Spring naar inhoud

- - - - -

kat vreet van kerstboom

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#1 Geplaatst 12 december 2009 - 18:37

Heb pas een echte kerstboom binnengehaald en de kat vreet als gek van de naalden. :evil: Zal de kerstboom maar buitenkieperen,zeker? :(

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 12 december 2009 - 18:50

Helaas is jouw kat niet de enige die dit doet :) Wij zetten zelfs geen kerstboom meer.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#3 Geplaatst 12 december 2009 - 18:53

De kerstboom is giftig! Dus ik denk toch de boom maar naar buiten doen dan.  Dan kan de deugniet er niet meer bij. Dan heeft ze alleen nog last als de naaldjes de kattenbak in moeten :s

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#4 Geplaatst 12 december 2009 - 19:15

:cry: Hij heeft hier 10 minuten gestaan :s Hij staat nu in de gang.Voor mij niet erg,maar de 2 dochtertjes zijn niet blij.Hoe is dat nu mogelijk?dat prikt toch?Tja,t'is nu zo.Ik had die 25 euro wel beter anders besteed. :evil:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 12 december 2009 - 19:50

Troost je, bij ons staat een plastieken boom en daar proberen ze ook aan te bijten. En omdat Zita er altijd in zit en onze ballen constant verplaatst worden, dacht ik eraan om een echte te kopen. Die zou wel steken en hen tegenhouden. Nee dus :louche:

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 12 december 2009 - 20:05

Spijtig voor je dochters maar die naalden zijn zeker niet goed vvor poezels :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 12 december 2009 - 20:15

Catt off spray op spuiten, of mss die appelsienen met kruidnagels erin langs de boom zetten dat geeft ook een felle geur af die ze niet graag hebben.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#8 Geplaatst 12 december 2009 - 21:28

Hij ging er echt recht op af en maar knabbelen en bijten.
Plastieken boom is geen optie,want hij vreet ook plastiek :louche:
Dus geen kerstboom dit jaar. :( Maar denk wel dat dit een beetje een gedragsstoornis is.Niet voor de kerstboom,maar hij bijt ook op mijn lepel als ik koffie drink enzo. :trance:

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#9 Geplaatst 13 december 2009 - 00:18

Kan je de kerstboom voor de kindjes niet buiten op je terras zetten of zo, zodat ze hem door het raam kunnen zien? De naalden en het water waar een kerstboom in staat zijn inderdaad giftig dus oppassen is de boodschap. Misschien is zo'n boom aan het plafond een oplossing.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#10 Geplaatst 13 december 2009 - 09:42

Hier hebben we een prachtige kerstboom staan !!! Hij is 1m80 cm !!
Maar wel niet op de studio ..., hij staat beneden in onze kinderopvang. Daar zit enkel Etou, onze kater castraat, en voor hem is zo'n kerstboom blijkbaar niet interessant. Hij kijkt er zelfs niet naar. Naar die ballen meppen is veeeeeeeel te lastig...Hij is een echte luierik.

Op de studio boven dus geen kerstboom dit jaar.
Daar staan van die huisjes met lichtjes en ze blijven er keurig vanaf. Er staat ook een ijspistje met zo'n schaatsertje dat rondjes toert, dat dametje moeten we dus elke morgen gaan zoeken onder de krabpalen of kasten...
Vorig jaar stond er wel een kerstboom bij de katten en daar bleven ze vanaf met cat off. Maar nu met de kittens in huis zag ik dat dit jaar toch niet zitten...