Spring naar inhoud

- - - - -

Welke GSM heb jij?

• Log in om te reageren
178 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1 Geplaatst 21 december 2009 - 02:16

Ik wou hier eigenlijk gewoon eventjes vertellen over de nieuwe gsm die ik vandaag heb gekocht, maar toen dacht ik ik maak er gewoon een algemeen topic van, want ben ook best benieuwd welke toestellen zoal populair zijn,en of er nog mensen zo zot zijn als ik om daar veel te veel geld aan uit te geven :) Dusss, welk toestel heb jij? Is bellen en smsen voor jou meer dan genoeg of wou je toch net iets meer? En ben je tevreden van je huidige toestel? Of welke zou je liever willen hebben? :)

Na jarenlang simpele toestelletjes gebruikt te hebben, heb ik vandaag toch maar eens een specialer toestel gekocht, namelijk de Nokia N79 mini, die zowat alles kan wat ik mij maar kan indenken dat ik zou willen :)

Ben trouwens ook enorm jaloers op de Nederlanders hier op het forum, die dit toestel dus doodleuk gratis kunnen krijgen als ze een abbonement nemen :o

Bijgevoegde thumbnails

• NokiaN97mini.jpg

Bewerkt door MissKitty, 21 december 2009 - 02:18.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 21 december 2009 - 02:23

Ik heb een doodgewone Nokia, geen idee welk model, een simpel in ieder geval... O:)
Ik heb 'm al drie jaar denk ik en is al zelfs een in de WC gevallen en is al dikwijls op de grond gevallen, soms alles uit elkaar maar als ik 'm ineen knutsel, doet ie 't nog en zit ie weer stevig.  Dus ik koop er pas een nieuwe als deze kapot gaat.
Ik wil trouwens alleen kunnen bellen en smsen...

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 21 december 2009 - 02:24

Wel mooie gsm, maar zou bij mij snel kapot zijn denk ik... O:)

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 21 december 2009 - 03:15

heb een LG cookie, zilver.

vind de touchscreen zalig maar t ventje haat het. :p

Moet binnenkort ook een nieuwe halen en veel kans dat het terug dezelfde gaat worden.
De oudste hond had hem namelijk om mij uittesten toen we net gingen samenwonen willen verstoppen en nu staat er een krets over het scherm en doet de touchscreen af en toe lastig. :onzeker:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 21 december 2009 - 06:34

een roze samsung. Maar vraag mij niet de welke

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 21 december 2009 - 07:06

Ik heb de samsung star, ben er heel tevreden van.
Samsung_Star_S5230_white_front_530x530px.png

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 21 december 2009 - 07:46

Amelie zei:

Ik heb de samsung star, ben er heel tevreden van.
Bijlage monthly_12_2009/post-7-1351068508,2641.png

Ik ben ook aan het denken die te kopen. Is hij echt goed? Het enige spijtige aan samsung vind ik dat dat niet compatibel is met mac... :(
Ik heb momenteel bijna twee jaar een samsung E900. +/- tevreden (- omdat het niet compatibel is met mac dus...!!! :( )

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 21 december 2009 - 07:51

Ik heb een sony ericsson, ik ben daar heel tevreden van, ik vind die Samsung heel mooi en diene nokia ook, wil ook wel naar zo'n gelijkaardige gsm gaan :d

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 21 december 2009 - 08:43

heb nokia maar hier ook ni ragen welkw exact :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#10 Geplaatst 21 december 2009 - 08:47

Ik heb een LG zo'n klapmodel.
Wel tevreden van, maar heeft nu zo zen leeftijd om vervangen te worden.
Schermpje begint soms uit te vallen, batterij houdt het niet lang meer.
Enig prob. weet aan geen kanten welk model ik nu zou kiezen...

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#11 Geplaatst 21 december 2009 - 08:50

ik heb sinds vorige week de samsung jet ook touchscreen moet er nog wel aan wennen hoor..en de batterij is snel leeg maar voor de rest ben ik er tevreden over

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#12 Geplaatst 21 december 2009 - 08:51

Ik heb sinds kort een witte iphone en ben daar dolgelukkig mee :d Alleen moet ik hem alle dagen opladen omdat ik er nogal veel mee doe. Ik zit er zelfs mee op katenforum :trance:
Daarvoor had ik een samsung star, dat was tot nu toe de beste gsm. De batterij ging zelfs meer dan een week mee. Maar toen ik die iphone in mijn handen kreeg was ik verkocht 8)
O ja, mij Star (een zilvere) is te koop met 4 gb geheugenkaart en zwart lederen tasje. Hij is nog zoals nieuw, staat geen krasje op. En nog +/- 1 jaar en 10 maanden in garantie.
Indien interesse stuur maar een pm

Bewerkt door EmilyenAmedee, 21 december 2009 - 08:54.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#13 Geplaatst 21 december 2009 - 09:02

Lisje zei:

Ik heb een LG zo'n klapmodel.
Wel tevreden van, maar heeft nu zo zen leeftijd om vervangen te worden.
Schermpje begint soms uit te vallen, batterij houdt het niet lang meer.
Enig prob. weet aan geen kanten welk model ik nu zou kiezen...

Idem hier... ik heb deze:

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#14 Geplaatst 21 december 2009 - 09:18

van mij is het deze: Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#15 Geplaatst 21 december 2009 - 09:39

Binnenkort de samsung star!! Ben blij om te horen dat er hier mensen content van zijn want ik krijg die via een actie van Base :)
Kijk uit naar al die snufjes want ik zit vaak op de trein en dan kan ik misschien een beetje surfen  of mp3 spelerke gebruiken...Zitten er leuke spelletjes op?