Spring naar inhoud

- - - - -

Welke GSM heb jij?

• Log in om te reageren
178 reacties op dit onderwerp
Guest_Claudia_*
Guest_Claudia_*

#136 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:30

Ik heb al sinds 2002 Samsung en nooit problemen. Daarvoor heb ik  een panasonic, ericsson 2 dagen, 1 dikke swing daarna de nieuwe swing waren van alcatel geloof ik, toen een nokia 3310 of zo iets, en nog drie nokia's, daarna de Samsung D500 toen nog een klap samsung, D800, D900 2 x en toen een Samsung soul als ik het goed heb en u heb ik een omnia 2 i8000
Geplaatste afbeelding

uhmmm zie net dat ik al aan mijn 15 de telefoon bezig ben :goofy: maar de laatste jaren ben ik best braaf.

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#137 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:38

Ik heb deze. Hij was niet supergoedkoop en kan ook op internet, maar ik heb hem eigenlijk gekozen voor zijn sleek design. Dit is mijn tweede Sony Ericsson, ben heel tevreden over het merk.

Bijgevoegde thumbnails

• w508_frontandside_poeticwhite.png

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#138 Geplaatst 07 juli 2010 - 20:54

Louise zei:

Ik heb deze. Hij was niet supergoedkoop en kan ook op internet, maar ik heb hem eigenlijk gekozen voor zijn sleek design. Dit is mijn tweede Sony Ericsson, ben heel tevreden over het merk.

Dat is een mooie :) welk type is het?
Ik ben "uiterst" tevreden over het merk, mijn toestel van 5-6 jaar oud houdt het nu nog een week uit :love3: :thumb: Die was indertijd ook niet bepaald goedkoop, maar heb het mij nooit of te never beklaagd. Te weten hoeveel Samsungs ik ondertussen al versleten had, had ik die nooit gehad voor die prijs :ha

Bewerkt door Spanishke, 07 juli 2010 - 20:57.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#139 Geplaatst 08 november 2011 - 19:10

Upje

Ik ben aan het overwegen om een samsung galaxy ace te kopen. Ik heb momenteel een samsung star, maar voor school hameren ze nogal op het aanwezig zijn op sociale media (verplicht op twitter, facebook, Linkedin enz) Maar zo'n mediums gaan hun nut voorbij als je er niet op kan terwijl je op school zit. Kan maar moeilijk 's avonds om 20u iets posten op twitter dat deze morgen om 7u gebeurde.

Maar goed mijn vraag gaat eigenlijk over de verschillende providers. Ik was gaan kijken op telenet, enz. maar heb gehoord dat je tegenwoordig bij Mobile vikings moet zijn. Iemand raad?
Geplaatste afbeelding

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#140 Geplaatst 08 november 2011 - 20:56

Lilia2055 zei:

Upje

Ik ben aan het overwegen om een samsung galaxy ace te kopen. Ik heb momenteel een samsung star, maar voor school hameren ze nogal op het aanwezig zijn op sociale media (verplicht op twitter, facebook, Linkedin enz) Maar zo'n mediums gaan hun nut voorbij als je er niet op kan terwijl je op school zit. Kan maar moeilijk 's avonds om 20u iets posten op twitter dat deze morgen om 7u gebeurde.

Maar goed mijn vraag gaat eigenlijk over de verschillende providers. Ik was gaan kijken op telenet, enz. maar heb gehoord dat je tegenwoordig bij Mobile vikings moet zijn. Iemand raad?

Ik heb een Samsung Galaxy Ace en een (internet)abonnement bij Proximus.
Ik gebruik de gsm eigenlijk gewoon omdat het handig is met al die applicaties op en omdat het een combinatie is van mijn Palm en gsm.

Zo heb ik bevoorbeeld een stemmer en metronoom voor mijn cello gedownload.  Omdat dat gewoon veel sneller gaat dan te stemmen op gehoor.

Daarnaast ook een aantal organizer applicaties, agenda, medische dossiers voor de beestjes, boodschappen, ....

Moet wel eerlijk toegeven dat ik niet zoveel op internet ga, behalve als ik even mijn mails wil checken, of om applicaties te downloaden, of als ik iets moet opzoeken.
Daarbovenop wordt mijn factuur door mijn werk gedeeltelijk terug betaald, ik let dus ook niet zoveel op hoeveel ik daaraan uitgeef.  Merk wel dat mijn factuur verdubbeld in de maanden dat ik iets meer online ga. :oops:

Bewerkt door zzzaramia, 08 november 2011 - 20:56.

