Spring naar inhoud

- - - - -

Welke GSM heb jij?

• Log in om te reageren
178 reacties op dit onderwerp
Guest_Morgenster_*
Guest_Morgenster_*

#121 Geplaatst 29 juni 2010 - 11:39

Een nokia 2220, niet veel geld voor betaald maar wel - het belangrijkste- ROZE!!! :loveshower: :loveshower: Tis er één met een schuifsysteem, verder vrij basic. Ik ben er zeer tevreden over, voor mij geen I-phone-toestanden.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 05 juli 2010 - 13:17

EmilyenAmedee zei:

Ik heb al een voorschot betaald voor de nieuwe iphone die gaat uitkomen, waarschijnlijk in juli :)
Dan ga ik mijn iphone 3gs wit verkopen. Iemand interesse? :LOL:
Ik heb in de appel gebeten en ben verkocht O:) Heb ondertussen alles van Apple zelfs de ipad (van Amerika) :louche:

Ah en hoe is de I-pad? Ik kon deze ook verkrijgen via iemand die naar China was gegaan, wel de Ipad dan, de versie die eerder uit was en niet van Apple. Heb toch maar geweigerd, lijkt me meer een gadget...

Iemand die heel heel heel tevreden is van zijn Sony Ericsson? Ik ben op zoek naar een nieuwe, maar weet niet goed meer welke te kiezen. Denk dat ik terug ga voor een openklapbare
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#123 Geplaatst 05 juli 2010 - 13:45

Spanishke zei:

Ah en hoe is de I-pad? Ik kon deze ook verkrijgen via iemand die naar China was gegaan, wel de Ipad dan, de versie die eerder uit was en niet van Apple. Heb toch maar geweigerd, lijkt me meer een gadget...

Iemand die heel heel heel tevreden is van zijn Sony Ericsson? Ik ben op zoek naar een nieuwe, maar weet niet goed meer welke te kiezen. Denk dat ik terug ga voor een openklapbare

Ik heb altijd een Sony Ericsson gehad en ik vind het een super goede telefoon! :thumb:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#124 Geplaatst 05 juli 2010 - 13:46

ik ben der nog altijd niet uit
iemand andere sugesties van gsm
al twijfel ik heel hard voor de samsung met wifi ( voor ks :ha )

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 05 juli 2010 - 14:05

Solotje zei:

Ik heb altijd een Sony Ericsson gehad en ik vind het een super goede telefoon! :thumb:

Ja ik dus ook, welke heb je Anja? :)
Ik wil eigenlijk niets anders meer, Samsung gaat de accu niet lang genoeg van mee vind ik, ik heb een SE nu al voor 6 jaar of zelfs langer en die gaat nog altijd een week mee die batterij :love3: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#126 Geplaatst 05 juli 2010 - 14:20

Spanishke zei:

Ja ik dus ook, welke heb je Anja? :)
Ik wil eigenlijk niets anders meer, Samsung gaat de accu niet lang genoeg van mee vind ik, ik heb een SE nu al voor 6 jaar of zelfs langer en die gaat nog altijd een week mee die batterij :love3: :thumb:

Goh goede vraag, hij ligt nu thuis want ik gebruik hem niet meer, heb een htc gekocht, als je wilt zie ik seves.

Sony Ericsson is gemakkelijk, batterij is goed, foto kwaliteit is heel goed, als ik nu geen smart phone wou was ik zeker terug naar Sony Ericsson gegaan.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 05 juli 2010 - 14:49

Solotje zei:

Goh goede vraag, hij ligt nu thuis want ik gebruik hem niet meer, heb een htc gekocht, als je wilt zie ik seves.

Sony Ericsson is gemakkelijk, batterij is goed, foto kwaliteit is heel goed, als ik nu geen smart phone wou was ik zeker terug naar Sony Ericsson gegaan.

Die Htc heb ik ook nog aan zitten twijfelen, maar ze zijn wel vrij duur vind ik.
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#128 Geplaatst 05 juli 2010 - 14:58

Spanishke zei:

Die Htc heb ik ook nog aan zitten twijfelen, maar ze zijn wel vrij duur vind ik.

Ja, ze zijn wel duur maar ik ben er blij met, er zit zelfs een routeplanner op en niet alleen van België maar ook van andere landen en in onze tom tom heb je geen kaart van Kreta en in mijn htc heb je dus heel Kreta, is echt handig want binnen een maand vertrekken wij weer naar Kreta en wij huren daar altijd een auto.
Internet gaat ook heel snel en je kan heel veel gratis applicaties downloaden. :thumb:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#129 Geplaatst 06 juli 2010 - 22:47

vanaf nu dus de corby txt :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#130 Geplaatst 07 juli 2010 - 01:47

Ik altijd LG, maar binnenkort samsung, is in bestelling..
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#131 Geplaatst 07 juli 2010 - 08:34

Ik gebruik nu terug mijn oude gsm, een Sony Ericsson (S500i), omdat mijn Samsung stuk is. Wat gewoon schandalig is vind ik want die was nog geen jaar oud.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#132 Geplaatst 07 juli 2010 - 09:49

Solotje zei:

Ja, ze zijn wel duur maar ik ben er blij met, er zit zelfs een routeplanner op en niet alleen van België maar ook van andere landen en in onze tom tom heb je geen kaart van Kreta en in mijn htc heb je dus heel Kreta, is echt handig want binnen een maand vertrekken wij weer naar Kreta en wij huren daar altijd een auto.
Internet gaat ook heel snel en je kan heel veel gratis applicaties downloaden. :thumb:

Welke HTC heb je Anja? Klinkt wel goed inderdaad! Steven heeft een Iphone denk het tweede model) en hij is daar eig niet zo tevreden van... Loopt regelmatig vast en gaat soms nogal traag. Zijn volgende zou een blackberry worden, maar mss is HTC beter?

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#133 Geplaatst 07 juli 2010 - 09:53

Ik heb een nokia express music ofzoiets. Ik ben er tevreden over. Ik gebruik hem enkel om te bellen,te sms'en, mms'en en eens een foto te nemen. Meer moet ik niet hebben anders wordt het te moeilijk... :)

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 07 juli 2010 - 17:24

lenalena170 zei:

Van afgelopen maandag hen ik de Nokia 6700 classic chrome, zeer fijn toestel.
En inderdaad gratis bij verlenging van het abbonement, als je hem moet kopen betaal je al vlug zo'n 280 euro's.

Hoe ziet die eruit? Ik had de Nokia 63oo, met alu frame.  Heb nu Nokia Xpress Music 5800, maar ben daar helemaal ni content van.  Touchscreen hoeft voor mij ni meer. Ik wou gewwon iets meer dan wat de 6300 kon, omdat die toch wat begon te flashen, is die van jou goed?
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#135 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:09

een simpele nokia, af en toe maak ik er eens een foto mee, maar ik bel niet zo veel en sms ook niet zo veel, wegens gebrek aan vrienden denk ik