Spring naar inhoud

- - - - -

Foto's kwijt

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 17 februari 2009 - 00:08

Muizepoes zei:

Komt de hospitaliesatieverzekering niet tussen??? ;)

:ha :ha mss wel als je dan nog een kinesist vraagt voor je schijf :p

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#17 Geplaatst 17 februari 2009 - 00:44

Zotjes :ha

Ik zal er dit weekend of volgend weekend is mee langs gaan. maar zo ben ik nooit op tijd voor de mooiste foto wedstrijd natuurlijk, snif snotter :(

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#18 Geplaatst 17 februari 2009 - 01:41

Maak dan een nieuwe foto ;)

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#19 Geplaatst 17 februari 2009 - 06:18

Muizepoes zei:

Komt de hospitaliesatieverzekering niet tussen??? ;)

:LOL: :LOL: :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#20 Geplaatst 17 februari 2009 - 13:06

MissKitty zei:

Maak dan een nieuwe foto ;)

Jamaar, ik had er twee die echt subliiiiiem waren. Met een perfect lichtinval enzo, en waar hij zo mooi op stond :(

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#21 Geplaatst 18 februari 2009 - 17:19

Vosse zei:

Jamaar, ik had er twee die echt subliiiiiem waren. Met een perfect lichtinval enzo, en waar hij zo mooi op stond :(

Mja das wel jammer natuurlijk maar niet meedoen is ook maar niks he ;)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#22 Geplaatst 21 februari 2009 - 17:20

MissKitty zei:

Mja das wel jammer natuurlijk maar niet meedoen is ook maar niks he ;)

Ik heb'm dan maar laten meedoen met een iets minder perfecte foto.

Wacht maar tot ik de foto's van Zwartje als kitten terug heb, dan win ik zelfs zonder hem te posten! :ha :ha :ha

Ik ga'm ook nog eens laten schilderen, daar zijn we aan begonnen een tijd terug maar da's om een of andere reden nooit afgeraakt. En laten we realistisch zijn, met een kat van tegen de 16 wacht je best niet te lang he.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#23 Geplaatst 25 februari 2009 - 10:39

altijd je foto's op 2 plaatsen bewaren (alle documenten die je niet wil kwijt spelen trouwens) :d

er bestaat wel speciale software hoor, om de disk te checken, en dan kunnen de fouten dikwijls wel hersteld worden.

Krijg je de melding dat de schijf niet geformatteerd is, of gewoon helemaal niks?

Guest_Thierry_*
Guest_Thierry_*

#24 Geplaatst 25 februari 2009 - 20:10

Toen mijn desktop pc gecrasht is (de harde schijf zelf eigenlijk), ben ik ook heel veel kwijtgespeeld, slechts enkele zaken nog kunnen redden door de harde schijf uit de pc te halen en ze met een speciale adapter via USB aan te sluiten op mijn laptop. En dat kan je dus ook met een externe harde schijf, uit de behuizing halen en dan via dezelfde weg aansluiten. Zoals hiervoor al gezegd, een externe harde schijf is eigenlijk hetzelfde als een interne maar dan in een behuizing waar ook nog extra electronica in zit. Veel kans dat het die electronica is die stuk gegaan is, en dan zijn al je gegevens nog intact en makkelijk (als je de juiste apparatuur hebt) terug op te halen.

Toch even een waarschuwing, veel mensen denken dat een backup op DVD of CD hun gegevens veilig stelt, maar (zonder in detail te treden over het hoe en waarom) die gegevens vervagen redelijk snel. Veel van mijn zelfgeschreven CD's zijn gedeeltelijk of zelfs volledig onleesbaar geworden na 2 tot 5 jaar.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#25 Geplaatst 25 februari 2009 - 20:12

Thierry zei:

Toch even een waarschuwing, veel mensen denken dat een backup op DVD of CD hun gegevens veilig stelt, maar (zonder in detail te treden over het hoe en waarom) die gegevens vervagen redelijk snel. Veel van mijn zelfgeschreven CD's zijn gedeeltelijk of zelfs volledig onleesbaar geworden na 2 tot 5 jaar.

Klopt! Jammer genoeg...

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#26 Geplaatst 25 februari 2009 - 20:23

ja klopt, een CD of DVD gaat maar een paar jaartjes mee O:)