik 's anderendaags af :x

Ik betwijfel of Nathalie en Zoë wel braaf zullen zijn, dus zal ik de katjes wel eens komen knuffelen :p

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#8 Geplaatst 11 december 2009 - 11:57

lizke zei:

Oh dat gaat daar gezellig worden! Echt leuk... hou een stukje pizza over mij, dan kom ik 's anderendaags af :x

Ik betwijfel of Nathalie en Zoë wel braaf zullen zijn, dus zal ik de katjes wel eens komen knuffelen :p

:ha

De dag erop zit ik op het familiefeest, dus mijn lieverd mag je dan wel gezelschap komen houden.

In mijn bed is nog een zee van plaats voor de poezels.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 11 december 2009 - 11:58

ik ga nix doen .
blijf alleen thuis bij de poezen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 11 december 2009 - 12:14

Aangezien de omstandigheden weet ik het nog niet echt goed maar ik had gedacht om een stapje in de wereld te gaan zetten :d (Kokorico, here I come :x )

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 11 december 2009 - 12:28

Aangezien het mijn eerste uitje zal worden sinds lang, en ook het laatste voor lang (examens in het vooruitzich) zal het een zatte braspartij worden zeker?

hihi... neen, wss gaan we wel iets drinken in leuven en de aftel meedoen, voor de rest zien we wel waar de avond/nacht ons heenbrengt :)

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 11 december 2009 - 13:27

Ben van wacht :evil: dus ik hoop dat ik niemand van jullie moet zien die nacht ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#13 Geplaatst 11 december 2009 - 14:07

Hier gaat het ook gewoon gezellig onder vrienden zijn, dat druk gedoe is niets voor mij :)

patje div900
patje div900
  • 356 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 11 december 2009 - 14:12

thuis
ben ni voor die dagen
i hate it :misselijk:
da ze maar rapvoorbij zijn
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 11 december 2009 - 14:14

Dier zei:

Aangezien het mijn eerste uitje zal worden sinds lang, en ook het laatste voor lang (examens in het vooruitzich) zal het een zatte braspartij worden zeker?

hihi... neen, wss gaan we wel iets drinken in leuven en de aftel meedoen, voor de rest zien we wel waar de avond/nacht ons heenbrengt :)

Ik ga met een vriendin, en een boel collega's van haar eten bij iemand thuis (iedereen brengt zelf iets mee :) ) en daarna gaan we stappen in Leuven. Dus Astrid... Mss kom ik u nog tegen ;) Zal allicht een avond vol geschater worden :goofy: zo meiden onder elkaar.

Geplaatste afbeelding