Spring naar inhoud

- - - - -

Welke GSM heb jij?

• Log in om te reageren
178 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 21 december 2009 - 09:40

O en hoe valt het smsen mee? Collega van me heeft LG cookie en die was niet zo tevreden over de sms toestsen...

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#17 Geplaatst 21 december 2009 - 09:43

Nu heb ik LG ook een klapmodel maar nog een andere dan die die hier staan afgebeeld, is een prima toestel voor gewoon sms en bellen.

Guest_Elien_*
Guest_Elien_*

#18 Geplaatst 21 december 2009 - 09:53

ik heb deze
Geplaatste afbeelding

ik heb hem nu al meer dan een jaar en ben er zeer tevreden mee. OOk goede batterij, moet hem maar om de 2 - 3 dagen opladen (en er wordt er zeer veel mee gebeld)

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 21 december 2009 - 10:53

sneeuwwitje zei:

O en hoe valt het smsen mee? Collega van me heeft LG cookie en die was niet zo tevreden over de sms toestsen...

is ff wennen maar ik kantel hem zodat ik een klavier heb op mijn scherm en gewoon zo mijn woorden kan vormen.

Het enige dat mij stoort met sms is het selecteren van de ontvanger is een beetje omslachtig maar went snel.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#20 Geplaatst 21 december 2009 - 11:04

ik heb een groene supernova
het is een systeem zoals vroeger , het verwisselen van kapjes maar ik hou het bij groen
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 21 december 2009 - 11:15

Ik heb een HTC Magic Geplaatste afbeelding. Dit is de tweede generatie Google-Phone.

Hiervoor had ik een Iphone, maar die is deze lente heel erg ongelukkig op zijn scherm gevallen, met alle pijnlijke gevolgen vandien. Ik ben wel heel erg blij met de HTC Magic, het Android systeem loopt heel erg vlot, je kan er ook alles opzetten wat je wilt dankzij het 'Market' programmaatje (alle gebruikers kunnen software uploaden en downloaden, waarvan er veel gratis is)..

Het enige minpunt (ten opzichte van de iphone) is dat je er nog geen VPN verbinding mee kan maken. Ik gebruikte VPN om op het draadloos netwerk van de universiteit online te kunnen, nu kan dat dus niet meer met mijn gsm (wel nog met mijn laptop natuurlijk).

Ik vond de Iphone dan ook verschrikkelijk duur.. Ik heb geen probleem om 400euro aan een GSM te geven, of zelfs iets meer, maar 575 daar schrok ik toch wel even van.

Geplaatste afbeelding

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#22 Geplaatst 21 december 2009 - 11:18

ik heb sins vorige week dinsdag een nokia 5800 xpress music en ja die heb ik gehad toen ik mijn abroment verlengde zeer tevreden ha hiervoor een nokia n72 was redelijk tevreden

Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#23 Geplaatst 21 december 2009 - 11:25

Ik heb een zwarte Iphone. Leuk speeltje!

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#24 Geplaatst 21 december 2009 - 12:25

Heb een Samsung ladiesphone maar vind geen fotootje want verkopen ze niet in Belgie. Komt van NY

Guest_Qw12_*
Guest_Qw12_*

#25 Geplaatst 21 december 2009 - 13:13

intu zei:

heb een LG cookie, zilver.

vind de touchscreen zalig maar t ventje haat het. :p

Moet binnenkort ook een nieuwe halen en veel kans dat het terug dezelfde gaat worden.
De oudste hond had hem namelijk om mij uittesten toen we net gingen samenwonen willen verstoppen en nu staat er een krets over het scherm en doet de touchscreen af en toe lastig. :onzeker:

hey die heb ik ook :)
ik las laatst dat de lg cookie 10 miljoen keer verkocht is wereldwijd :p
(hier)

echt een top toestel en het mooie is dat die betaalbaar is

:miauw:
groetjes,

qw12

Bewerkt door Qw12, 21 december 2009 - 13:13.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#26 Geplaatst 21 december 2009 - 13:17

Samsung Star, De nieuwe ster van Samsung - 9lives

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#27 Geplaatst 22 december 2009 - 02:57

Ik mag er toch ook echt niet aan denken dat deze gsm zou vallen en het scherm dan kapot zou gaan ofzo. Dan wordt het wel een heel erg duur grapje, ik zie mij nu niet direkt nog es zoveel geld neerleggen voor zo een gsm. Ik ga er dus toch maar vooral heel erg voorzichtig mee zijn best :o
Heb ook lang zitten twijfelen tussen IPhone en deze, maar uiteindelijk vond ik het toch echt belangrijk om een toetsenbordje erbij te hebben.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 22 december 2009 - 07:22

Ik heb een Sony Ericcson K750i, is denk ik ondertussen 5 jaar oud en is de enige die al zo lang en zo goed mee gaat. In der tijd kostte hij 350 euro, want was 1 van de eerste gsm's met 2MP camera en die moest ik toen kost wat kost hebben. Mocht ik er nog eentje kopen omdat deze echt niet meer zou meekunnen (batterij gaat nog altijd langer mee nu dan een spiksplinternieuwe Samsung), zou het alleszins geen Samsung zijn. Veel teveel tralala en te weinig accu.
Ik moet hem soms maar elke week eens opladen en dat met een batterij die al zo lang mee gaat.

Bijgevoegde thumbnails

• 79348.jpg

Bewerkt door Spanishke, 17 januari 2010 - 01:41.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 22 december 2009 - 07:31

Een doodgewone nokia :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 22 december 2009 - 10:59

De eenvoudigste Nokia. Voor mij is een GSM enkel een toestel om te bellen en SMS'sen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag