Spring naar inhoud

- - - - -

Bloed!!!!

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 10 maart 2009 - 14:19

hoe gaat het met de poes nu?

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#17 Geplaatst 10 maart 2009 - 14:22

Ik zou er ook maar zo rap mogelijk mee naar de DA gaan, volgens mij kan dat niet van de krolsheid zijn.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 10 maart 2009 - 14:26

Kan het niet zijn dat het bloed met urine is en dat de kleur daarom wat roze is?

Geplaatste afbeelding

Guest_Lamb845_*
Guest_Lamb845_*

#19 Geplaatst 11 maart 2009 - 20:39

Ok, daarstraks bij de DA geweest met Minou!!! Tja ze word oud en dat eten dat komt door een beetje dimentie dat ze krijgt!!!!
Dat bloed dat komt niet van de blaas maar van de baarmoeder!!! Ze heeft een spuitje gekregen met antibiotica! Maar ik zou haar urine moeten opvangen in een potje ook voor onderzoek! Hoe ik da ga doen!! ???

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 11 maart 2009 - 20:53

je kunt van die speciale korrels van plastic krijgen voor in de kattenbak, dan kun je die urine opvangen op die manier :)

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#21 Geplaatst 11 maart 2009 - 20:53

Lamb845 zei:

Ok, daarstraks bij de DA geweest met Minou!!! Tja ze word oud en dat eten dat komt door een beetje dimentie dat ze krijgt!!!!
Dat bloed dat komt niet van de blaas maar van de baarmoeder!!! Ze heeft een spuitje gekregen met antibiotica! Maar ik zou haar urine moeten opvangen in een potje ook voor onderzoek! Hoe ik da ga doen!! ???

Daar bestaan wel trucjes voor..'k heb ze al eens gelezen. Bv niet klontervormende kattenbakvulling en als ze dan net geweest is, de kattenbak kantelen en dan heb je urine.
Heb het enkel nog maar gelezen hé..nog nooit zelf moeten doen dus ja.. :) ..weet niet of het werkt..

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#22 Geplaatst 12 maart 2009 - 11:17

Of eens proberen om de kattenbak leeg, zonder kattenbakvulling op de vaste plaats te zetten.
Als ik de bak pas gekuist heb zet ik die al op zijn plaats terwijl ik beneden een nieuwe zak kattenbakvulling ga halen. Als ik terug boven ben zal Gebbie er zeker in geplast hebben.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#23 Geplaatst 12 maart 2009 - 19:06

Lies zei:

Of eens proberen om de kattenbak leeg, zonder kattenbakvulling op de vaste plaats te zetten.
Als ik de bak pas gekuist heb zet ik die al op zijn plaats terwijl ik beneden een nieuwe zak kattenbakvulling ga halen. Als ik terug boven ben zal Gebbie er zeker in geplast hebben.

Serieus? :LOL: Da's natuurlijk nog gemakkelijker!

Guest_Lamb845_*
Guest_Lamb845_*

#24 Geplaatst 12 maart 2009 - 19:46

ik zal dat eens proberen!!

tja deze ochtend zie ik haar in de kattenbak gaan, ik zo rap ik kon dat potje van de dierenarts, maar twas iets anders dat ze deed!! GRRRRR

kvond het wel grappig!!!

:LOL: :LOL:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#25 Geplaatst 12 maart 2009 - 19:47

Lamb845 zei:

ik zal dat eens proberen!!

tja deze ochtend zie ik haar in de kattenbak gaan, ik zo rap ik kon dat potje van de dierenarts, maar twas iets anders dat ze deed!! GRRRRR

kvond het wel grappig!!!

:LOL: :LOL:

:ha :ha Tja, er zijn inderdaad 2 mogelijkheden hé! :d

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#26 Geplaatst 13 maart 2009 - 08:44

poezemannen zei:

Serieus? :LOL: Da's natuurlijk nog gemakkelijker!

Ja echt. Als de kattenbak in de hoek staat waar die altijd staat, maakt het voor Geb niet uit of er iets inzit. Madam is zot van een propere bak, met of zonder korrel.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 13 maart 2009 - 09:15

Ik hebt bij noor eens zo gedaan.. noortje een grote hoeveelheid kattenmelk gegeven, met water erbij.. zij drinkt dat allemaal op. dan heb ik haar in haar plastic reismand opgesloten en de reismand iets gekanteld naar een kant door er iets onder te zetten..
nahja t is gemeen he maar op een gegeven moment moet ze echt plassen, zeker bij een blaasonststeking.. en ik kon t met een pipetje zo opzuigen en in t potje doen.. :)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#28 Geplaatst 13 maart 2009 - 21:50

Ginger-en-Noortje zei:

Ik hebt bij noor eens zo gedaan.. noortje een grote hoeveelheid kattenmelk gegeven, met water erbij.. zij drinkt dat allemaal op. dan heb ik haar in haar plastic reismand opgesloten en de reismand iets gekanteld naar een kant door er iets onder te zetten..
nahja t is gemeen he maar op een gegeven moment moet ze echt plassen, zeker bij een blaasonststeking.. en ik kon t met een pipetje zo opzuigen en in t potje doen.. :)

Dat zal wel effectief zijn maar 'k vind het eigenlijk tamelijk zielig voor de poes..dat krijg ik nooit over m'n hart!
Maar ja, als het moet, dan moet het hé..willen of niet! :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#29 Geplaatst 17 maart 2009 - 09:30

Toch wel goed dat je nu enig idee hebt over wat het kan zijn enzo. En dat de behandeling toch al gestart is he :)

Veel succes met het vangen van de plasjes :ha