Geplaatste afbeelding

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#141 Geplaatst 08 november 2011 - 20:58

Eentje van HTC, maar ik weet eigenlijk niet welke, het is de vorige van Dirk. Ik had een LG Renoir en daar was ik heel tevreden over. Tot hij opeens niet meer wilde opladen en ik behoorlijk opgelicht ben bij reparatie, wat zij zeiden dat niet werkte bleek niet het probleem te zijn, de reparatie was heel simpel, maar zij weigerden dat te doen, zij wilde een reparatie van 300 euro doen. En mijn papa kan 'm niet zelf maken want LG levert geen losse onderdelen :(

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#142 Geplaatst 08 november 2011 - 21:07

Ik had een hele mooie van Nokia... maar dies in de wc-pot gevallen :s .....
Nu heb ik een nep-blackberry van KPN
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#143 Geplaatst 08 november 2011 - 21:07

Wel bellen doe ik eigenlijk niet veel en sms'en eigenlijk ook niet. Zou eigenlijk vooral voor de social media zijn. Bij telenet heb je dan bv. 250 MB aan datadownload, terwijl bij Mobile vikings heb je 2 GB voor 15 € + 1000 gratis sms'en naar andere netwerken + 1000 gratis sms'en naar MV zelf en je kan 60 minuten bellen. En het is niet echt een abonnement maar meer zoals een herlaadkaart.
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#144 Geplaatst 08 november 2011 - 21:49

Ikzelf heb een Iphone in het bezit met een data abonnement bij Proximus.
Mobile Vikings lijkt mij inderdaad een goeie optie, ik ken er verschillende die dit hebben en er tevreden van zijn.
Ikzelf gebruik geen Mobile Vikings omdat ik via het werk voordeliger een abonnement kon afsluiten bij Proximus, anders had het wss Mobile Vikings geweest.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#145 Geplaatst 08 november 2011 - 22:01

Ik heb de sony ericsson xperia arc met internet abbonement. Dit is mijn tweede SE telefoon en ben er erg tevreden over, daarvoor wel samsung gehad...helaas met mijn 2 samsung erg veel problemen gehad, vandaar even geen samsung meer voor mij. Wat wel een nadeel is van mijn telefoon is dat je dus niet kunt inzoomen met de camera....maja geen heel groot probleem, want de mooie foto's maak ik toch met mijn echte fototoestel. Owh en de batterijen gaan ook wel heel erg snel leeg, maar mijn internet staat ook de hele dag aan en zit daar wel regelmatig op, en bel ook wel vrij veel....dus standaart gaat hij savonds als ik naar bed gaat aan de lader
Geplaatste afbeelding

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#146 Geplaatst 08 november 2011 - 22:16

NOKIA 6700s :) nu al halfjaartje. Trekt ook mooie foto's voo gsm toestel ! Hou niet zo van die touch screens enz. (spraakfunctie ook en al die shizzle, maar dat gebruik ik niet) :p

Ik wil niets ancers dan nokia's, ik ben er heel tevreden over altijd, heb er al vele gehad en die hebben allemaal wat meegaakt gedurende hun levensweg, but survived
.

Bijgevoegde thumbnails

• nokia_6700_slide_bluepetrol.jpg

Bewerkt door Serenity, 08 november 2011 - 22:18.

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#147 Geplaatst 08 november 2011 - 22:21

Iphone 4

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#148 Geplaatst 09 november 2011 - 09:01

Lilia2055 zei:

Upje

Mobile vikings is volgens mij echt het meest voordelige 'pakket' wat je tegenwoordig op de markt vindt, waar je tenminste voldoende internet krijgt :) Ik ben daar echt heel tevreden van! Ook hele goede service enzo! Ik ben echt een viking fan :lachen: :thumb:
banner

Guest_yenneke_*
Guest_yenneke_*

#149 Geplaatst 09 november 2011 - 12:47

Hier sinds kort een sony ericsson xperia en heeeeeeeeeeel tevreden van ;)

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#150 Geplaatst 10 november 2011 - 19:44

Ben dan toch voor de samsung galaxy ace gegaan. Heb ook een schermbeschermer besteld via een website (krefel verkocht enkel vouchers om ze via website te bestellen) En heb me daarnet aangemeld bij Mobile vikings, nu juist nog sim kaartje krijgen volgende week en dan zou het moeten in orde zijn. :)
Geplaatste afbeelding