Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe anticiperen

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#16 Geplaatst 09 maart 2009 - 18:55

Zo'n lieverd! onze zeep is niet zo knuffelig hoor, ze miaauwt gewoon tot je uit je bed komt om haar te voeren.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#17 Geplaatst 09 maart 2009 - 22:48

Tamara zei:

Dat is wel een hele leuke manier om wakker te worden. Geeft Zwartje daar misschien ook les in? Want Simba heeft de leuke manieren om iemand wakker te maken nog niet ontdekt

Je wilt echt niet dat mijn kat les komt geven aan je poezels :ha

Misschien gewoon een NafNaf wekker met weklampje kopen? Leren ze het dan vanzelf ook aan?

Ik ben toch erg blij met mijn snoezel :love3: Oud, met regelmaat knorrig en behoorlijk eigenwijs, maar 't is naar mijn persoonlijke mening toch de beste poezel ooit :ha (maar dat vinden we allemaal zeker ;) )

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#18 Geplaatst 10 maart 2009 - 06:58

dat is toch een schatje he

janallem2
janallem2
  • 5.023 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 14 maart 2009 - 14:53

:ha :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 14 maart 2009 - 14:57

Vosse zei:

Je wilt echt niet dat mijn kat les komt geven aan je poezels :ha

Misschien gewoon een NafNaf wekker met weklampje kopen? Leren ze het dan vanzelf ook aan?

Ik ben toch erg blij met mijn snoezel :love3: Oud, met regelmaat knorrig en behoorlijk eigenwijs, maar 't is naar mijn persoonlijke mening toch de beste poezel ooit :ha (maar dat vinden we allemaal zeker ;) )

:ha :ha :ha Betwijfel dat hij het hier vanzelf gaat leren. Hij vindt het geweldig om met mijn tenen te komen spelen. Simba vindt het ook iedere keer geweldig om de gordijnen zo open te krijgen dat de zon recht in mijn gezicht schijnt. En als je wilt doorslapen is dat natuurlijk ook niet zo leuk. 's avonds kan hij wel heel lief doen, maar 's morgens denkt hij dat als hij wakker is, iedereen wakker moet worden...

De gordijnen laten hier al veel licht binnen, dus ik denk niet dat zo een lampje dan nog veel nut heeft.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 14 maart 2009 - 15:06

Schattig om zo gewekt te worden :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 15 maart 2009 - 22:27

lief!

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 22 maart 2009 - 00:17

catherine zei:

Heerlijk zo gewekt te worden hier wordt ik gewekt door een raspende tong die over mijne neus likt, voordeel: je bent direkt wakker en half gewassen. :evil:
Dan toch maar liever de zachte wijze. :)

Hier is 't dikwijls 2,5 kilo kater (lees: Ginger) die "per ongeluk" over het bed voorbijrent en dan even precies in mijn maag landt.... :o

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#24 Geplaatst 22 maart 2009 - 00:20

Ginger-en-Noortje zei:

Hier is 't dikwijls 2,5 kilo kater (lees: Ginger) die "per ongeluk" over het bed voorbijrent en dan even precies in mijn maag landt.... :o

Sissy! hier van't zelfde, maar 6,5 kg :p ;)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 22 maart 2009 - 09:10

:LOL: :LOL: ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 22 maart 2009 - 10:37

Geweldig... Er is toch geen leukere manier om wakker te worden dan dit!! :love3:

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 23 maart 2009 - 11:07

Leuke manier om wakker te worden !
Geplaatste afbeelding