Spring naar inhoud

- - - - -

Oud op nieuw

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#16 Geplaatst 11 december 2009 - 14:18

ik ga dus naar lies , een beetje gezellig samen zitten

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#17 Geplaatst 11 december 2009 - 14:45

Ik ben in mijn eentje thuis dus, maar het hele gedoe interesseert mij toch niet

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 11 december 2009 - 14:55

Wij blijven altijd thuis inverband de dieren ,ik weet niet of we nog visite hier krijgen ,iedereen weet dat wij thuis zijn dus is meestal wel inloop van die of die gene..
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 11 december 2009 - 14:56

Wij gaan met mijn ouders op restaurant.. Vroeger hadden we familiefeesten maar dat is ergens fout gelopen O:) , en na het restaurant snel naar huis, want ik heb examens :( :( :(

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 11 december 2009 - 15:31

Wij blijven gezellig thuis bij de poezen en honden
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 11 december 2009 - 16:46

Lies zei:

Dit jaar wordt opnieuw heel rustig (en gezien de omstandigheden wil ik ook niet anders)

Nathalie en Zoë komen naar hier en we gaan zelf pizza maken. En er een heel gezellige avond en nacht van maken.
De poezels hebben gezegd dat als Nathalie en Zoë braaf zijn, zij 's nachts bij hun op de grote luchtmatras zullen slapen.

Inderdaad, we gaan het gezellig maken :) . Ik kijk er al naar uit, met de poezels op de luchtmatras :heart: .

Lizke, ik wou net hetzelfde topic openen :LOL: .
Ik wist niks om te doen, had al 3 jaar niks meer gedaan bij oud op nieuw, door die examens altijd. Nu heb ik eindelijk nog eens echt kerstvakantie en wou ik toch iets doen. Was ook benieuwd wat de plannen van iedereen zijn.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#22 Geplaatst 11 december 2009 - 16:47

Wij blijven gezellig thuis en mijn zus en schoonbroer komen langs voor een natje en een droogje. En tegen middernacht vleugelen hier wel nog een paar geburen binnen. :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 11 december 2009 - 16:51

Ik moet werken tot 1 uur 's nachts en wat we daarna nog doen, moet nog bepaald worden. Moeilijk om nog langs te gaan op zo'n laat tijdstip en er nog iets gezelligs van te maken, maar we gaan er het beste van proberen maken.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#24 Geplaatst 12 december 2009 - 01:51

ik weetet zo nog niet echt... vorig jaar ben ik gewoon thuis gebleven, toen had ik ook examens en dan wilde ik niet te laat opblijven enzo. Zwartje heeft soms ook veel schrik. Er is altijd veel vuurwerk vlakbij en dan krijgt het beestje na 16 jaar nog steeds de bibbers. Dus ik denk dat ik hem wat gezelschap ga houden :) Moest er nog iets interessants langs komen dan zie ik nog wel :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 12 december 2009 - 07:02

Hier gaan we gewoon gezellig samen eten met de kinderen en mijn schoonmoeder (haar eerste oudejaarsavond zonder mijn schoonvader). Mijn ouders willen niet komen omdat ze dan veel te laat moeten eten :o . Rond 22u30 vertrekken de kinderen naar het jeugdhuis en iets later breng ik mijn schoonmoeder naar huis (ze wil tegen 24 uur thuis zijn). En dan om 24 uur een glaasje champagne op straat, samen met de buren. En veel knuffelen met de katjes en dankbaar zijn omdat ze hier mogen wonen :love: .

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#26 Geplaatst 12 december 2009 - 07:50

Joloka zei:

En veel knuffelen met de katjes en dankbaar zijn omdat ze hier mogen wonen :love: .

Zo ken ik 1 katje dat zeker extra knuffels gaat krijgen :love2:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 12 december 2009 - 10:27

Sinds ik alleen woon, doe ik ook niks meer van oud op nieuw. Ik wil gewoon thuis zijn met de poezels. Het zal trouwens een moeilijke periode zijn, de kittens zijn die week verhuisd naar hun nieuwe huisjes en het eerste jaar zonder Alexia.

Maar mijn zus en mijn petekindje komen naar hier. We gaan zoals vorig jaar lekkers halen bij Renmans en maken het verder gezellig.

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 12 december 2009 - 11:24

English Rose zei:

Ik ga met een vriendin, en een boel collega's van haar eten bij iemand thuis (iedereen brengt zelf iets mee :) ) en daarna gaan we stappen in Leuven. Dus Astrid... Mss kom ik u nog tegen ;) Zal allicht een avond vol geschater worden :goofy: zo meiden onder elkaar.

Aha!
hihi, waar gaan jullie zoal? Wij gaan de oude markt wellicht onveilig maken, te beginnen in café 33 :x
En idd, ik ga met 1 of 2 vriendinnen en dat is altijd lachen geblazen :LOL:

@ fieke: ik kan het niet beloven hoor, ik heb iets met spoeddiensten :x

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 12 december 2009 - 11:53

Dier zei:

Aha!
hihi, waar gaan jullie zoal? Wij gaan de oude markt wellicht onveilig maken, te beginnen in café 33 :x
En idd, ik ga met 1 of 2 vriendinnen en dat is altijd lachen geblazen :LOL:

@ fieke: ik kan het niet beloven hoor, ik heb iets met spoeddiensten :x

Ik heb er geen idee van waar we zullen belanden :d mss komen we elkaar tegen op de spoed ofzo :catangel haha.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#30 Geplaatst 12 december 2009 - 11:58

Lies zei:

Zo ken ik 1 katje dat zeker extra knuffels gaat krijgen :love2:

ooh op die avond ken ik er wel verschillende hoor maarja 1 tje misschien extra'tjes :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: