Spring naar inhoud

- - - - -

Welke GSM heb jij?

• Log in om te reageren
178 reacties op dit onderwerp
Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#31 Geplaatst 25 december 2009 - 20:55

hier een super nova van nokia

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#32 Geplaatst 27 december 2009 - 15:02

Frances zei:

Ik ben ook aan het denken die te kopen. Is hij echt goed? Het enige spijtige aan samsung vind ik dat dat niet compatibel is met mac... :(
Ik heb momenteel bijna twee jaar een samsung E900. +/- tevreden (- omdat het niet compatibel is met mac dus...!!! :( )

Ik ben er wel tevreden van :) Hij is heel gemakkelijk in gebruik en het grote scherm is geweldig. Geluid van MP3speler is ook goed.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#33 Geplaatst 27 december 2009 - 15:15

ik hen één van de express musics van Nokia, maar ik weet niet juist de welke.
ik ben er heel tevreden van, en het beste van al, ik heb er geen cent voor betaald, ik heb hem gewoon op graspop gevonden, er zat geen simkaart of telefoonnummers in, dus ik kon de eigenaar niet bereiken, hij was nog helemaal nieuw en er zat een geheugenkaart van 2 gigabite in... dat was geluk hebben ;)

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 27 december 2009 - 15:18

Ideaal onderwerp! Ik ben net aan het kijken voor een nieuwe GSM...

Aangezien iedereen in Stockholm of met een iPhone of met een Sony-Ericsson rondwandelt, moet ik mijn integratieproject dus ook doortrekken tot de keuze van mijn GSM 8)

Het wordt een Sony-Ericsson... Ik twijfel wel nog tussen deze twee:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Ik heb nu een HTC maar het is nogmaals bewezen hoe onstabiel en irritant Windows kan zijn... De HTC blokkeert om de vijf botten :o

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#35 Geplaatst 27 december 2009 - 15:52

Ik heb de LG shine en uiteraard in het roze..

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#36 Geplaatst 27 december 2009 - 19:04

Ik heb de LG kg800, de roze natuurlijk :) Maar aangezien deze constant uitvalt wil ik mij de roze samsung star gaan halen :)

Geplaatste afbeelding

Kimiej
Kimiej
  • 246 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 28 december 2009 - 18:01

Ik mocht van mijn baas een nieuwe gsm gaan halen als kerstcadeau :) :) Zo tof!!! Ik heb de beste baas ooit!! (aangezien hij ook mijn gsm abonnement betaald) :d

En het is de samsung S5200 geworden, de lady pink edition! Mooi wit vooraan en
vanachter zacht roze!

Men vriend heeft een samsung star en is er gek van, maar ik heb geen geduld voor
touchscreens. :)

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#38 Geplaatst 28 december 2009 - 18:16

hier hebben we en motorola en ben er heel tvreden mee. Nu kijk ik uit voor volgendjaar een nieuwe te kopen en waarschijnlijk een htc. voor ons is het nodig om foto4s en filmpjes te kunnen maken voor m'n werk,

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#39 Geplaatst 28 december 2009 - 18:19

ik ben nu heel tevreden van m'n motorolam maar kijk nu uit naar een nieuz toestel. deze heeft tijdens het uigraven van de wagen in de sneeuw en het zout gelegen. wat het wordt weet ik nog niet, maar zeker een touchshreen.

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 29 december 2009 - 11:25

Efkes een update: ik heb gisteren mijn nieuwe GSM gekocht en het is een Jalou van Sony-Ericsson geworden. I love it! (stappenteller, spiegel enz inclusief :mrgreen: )

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#41 Geplaatst 29 december 2009 - 11:28

Ik heb nog zo'n oude Nokia...overgenomen van mijn vriend Erik. Ik ben er tevreden mee..voor mij moet dat niks speciaals zijn..smsjes sturen en bellen, da's het belangrijkste! :d

Voor Erik mag het wel iets meer zijn..die heeft momenteel een Nokia van zijn werk maar zou toch graag zo'n HTC of HCT ofzoiets hebben. Klinkt al duur dus ja... :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#42 Geplaatst 29 december 2009 - 11:29

Ik heb een vrij eenvoudige Samsung (vraag me niet welk model, want dat ben ik al lang vergeten). Het beestje is nu 3 jaar oud, en zolang hij werkt, weiger ik een nieuwe te kopen. :a Vind al die snufjes op een gsm zo overbodig, ik gebruik dat ding immers alleen om te bellen en af en toe te sms-en; en voor de rest zit t gewoon in mijn handtas of slingert het ergens rond. :)
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 29 december 2009 - 13:01

poezemannen zei:

Ik heb nog zo'n oude Nokia...overgenomen van mijn vriend Erik. Ik ben er tevreden mee..voor mij moet dat niks speciaals zijn..smsjes sturen en bellen, da's het belangrijkste! :d

Voor Erik mag het wel iets meer zijn..die heeft momenteel een Nokia van zijn werk maar zou toch graag zo'n HTC of HCT ofzoiets hebben. Klinkt al duur dus ja... :)

Ik zou dan eerder voor een iPhone of blackberry gaan ipv een HTC... Ik was daar niet zo tevreden over... Nu ja, hij was ook al eeuwen oud natuurlijk. Ik had een HTC TyTN...oeroud :oops:

Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#44 Geplaatst 29 december 2009 - 13:11

:mrgreen:  Ik heb een Nokia, ik zou begot niet weten wat voor nummer of serie.  Het dient enkel en alleen om mee te bellen en te SMS-en, verder niets.  Het toestelletje is intussen enkele jaren oud maar ik ben er zeer tevreden over.  De batterij doet het prima, ik kan behoorlijk lang wachten om op te laden.  Maar over het geluid ben ik minder tevreden, als ik bel waar er veel lawaai is, dan hoor ik de andere kant van de lijn niet altijd zo heel goed  

Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#45 Geplaatst 29 december 2009 - 13:15

Marjananas zei:

Ik heb een doodgewone Nokia, geen idee welk model, een simpel in ieder geval... O:)
Ik heb 'm al drie jaar denk ik en is al zelfs een in de WC gevallen en is al dikwijls op de grond gevallen, soms alles uit elkaar maar als ik 'm ineen knutsel, doet ie 't nog en zit ie weer stevig. Dus ik koop er pas een nieuwe als deze kapot gaat.
Ik wil trouwens alleen kunnen bellen en smsen...

Dit had mijn berichtje kunnen zijn! ;)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding